Lidlin tuotteet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu
Onko teillä hyviä kokemuksia Lidlin ihonhoito/geeli tuotteista?
Itse osti juuri tuota lidlin gibellini geeliä todella hyvää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä ostin kerran rahkaa semmosen ison purkin. Oli homeessa valmiiksi.

Aina silloin tällöin täytyy käydä, kun on rahat lopussa. Jotkut Lidlin omat tuotteet huonoja kopioita laatutuotteista, mutta joukossa on sellaistakin mitä myydään ihan tavallisessa marketissa, Lidlissä on vaan halvempi hinta. Ja hiilihapotettu lähdevesi näytti tänään maksavan siellä 80 senttiä pullo, täytyy niitä hakea taas muutama.

Kivennäisvesi, maito, makarooni(+muut kuivatuotteet), pakastepizzat, kalja jne. kaikkea mitä voi ostaa vähän isommissa erissä kannattaa sieltä hakea. Ihan hyvä kauppa on.

Aijoo, Lidlistä saa parhaat makkarat mitä Suomessa myydään. Sekä se isossa sinisessä muovilootassa oleva vaniljajäätelö on ehkä parasta jäätelöä mitä tiedän, hakkaa kaikki Mövenpickin ja Carte Dorin yritelmät aivan 6-0 :kuola:

Sour Cream & Onion-sipsit ovat toiseksi parhaita sipsejä mitä olen syönyt. Pussin hintakin vain 0,99e.
Jäätelöissä joitain tosi halpoja.
Kranssikakut oranssilla logolla 1,29e.
Ne suklaalevypaketit vaaleansinisissä/valkoisissa papereissa, joissa on "Kinder-suklaata" :kuola:
Super Mix-karkkipussit 1,49e.

Hieno kauppa, halvalla hyviä tuotteita... Ah, ne sipsit!

Lidliä tulee käytettyä karakkeihin yms. herkkuihin ja komppaan kans, että noi sipsit on hyviä :D Isä osti myös prätkään perhanan hyvän tankkilaukun.

Halpa tuo lidl on ainakin. Päässä kun laskee että ostokset tekisi normikaupassa n.30-40 e, niin lidlissä saa välillä 20 eurolla. Käyn ostamassa vihreitä banaaneja lidlistä kun muissa kaupassa ne ovat usein ylikypsiä. Raejuustoa ja sitä täysappelsiinimehua on aina ostokärryssä. Tykkäsin siitä 10 % rasvaisesta valmiiksi siivutetusta juustosta. Kaksi kertaa kun on ollut homeessa avaamaton paketti, niin hylkäsin sen tuotteen.

Suklaalevyjä, maitoo, tuoremehuu, jäätelöä ja hormoonikanankoipia tulee ostettuu. En tiiä mitä lie kanat syöneet mut sairaan kokosia ne on :D

Kukaan ei sitten osaa lukea vai onko vaan luetun ymmärtämisessä vikaa. Aloittaja kysyi ihonhoitotuotteista, ei siitä mitä sieltä kannattaa ostaa SYÖTÄVÄKSI.

Mulla on Lidlivahaa hiuksiin. Ihan hyvin menee tukka pystyyn, mutta ei nyt mitään sensaatiomaista kamaa. Aika halpaa vissiin, en ite ostanut.

Tekisi mielei mennä nyt Lidliin ostaan vitusti ruokaa varastoon. Missä on lähin Helsingin keskustaa oleva Lidl?

Ihonhoitotuotteista ei ol kokemusta, iho on kuin vauvan pylly.
Mutta ostin lidlistä muutama vuos sit miniuunin. räjähti. kirjaimellisesti.

Samanlaisille pihikintuille kuten itsekin olen suosittelen Lidlin kasvomaitoa (miehille tiedoksi:meikin poistoon:)). Iso pumppupullo 2e. Riittoisa, joskin hajusteet saattavat ärsyttää joidenkin nassua. Saman tuoteryhmän kasvovettä olen myös ostanut. Aika mietoa on eli sopii myös herkkäihoisille.

Ison Pepsodentin kokoinen hammastahnatuubi maksaa Lidlissä muistaakseni 0,79e. Lidlin rasvoista olen käyttänyt jojobaöljyä sisältävää sinistä rasiaa. Jättää ihon rasvaiseksi, niin lähinnä yötä vasten vain olen rasvaillut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom