Lihakset pienet ei-pumpissa :(

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SirVili
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
43
Älkääkä naurako. Aina treenin jälkeen kädet on ku 10v bodanneella, mutta siitä muutama tunti eteenpäin taas aikamoiset narut. mikä auttaisi vai auttaako mikään? :D

Ei ne pienet ole, suhteellisuudentajusi on vain hämärtynyt koska kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon perseessä (se ehtii sulaa) :)

Originally posted by SirVili
Älkääkä naurako. Aina treenin jälkeen kädet on ku 10v bodanneella, mutta siitä muutama tunti eteenpäin taas aikamoiset narut. mikä auttaisi vai auttaako mikään? :D

Ei naurata yhtään. Mulla on itellä aivan sama tunne. Reenien jälkeen tuntee ittensä lähes "massiiviseksi", mutta jo kohta kattelee, että mitkä nämäkin riu'ut käsissä ovat. Sen jälkeen alkaa omatunto soimaamaan, et täytyis nopeesti päästä uudestaan reenaa. Ja siitähän on sitten seurauksena, että tulee reenattua liikaa. Pakko on välillä toppuutella itseään, että lepo on myös erittäin tärkeää, mutta ne riu'ut...:confused:

Mulla on kans se fiilis et nää meikäläisen narut on ollu viimesen 5 vuotta sen 47-48cm, eikä siitä miksikään muutu!

pitäs kokeilla, et jos ei reenaa niitä ollenkaan, niin pysyiskö saman kokoisina edelleen, näin säästyis käsitreeniltä ja tulos ois sama --> samat narut olkapäässä roikkumassa:thumbs:

mä en menis sanomaa 47-48cm käsivarsia naruiks enää :)

Originally posted by Zamp
mä en menis sanomaa 47-48cm käsivarsia naruiks enää :)

Samat sanat, Titan saa lopettaa tuon ruikuttamisen heti alkuunsa koska ei ole edes aihetta. :curs:
No älä välitä oon vain kateellinen. :(

Mul tuntuis olevan homma just päinvastoin... Et ku mun hanskat on oikeen kovassa pumpissa niist tulee vaan sellaset perkeleen jäykät, mut tuntuu ku ne ois vaan pienemmät:(

Lihakset käyttävät 95 % enemmän kokonaisverenkierrosta omiin tarpeisiin kuormituksen alla, kuin levossa, ja sen pumpin takiahan siellä salilla käydään että voi sen viisi minuuttia katella sivusilmällä pukuhuoneen peilistä että vittu on kovassa kunnossa ja todellisuudessa ainoa kova kuvassa on katosta tuleva ylävalo joka lisää illuusiota entisestään ja seuraavana aamuna tarkastelee vessan peilistä kusellakäydessään aamuauringon maalatessa pienimmätkin varjot kropasta ja peilin antama pinta heijastelee lihavan pikkupojan.

Onhan se kiva katella peilistä rinta,haukkari treenin jälkeen ja ajatella että tällänen olen joskus vielä ilman pumppia! :whip:

Mielenkiintoista. Mitenköhän kauan kestää naturaalina saavuttaa vastaava kondis kylmänä kuin pumpissa. Puhutaan siis ihan normityypistä, ei mitään äärimmilleen viritetty fysiikkaa.

Jos nyt näytän tältä pumpissa, niin koska näytän samalta kylmänä? Oletetaan keskivertojamppa, keskivertohyvällä ravinnolla ja keskivertohyvällä levolla. Treenit tietty mukaanluettuna. Olisiko vuosi realistinen?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
no mä oon nyt sen näkönen ku kattelin olevani pumpissa joitakin vuosia sit. naturaalina tietty. mut tilanne ei muutu mihinkään, samaa asiaa tässä haikaillaan edelleen, ei se muutu koskaan. nyt haikaillaan et olis joskus kylmänä sama kun nyt pumpissa jne jne jne....

Originally posted by mikakor
Mitenköhän kauan kestää naturaalina saavuttaa vastaava kondis kylmänä kuin pumpissa.

Jos nyt näytän tältä pumpissa, niin koska näytän samalta kylmänä?

Kuinkas paljon kultaa voi löytyä paskasta?

Sairastin pari viikkoa ja menin sitten peilin eteen. Luulin nälkävuosien saapuneen maahamme, mutta siinä sen tositilanteen kai näki.

Re: Re: Lihakset pienet ei-pumpissa :(

Originally posted by otsio
Lihakset käyttävät 95 % enemmän kokonaisverenkierrosta omiin tarpeisiin kuormituksen alla, kuin levossa, ja sen pumpin takiahan siellä salilla käydään että voi sen viisi minuuttia katella sivusilmällä pukuhuoneen peilistä että vittu on kovassa kunnossa ja todellisuudessa ainoa kova kuvassa on katosta tuleva ylävalo joka lisää illuusiota entisestään ja seuraavana aamuna tarkastelee vessan peilistä kusellakäydessään aamuauringon maalatessa pienimmätkin varjot kropasta ja peilin antama pinta heijastelee lihavan pikkupojan.

True, true.

Mulla ei oo tuommosta kuvaa, pumpissa lihat ei tunnu näyttävän paljoa sen kummemmilta, ovat vaan tiukemmat ja jäykän oloiset. Isoimmalta näyttää sitten jos on vaikka muutamia päiviä pitänyt taukoa ja syönyt hyvin, lihakset tuntuu paisuvan kuin itsestään.

Vai että on titanin kädet "narut"... älä kuule viitsi, mä oon tässä jo yli vuoden katsellut noita <38cm naruja eivätkä tunnu kasvavan mihinkään vaikka muuten kroppa kasvaa. Parhaiten tuntuu tuo selkä kasvavan.

No joo ei naurata muakaan :lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom