Lidlin hyvät tuotteet

Eikös se Vita d'Or ollut jotain heikompilaatuista kamaa muutenkin , missä pähkinää oli vaan se 9X% tms ja sitten jatkettu öljyllä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tovi sitten oli hemmetin hyviä avokadoja miltein kaikissa myymälöissä, ja mikä parasta, loorasta löytyi aina kypsiä yksilöitä. Hienoa aikaa.

Olisko nyt satokausi tälle lajikkeelle ohi, kun niitä ei enää ole tullut vastaan?

Eilen taas Lidlissä klassinen "ei jumalauta en ota enää mitään eihän mun rahat riitä muuten"-efekti koria täyttäessä ja kassalla loppusumma 16e :D

Näyttäis olevan tuo kanajauheliha ainakin täällä pysyvästi valikoimassa, 3e/400g sen verran hyvä hinta, että täytyy varmaan alkaa keksimään lisää käyttöä tuolle. Eiliseltä ostosreissulta hyväksi todettuja tuotteita ainakin kerrosjogurtit(ne mummon kuvalla varustetut :D ) ja maustamattomat tuorejuustot.

Kreikkalainen maustamaton jogurtti 4x125g monipakkauksessa. Sopivan kokoisia ja miedon makuisia ruoanlaittojogurtiksi.

Dulano 650g salamitanko. Tarjouksessa noin 4e pötkylä.

Se broilerin 4% jauheliha ihan loistavaa niin maun kuin hinnankin puolesta. Fileenä alkaa tulla jo korvista ulos, vaikka millä yrittänyt maustaa.

Tänään LIDL:stä tarttu Chilipähkinöitä ja savustettua pippurimakrillia :kuola:

On muuten ainoat Chilipähkinät missä on edes vähän yritystä poltteen suhteen.

IMG_0995_zpsd7f5df23.jpg

Se broilerin 4% jauheliha ihan loistavaa niin maun kuin hinnankin puolesta. Fileenä alkaa tulla jo korvista ulos, vaikka millä yrittänyt maustaa.

Koskaan en ole ruuasta valittanut ja kaikkea olen syönyt mitä on tarjottu, mutta jumalauta kun tota broiskun jauhelihaa koitin johonkin wokkiin, niin roskikseen päätys koko paska.

Koskaan en ole ruuasta valittanut ja kaikkea olen syönyt mitä on tarjottu, mutta jumalauta kun tota broiskun jauhelihaa koitin johonkin wokkiin, niin roskikseen päätys koko paska.

Älä lannistu. Ei meitä kaikkia oo luotu kokeiksi.

Se broisku/kalkkunajauhis kannattaa ruskistaa kunnolla, jää muuten vähän pehmeämmäksi kuin nauta/nauta-sika jauhis. Vaatii siis kuuman pannun ja huoneenlämpöisen lihan jos on vähänkään enempää jauhelihaa paistettavana, tai paska hella. Valurautapannulla onnistuu myös paremmin paskemmankin hellan kanssa.

Ite ostin hetki sitten 6x400g broilerin jauhelihaa kun alennuksesta sai. Kaks kertaa oon jo tehnyt 400g jauhelihasta kastiketta, ja vielä pitäis yks satsi vääntää.

Ekan setin tein Spice UP! Tom Yum -tahnalla ja viimesimmän Panang Curry -tahnalla. Molemmat kookoskermaan. Hyvin uppoaa..

Ootteko muut huomannu hintojen nousua? Ainakin kananmunat 0,99 € -> 1,04 €. Ja ennen laskua siis 1,09 €.

Tuliko ahnehdittua, vai pelkkä mainoskikka kuten ALVin nosto ei nosta hintoja?

Ootteko muut huomannu hintojen nousua? Ainakin kananmunat 0,99 € -> 1,04 €. Ja ennen laskua siis 1,09 €.

Tuliko ahnehdittua, vai pelkkä mainoskikka kuten ALVin nosto ei nosta hintoja?

huomasin mut ihan sama mulle, silti halvimmat munat mitä kaupasta saa. Esim prismassa on 1,40 vai 1,50 kenno

Voisinkin kopioida seuraavan arvioinnin tuolta Pakkotoiston VIP päivyristä tännekin:

Paljon on tullut elämän aikana maisteltua erilaisia rahkavaihtoehtoja ja tällä hetkellä ruoka-arsenaalista löytyy tällainen Lidlin jugurttirahka tuote.
Tämä kyseinen tuote on valehtelematta yksi parhaimmista rahkavaihtoehdoista, mitä on tullut koskaan syötyä ja suosittelen ehdotomasti kokeilemaan.

ruokaa1.jpg

Product Review by Munakas:

+ Sopivan miedon makuinen. Ei sellaista "kitkerää" tai karvasta makua mitä joissain muissa rahkoissa olen havainnut. Okei nyt joku kohta sanoo, että voihan sitä maustaa vaikka light mehulla.
Totta kai voi, mutta eikö ole hienoa, jos ei välttämättä tarvitse. Sen kuin vain heität ne mustikat ja karhunvatukat sinne ja alat lappamaan, niin ja pelastuu vielä kehokin näiltä kamalilta makeutusaineilta ;)

+ Koostumukseltaan pehmeä ja erittäin hyvin sekoittuva. Sopii siis oivallisesti erilaisiin blendeihin, massapaukkuihin (:D), leivontaan jne

+ Vähäkalorinen (ja vähärasvainen) välipala (57 kcal / 100 g) eli sopii hyvin myös dieetille.

+ Suht edullinen tällaiselle persaukisemmalle (0.69 e)

+ Raikkaan värinen pakkaus, aivan kuten makukin ;)

Sitten niitä risuja.

- Pakkaus. Tuotteessa on tuollaiset ärsyttävän terävähköt reunat, jotka helposti tökkäsevät reiän muovikassiin, jos niitä ei asettele huolellisesti.

- Liittyy edelliseen. Jos ne purnukat heittelee sinne pussin pohjalle miten sattuu, niin siinä on sitten sellainenkin mahdollisuus, että tuo pakkauksen terävä reuna tökkää reiän toisen pakkauksen kansiosaan, joka on suht haurasta materiaalia. Ei kiva lusikoida niitä rahkoja sieltä muovipussin pohjalta...:jahas:

- Sisällön saaminen ulos. Vielä en ole tähän päivään mennessä keksinyt, miten sen sotkun saisi sieltä sisältä pullautettua mahdollisimman helposti ulos. Jossain tuotteissa riittää, kun tekee pienet viillot reunoihin, niin sotku putoaa lähes itsestään purnukkaa kallistamalla, mutta tässä se jippo ei piru vieköön toimi. Osa tipahtaa kyllä ihan nätistä ulos, mutta aina niihin reunoihin jää sen verran sitä sotkua, että ruoan haaskuutahan niiden ignooraaminen olisi.

Mitään kärkeä ostaa jotain Quarkkia. Milbona 500g purnukka maksaa 0,82e joten siinä on noin 3x enemmän proteenia suhteututtena hintaan. Olen kyllä otsekkin noita quarkkeja ostanut mutta tulin järkeeni...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom