siis lidlirahka on vähintään yhtä maukasta kuin ehrmän. ihme kitinää rahkan mausta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se 30g on dieetillä ihan tarpeeksi proteiinia
päivässä? :O
Katoppas kuule sivu/pari taaksepäin
39snt oli 500 gramman purkkilla hintaa ku kävin äsken ostaan. Joku virhe? Lidlin mainoksia mulla ei ole, mutta kuten kuitista kävi ilmi, 39 senttiä oli yhdellä purkilla hintaa. Lähen hakeen toisen 10 erän piahkoin. :D
edit: tää siis Oulun keskustan lidlissä.
Ei kai maidon tai veden kanssa. Raakana jämähtää kitalakeen niin kovaa, ettei lähde Hiltilläkään irti.Milbona menee parhaiten kun pistää vähän funlightia sekaan ja maidon tai veden kanssa naamaan. Ei se mihinkään kitalakeen tartu.
Pakastemustikat on ainaki jo sinänsä opiskelijalle liian kalliita, melkee 20e/kg, mitä lie tuo vaniljarahka sitte maksaa, mennäämpä tarkistamaan ->
Siis onko se Milbona edelleen euron tötsä? Kuinka pitkään tarjous on voimassa? Olin katsovinani itse lehtisestä, että tyyliin joku päivän tarjous olis ollut..
JUMALISTE, ÄKKIÄ TURKUUN JA NAANTALINTIEN LIDLIIN. Rahkaa 0.59/purkki useampi lavallinen. Päiväys vain 8/9.4, joten hirveitä varastoja ei kannata koota. Mutta tämä vain vihjeeksi, kyllä sen ainakin tämän viikon ajan ihan syötävää pitäisi olla...
Näyttää vähän siltä, ettei ole oikein käynyt uudella hinnalla (1.39) kaupaksi. Ja totta, Lidlissä jos jossain kannattaa syynätä sitä kuittia idiootilta näyttämisenkin uhalla.
Älkää olko niin huolissanne niistä päiväyksistä. Rahka kestää jääkaappissa kyllä enemmän kuin vain parasta ennen päivään saakka.