Lihaksen Revähdys

Treenari81

Banned
Liittynyt
15.5.2002
Viestejä
6
Ikä
43
Eli velipoika oli ollu salilla ja siä oli ollu joku jamppa mikä oli nostanu jonku 130-140 penkistä ja muutenki ihan lihaksikas jokapuolelta...Ni se oli ruvennu puheleen veljelle et kuinka saa kaiken helpoiten isomman kokoset lihakset...Eli nostelee niin isoilla painoilla et lihakset repeilee ja sit ku ne parantuu ni ne samalla tuplaantuu...Puheliko se heebo ny ihan pehmosia?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo jokainen vaan reväyttelemään lihaksensa...:D

Varmaan tarkoitti tolla repeilemisellä,sellaisia "mikrorepeilemistä" jonka seuraksena lihas vahvistuu ja kasvaa,mutta ei tod tuplaannu ku vuosien päästä jos oikein jaksaa repeilyttää..;)
 
No mä ainaski repesin ;)
 
LOL! :D *reväyttelee tuplahauista*

Joo painoharjotteluhan rikkoo lihasta ja jos keho saa tarpeeksi rakennusaineita niin se ylikorjaa lihasta = lihaskasvu
 
Mä olen kyllä joskus kuullut samanlaisen jutun, kuulostaa todella järkevien treenajien "metodilta". :lol2:
 
Isi kertoi että aikoinaan porukat hakkasi jollain kovalla esineellä lihaksia kun ne turposi sen jälkeen. En tiedä onko tarua vai totta.
 
Originally posted by JackOfAllTrades
Isi kertoi että aikoinaan porukat hakkasi jollain kovalla esineellä lihaksia kun ne turposi sen jälkeen. En tiedä onko tarua vai totta.
:D, tää oli hyvä! Totuus on joskus tarua ihmeellisempää...
 
Olen myös joskus kuullut kahdelta kauhean kokoiselta kaapilta,muistaakseni nimet olivat Kauko&Rape,että tavallinen leivinhiiva turvottaa lihakset aivan uusiin mittoihin...:lol1: En nyt muista tähän urlia,mutta kotisivuilta sai tilata treeni-ohjelmia. Suosittelen lämpimästi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom