Lihakset tyhjät(?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dios
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
41
Kotiuduin juuri salireissulta ja voi sanoa ettei ihan nappiin mennyt. Ennakkoasetelmissa luulin olevani elämäni kunnossa, mutta voi kuinka väärässä olinkaan. :itku: Ohjelmassa ollut rinta/hauis rupesi laahaamaan ensimmäisistä sarjoista lähtien, jonka jälkeen kylmä totuus vireestäni hiipi ihan käytännön tasolla mieleeni. Noh, etsiessäni mahdollisia syitä epäonnistumiseeni, katseeni kääntyin eiliseen. Eilen nimittäin kärsin pitkästä aikaa ihan kunnon migreenikohtauksesta.

Aamiaisen ja päivällisen lisäksi en saanut koko päivänä mitään alas mitä nyt ahdoin väkisin yhden rahkapurkin nukkumaan mennessäni, mutta tosiaan järkyttävä päivä kokonaisuudessaan ravinnon kannalta. En tiedä näistä lihaksen tankkaus tai vastaavista jutuista mitään mutta tuli mieleeni josko tuolla eilisellä olisi vaikutusta tämän päivän floppiin salilla. Lihakset tuntuivat kovin tyhjiltä ja poissaolevilta treenin aikana. Olenko nyt ihan hakoteillä tässä vai miten on? Kertokaa oi pakkisgurut asian todellinen laita :worship:

Pakkisguruksi ei minua varmastikkaan voi sanoa, mutta itse huomaan ainakin erittäin selvästi vaikutuksen treeniin mikäli olen syönyt edellisenä päivänä todella vähän (niinkuin itse kuvailit syöneesi) juuri esim. kovan päänsäryn tai muun oireilun takia. Eli hyvin voisin kuvitella, että heikosti menneet treenit saattoivat sinullakin johtua juuri liian vähäisestä ravinnon saannista.

En oo mikään ravintoekspertti, mutta sanoisin että veikkauksesi osuu ihan oikeaan. Ite oon huomannu et jos tulee syötyä huonosti (mikä on harvinaista) näkyy se suoraan salilla reenissä. Taisit olla heikolla hapella :rolleyes:

En ole guru mutta oliko sinulla edellisenä päivänä migreeni ja sen takia et saanut ruokaa alas vai tuliko sinulle migreeni kun et syönnyt. No olipa kumminpäin hyvänsä niin johtopäätöksesi on oikein. Liian vähän ravintoa> ei voimia...
Joillakin tulee migreeni aika välittömästi jos ruokailu huonoa ja alkaa nälkä yllättämään. Toisilla taas migreenin yllättäessä pirun paha olo jolloin saattaa oksentaa itsensä tyhjäksi. Itse pitäisin migreenin jälkeen ainakin yhden lepopäivän ihan siitä syystä että ponnistaminen ei ole hyväksi migreenille sillä se voi pahentaa tai jopa laukaista sen. Ja migreenihän on jotain aivojen häiriötä jossa suonet supistuvat jne... no en ottaisi riskiä että jollakin kovalla ponnistuksella sitten migreenin aikana suoni päästä katkeaisi.

Tietenkin jos eilen migreeni ja huono ruokailu. Sitten tänään pitäisi päästä treenaamaan niin sitten tänään pitää ennakoida ja tankata kunnolla että kroppa ei enää niin pahasti kärsi eilisestä.

Kyllähän se ravinnon puute vaikuttaa.

Mulla kävi hiljattain niin että olin edellisenä iltana kotibileissä ja valvoin suunnilleen kahteen asti ja join illan aikana noin 3 litraa vissyä enkä syönyt kuin pari pasteijaa jostain iltapäivä neljästä eteenpäin. Aamullakin söin hyvin kevyesti kun oli tarkoitus lähteä melkein heti herättyä punttikselle tekemään treeni.

Treenatessa hikoilin ehkä enemmän kuin ikinä ja oksennus pyrki vähän väliä kurkkuun. Keski-ikäinen sunnuntaitreenari katseli ihmeissään kun sarjojen välissä jouduin menemään kyykkyyn puuskuttamaan. Silti tein treenin kurinalaisesti loppuun. :whip:

japa sanoi:
En ole guru mutta oliko sinulla edellisenä päivänä migreeni ja sen takia et saanut ruokaa alas vai tuliko sinulle migreeni kun et syönnyt. No olipa kumminpäin hyvänsä niin johtopäätöksesi on oikein. Liian vähän ravintoa> ei voimia...
Joillakin tulee migreeni aika välittömästi jos ruokailu huonoa ja alkaa nälkä yllättämään. Toisilla taas migreenin yllättäessä pirun paha olo jolloin saattaa oksentaa itsensä tyhjäksi. Itse pitäisin migreenin jälkeen ainakin yhden lepopäivän ihan siitä syystä että ponnistaminen ei ole hyväksi migreenille sillä se voi pahentaa tai jopa laukaista sen. Ja migreenihän on jotain aivojen häiriötä jossa suonet supistuvat jne... no en ottaisi riskiä että jollakin kovalla ponnistuksella sitten migreenin aikana suoni päästä katkeaisi.

Tietenkin jos eilen migreeni ja huono ruokailu. Sitten tänään pitäisi päästä treenaamaan niin sitten tänään pitää ennakoida ja tankata kunnolla että kroppa ei enää niin pahasti kärsi eilisestä.

Nimenomaan tuli migreeni ihan muuten vaan, kyllähän normaalisti pidän ruokailuista kiinni viimeiseen asti.

Ja tosiaan en osannut nähtävästi ennakoida edes tuota mahdollista tulevaa heikkoa suorituskertaa koska fiilikseni oli mitä korkein aamulla ja söinkin koko päivän ihan normaalisti, mutta sitte salilla vasta rupesi huomaamaan ettei kaikki ole kohdalla.

Kyllähän se vähäinen safkaaminen edellisenä päivänä vaikuttaa, on vaan jotenkin voimaton olo. Näin ainakin itsellä. Ja varmasti kaikilla on ollut tilanteita, että edellisenä päivänä on syömiset ollut syystä tai toisesta huonoa ja seuraavana päivänä salilla ei kulje. Eli enpä olisi sen enempää huolissani.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom