Lidlin rahka

Lidlin rahkassa on 12g proteiinii 100g ja se purkki painaa 500g sellasen kun päivässä kiskaset naamaa nii saat 60 g protsuu kun jos syöt normaali erhman rahkaa nii se on sellanen 45 g kahesta purkista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Innokkaille rahkan ostajille ilmoittaisin, että vaikka milbonan rahkan hintaa on noussut kokoajan oli tänään lidlissä rahkapurkit 99snt. Melko hyvä diili

joo siinä on kyllä hyvin proteiinia. mut ehrmies on kyllä aika paljon paremman makuista.

Oon lueskellu että monille toi ehrmanni maistuu paremmin jos vertaa tohon milbonaan. En sitte tiiä oonko ainoo kenellä makuaisti menee ristiin noitten kohdalla, joku siinä ehrmannissa kusee mun makuun. :piis:

Rahkojen maku on toissijainen asia ja molempiin tottuu, mutta Ehrmannin koostumus on sellainen että se luistaa paremmin kitaan ja sen takia sen voi lusikoida suoraan purkista. Vastaavasti lidlin rahka jää raakana ikävästi kurkkuun kiinni joten se pitää ensin valmistaa syötäväksi eli lusikoida toiseen astiaan ja sekoittaa siihen jotain nestettä. Tässä kuluu aikaa ruuanlaittoon ja syntyy turhaa tiskiä, mikä ei sovi laiskalle bodarille.

Innokkaille rahkan ostajille ilmoittaisin, että vaikka milbonan rahkan hintaa on noussut kokoajan oli tänään lidlissä rahkapurkit 99snt. Melko hyvä diili

Joo tuo on ihan maanlaajuinen tarjous, joka käsittääkseni (esitteen mukaan) loppuu huomenna

Jääkaappiin ei kyllä yhtään enempää sovikaan...:D

No niin, tuli käytyä lidlissä muutaman vuoden tauon jälkeen! Ostinpa sitten juurikin kyseistä rahkaa pari purkkia ja kohta olis aika lapioida:dance:

Justiin ku tänään ostin Ehrmanneja. Offtopiccia mut mun mielestä ehrmannillakin on välillä selvästi huonompi koostumus :o ei aina yhtä pehmeitä joka erä...

Ja hyvää on, en valita:)

Nyt kun se tarjous loppuu niin hinta nousee 1,39:iin. Voipi olla et käyn toistekki ostamassa.

Itse olen vannonut pirkan rahkan nimiin aikaisemmin ja valiotakin tullut maisteltua. Ehrmanniin en ole innostunut, kun hifistelen proteiiniarvojen kanssa:D Gramma sinne tai tänne on tärkeää:hyper:

No, joka tapauksessa pakko vielä mainita notta tämä yleinen rahkakeskustelu alkaa pikku hiljaa vaikuttaa samanlaiselta ku viinien maistelu:D Heitänpä oman arvostelun nyt lautasella olevasta milbonasta:

Notkea koostumus, joka pitää sisällään pehmeän aromaattisen maun. Jälkimaku hieman kitkerä, mutta kuitenkin samalla erittäin mukaansa tempaava:worship:

:lol2:

Eli onko toi lähempänä valion ja pirkan rahkoja vai ehramia?
Koostumusta lähinnä tarkoitan.

Maulla ei niin väliä, kun väännän noista aina pirtelöitä.
Ärsyttävää vaan kaapia niitä sitkeitä valion ja pirkan rahkoja sieltä purkista magic bullettiin.
Ehramin kanssa riittää kun kääntää purkin ylösalaisin :)

Eli onko toi lähempänä valion ja pirkan rahkoja vai ehramia?
Koostumusta lähinnä tarkoitan.
Se on sellasta saatanan sementtirahkaa mikä jämähtää kitalakeen niin kovaa kiinni, ettei lähde tinnerilläkään irti. Muutenkin hillittömän jäykkää tavaraa, eli mahdollisimman kaukana ainakin ehramista. Kyllä sekin menee jos siitä jotain tekee, mutta suoraan purkista jos vetää, niin saa olla melkoinen sissi.

Ehrmann on huomattavasti parempaa kun Milbona, kerran ostin sen kaks purkkia Milbonaa ja pakkohan ne oli syödä, toinen purkki raakana ja toisen sit laitoin ja silti oli pahaa, IMO:urjo:

Itse lisään tohon Lidl:n rahkaan kuten kaikkii muihinkin rahkoihin rasvatonta banaani tai vanilja jogurttia ja sillon se maistuu hyvältä ainakin mun suussa :D

Toi Milbonan rahka on kyl tosi jämäkkää ja tarttuvaa kamaa. Itse näin vanhempien luona lomaillessa olen tuotteeseen tutustunut ja kyllä se aika hyvältä maistuu kun 250g:aan sekoittaa 100g rasvatonta luonnonjogurttia. Sit vielä heittää ½ruokalusikallista itsetehtyä punaherukkahilloa, niin avot! Helpot ja herkulliset proteiinit. En kyl aio kotiin palatessani vaihtaa ehrmannia tähän, mutta kuitenkin...

Milbona voittaa mun mielestä Ehrmannin mennen tullen, mun makuun on vaan parempaa. Eli Milbonaa löytyy meidän kaapista, muita ostan vaan pakon tullen.

Lähin mäkin sitten tämän threadin tuloksena hakeen noita euro/purkki -tarjouksia ja verestämään parin vuoden takaisia muistoja, kun oli milbona kovassa käytössä. Paikalle saavuttuani hämmästykseni huomasin, että tarjoushintalapussa luki 0.39snt/purkki. Hieroin silmiäni ja kyllä, vielä oli sama hinta. Kassalle hilasin 15 purkkia ja 6eurolla irtos. Pitää vielä toiset 15 hakea jääkaappiin

en tiedä jos tänään kävisikin ostamassa tuota lidlin rahkaa lavallisen. tuleehan se kumminkin jonkin verran halvemmaksi.

ja olihan nämä milbonat 500g purkkeja?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom