Lidlin hyvät tuotteet

Kanajauhelihasta saa parhaat DIY-kebabit. Tiiviimpää kuin tavallinen jauheliha ja sen verran mietoa, että maustesotkut maistuvat kunnolla. Maukasta tosin kaikessa muussakin.

Lidlistä on vihdoin tullut mulle lähikauppa ja heti löytää uusia hyviä tuotteita. Cranberry Drink 1 litra 1,19e :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On muuten tortilloissakin ihan jees. Mutta ehdoton suosikki taitaa olla lohesta. Eli mausteseoksen ohjeen mukaisesti tekee, mutta korvaa jauhiksen lohella.

Myydäänkös lidlissä mausteita, vaikkapa rouhittua mustapippuria ja valkosipulijauhetta? Jos myydään niin mistähän hyllyltä vois löytyä?

Myydäänkös lidlissä mausteita, vaikkapa rouhittua mustapippuria ja valkosipulijauhetta? Jos myydään niin mistähän hyllyltä vois löytyä?

Ihan maustehyllyltä: löytyy molempia valmiiksi jauhettuna ja sit sellanen "myllysysteemi", jota mä suosin :)

Itse en löytänyt joku kerta rouhittua mustapippuria. Löyty vain kokonaisina. Tosin varmaan kii kaupasta.

Jos tiettyä maustetta haet, lidl on siihen surkea. Se maustehylly on aivan olematon.

Ihan maustehyllyltä: löytyy molempia valmiiksi jauhettuna ja sit sellanen "myllysysteemi", jota mä suosin :)

Ahaa, täytyykin huomenna käydä kiertelemässä hyllyt vähän tarkemmin. Viime viikolla koitin mausteita sieltä kiireessä ettiä muttei löytynyt.

Valkosipulia Lidlissä myytiin joskus aikoinaan rouheena ja se oli ihan jees, oregano ja basilika ainakin oli ihan käypiä myös. Ainut vika noissa on se, että joka kerta pitää ostaa purkitettuja paketteja ja niitä purkkeja alkaa pikkuhiljaa kertyä. Kilohinta on maltillinen noista purkeista huolimatta (muualla myytävät täyttöpussit täyttää n. puolikkaan purkin ja maksavat lähes purkillisen verran)

Itsellä mausteiden ostaminen Lidlistä loppui paprikajauhepurkista löytyvää tekstiin: "Ei saa paistaa rasvassa". Muiden valmistajien paprikajauheissa nimenomaan kehoitetaan paistamaan rasvassa maun vahvistamiseksi. Ilmeisesti lisäaine jota tuossa jauheessa oli, ei tykkää kovasta lämmöstä...

Voisiko tuo kielto lisäämisestä kiehuvaan rasvaan tai grillaamisen aikana johtua siitä, että se palaa muuten? Omasta kokemuksesta paprikajauhe merkistä riippumatta muuttuu mustaksi jos sen lisää liian kuumalle pannulle...

Itse en löytänyt joku kerta rouhittua mustapippuria. Löyty vain kokonaisina. Tosin varmaan kii kaupasta.

Jos tiettyä maustetta haet, lidl on siihen surkea. Se maustehylly on aivan olematon.

Näytti olevan ihan OK valikoima, lidlin maustepurkkeja ei tosin ollut montaa sorttia mutta siinä näytti Meiran maustepusseja olevan aikalailla. Mustapippurirouhetta ei ollut, otin tollasen pippurimyllyn testiin sieltä.

Kananpojan jauheliha oli loppunut kun iltapäivällä kävin. Kattelin mitä ottais tilalle niin sika-nauta oli 4e/kg, ei paha jos tuosta tykkää. Raejuustokin taisi olla 1,65e/400g, jotenkin muistelisin että pari viikkoa sitten se oli 10-20snt kalliimpaa?
Puolen kilon rahkoja ei ole näkynyt muutamaan viikkoon, niitten paikalle hyllyyn on levinnyt näitä Milbonan 250g rahkoja. Oonkohan vaan käynyt huonoon aikaan vai meinaakohan ne kadota kokonaan.

Lidlissä tulee ostettua lähinnä, jauheliha 9.5% kaurahiutaleet, tomaatit, kurkut, mausteet, pesuaineet ym. Valion rahkat ostan cittarista. Ei lidlin rahkaa syö hullukaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom