Lidlin rahka

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkos kukaan muuten huomannut, että tuo Milbona rahka vie paremmin nälän suhteessa kaloreihin, kuin ehrman? Johtuiskohan siitä sitkeydestä ja suuremmasta proteiinin määrästä. Tämän takia olen itse ainakina alkanut syömään Milbonaa dieetillä ollessa enemmän. Ehrman maistuu ehkä kyllä paremmalta, mutta kyllä se Milbonakin menee kun sekoittaa maitotilkan ja perusfunlightin+kaurahiutaleet. Ärsyttää vaan, kun pitää aina puolet purkista jättää seuraavalle aterialle. :david: Kyllä se 30g on dieetillä ihan tarpeeksi proteiinia :)

Kyllä se 30g on dieetillä ihan tarpeeksi proteiinia

päivässä? :O

39snt oli 500 gramman purkkilla hintaa ku kävin äsken ostaan. Joku virhe? Lidlin mainoksia mulla ei ole, mutta kuten kuitista kävi ilmi, 39 senttiä oli yhdellä purkilla hintaa. Lähen hakeen toisen 10 erän piahkoin. :D

edit: tää siis Oulun keskustan lidlissä.

Katoppas kuule sivu/pari taaksepäin

Oukkei, ei vaan jaksa kolata aina ketjuja läpi siinä toivossa, että joku olis sanonut samasta asiasta. ;)

39snt oli 500 gramman purkkilla hintaa ku kävin äsken ostaan. Joku virhe? Lidlin mainoksia mulla ei ole, mutta kuten kuitista kävi ilmi, 39 senttiä oli yhdellä purkilla hintaa. Lähen hakeen toisen 10 erän piahkoin. :D

edit: tää siis Oulun keskustan lidlissä.

Katoppas kuule sivu/pari taaksepäin

Itselläni tuntuu olevan ihan eri tavalla rahkatottumukset kuin muilla pakkislaisilla... Milbona on omasta mielestäni herkkua, Ehrmann taas ei mene alas kirveelläkään... jotenkin inhottavan kitkerä jälkimaku.

Milbona menee parhaiten kun pistää vähän funlightia sekaan ja maidon tai veden kanssa naamaan. Ei se mihinkään kitalakeen tartu.

Pakastemustikat on ainaki jo sinänsä opiskelijalle liian kalliita, melkee 20e/kg, mitä lie tuo vaniljarahka sitte maksaa, mennäämpä tarkistamaan ->

Pakastemustikoita kai ne itse kerätyt ja pakastetutkin on? Tottahan toki jokainen syksyllä käy aina kerämäässä:rolleyes:

Siis onko se Milbona edelleen euron tötsä? Kuinka pitkään tarjous on voimassa? Olin katsovinani itse lehtisestä, että tyyliin joku päivän tarjous olis ollut..

uu jee. kävin just lavallisen ostamassa. hinta oli vielä tippunu 20%. nyt purkille tul hintaa 79 senttiä. ei oo kyllä paha.

Siis onko se Milbona edelleen euron tötsä? Kuinka pitkään tarjous on voimassa? Olin katsovinani itse lehtisestä, että tyyliin joku päivän tarjous olis ollut..

Tuntuu että noin lidlin hinnat pomppii aika paljon riippuen paikasta. Itelle tuli hieman takkiin, kun en huomannu tarkistaa kuittia.
Hyllynreunassa oli hinta 0,99 ja multa otettiin 1,39. Ei jaksanu enää lähtee takaisin, kun ei taas viikkoon oo sinne mitään asiaa. Ostan aina viikon rahkat ja muut pienpöperöt sieltä...

JUMALISTE, ÄKKIÄ TURKUUN JA NAANTALINTIEN LIDLIIN. Rahkaa 0.59/purkki useampi lavallinen. Päiväys vain 8/9.4, joten hirveitä varastoja ei kannata koota. Mutta tämä vain vihjeeksi, kyllä sen ainakin tämän viikon ajan ihan syötävää pitäisi olla...

Näyttää vähän siltä, ettei ole oikein käynyt uudella hinnalla (1.39) kaupaksi. Ja totta, Lidlissä jos jossain kannattaa syynätä sitä kuittia idiootilta näyttämisenkin uhalla.

JUMALISTE, ÄKKIÄ TURKUUN JA NAANTALINTIEN LIDLIIN. Rahkaa 0.59/purkki useampi lavallinen. Päiväys vain 8/9.4, joten hirveitä varastoja ei kannata koota. Mutta tämä vain vihjeeksi, kyllä sen ainakin tämän viikon ajan ihan syötävää pitäisi olla...

Näyttää vähän siltä, ettei ole oikein käynyt uudella hinnalla (1.39) kaupaksi. Ja totta, Lidlissä jos jossain kannattaa syynätä sitä kuittia idiootilta näyttämisenkin uhalla.

paljonko meinasit ostaa kun pari päivää aikaa syödä?:)
neljä tarttui itsellä mukaan, täälläpäin sama tarjous

Älkää olko niin huolissanne niistä päiväyksistä. Rahka kestää jääkaappissa kyllä enemmän kuin vain parasta ennen päivään saakka.

Älkää olko niin huolissanne niistä päiväyksistä. Rahka kestää jääkaappissa kyllä enemmän kuin vain parasta ennen päivään saakka.

Se on kyllä totta. Ei nuo päivän päälle ole. Viiskin päivää jälkeen voi hyvin vedellä, kyä sen huomaa jos ei laatu oo enää kohillaan.

taitaa olla 2 päivää vanhinta mitä oon syöny.
nyt muutenki vähentyny rahkan syöminen niin ei enempää viittiny.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom