Lidlin hyvät tuotteet

Tänään lähti mukaan: Rotukarjan naudan jauheliha 2 x 400g (2.99e/rasia!!) , 2 suklaadonitsia, 1kg kaurahiutaleita , 1 rasia Koskikylän perunasalaattia , 4 banaania ja 2 Sitin energiajuomaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hieno juttu! Ruvetaanko kaikki luettelemaan ostoslistoja tänne? ollaan jännän äärellä.

Anteeksi jos jäi epäselväksi , nämä on mielestäni niitä Lidlin hyviä tuotteita.
Näitä tulee ostettua kun Lidlissä asioin.

Toivottavasti viikonloppusi ei mennyt pilalle.

Missä helvetissä mahtaa olla ne vitalia(?) Wok-vihannekset oon kahtena eri päivänä käyny kahdessa ERI lidlissä väijymäs niitä ja ammottanu pakastelokerot tyhjyyttä, jotain toimitusongelmia ku muita vihanneksia kumminkin on?

Juustoportin raejuusto itellä pannassa, viimeks ostin ison satin (jotain 20 purkkia) Niin 3 niistä oli pilaantunu, monta päivää mietin että miten jääkaapissa ja koko kämpässä haisee kuolemalle, kelasin et viemäri tukossa mut lopulta paljastu hajun lähde, avokilla nous oksennus suuhun ku avasin yhen niistä pilalle menneistä purnukoista keittiössä :D Koko erässä tais olla jotain häikkää sillä yhtä niistä syötyäni paskoin vettä kolme päivää ja vatsaa väänti. Harmi kun ei ollu kuittia tallessa ja olin käyny lyhyen ajan sisään kolmessa eri lidlissä niin en muistanut mistä olin ne hakenu, muuten olisin menny palauttamaan tuotteet. Päiväyksiä kumminkin oli jäljellä ja vanhana kokkina huolehdin aina että maito yms muut pilaantuvat tuotteet pääsevät mahdollisimman nopeasti kylmään ostamisen jälkeen ;)

Missä helvetissä mahtaa olla ne vitalia(?) Wok-vihannekset oon kahtena eri päivänä käyny kahdessa ERI lidlissä väijymäs niitä ja ammottanu pakastelokerot tyhjyyttä, jotain toimitusongelmia ku muita vihanneksia kumminkin on?

Juustoportin raejuusto itellä pannassa, viimeks ostin ison satin (jotain 20 purkkia) Niin 3 niistä oli pilaantunu, monta päivää mietin että miten jääkaapissa ja koko kämpässä haisee kuolemalle, kelasin et viemäri tukossa mut lopulta paljastu hajun lähde, avokilla nous oksennus suuhun ku avasin yhen niistä pilalle menneistä purnukoista keittiössä :D Koko erässä tais olla jotain häikkää sillä yhtä niistä syötyäni paskoin vettä kolme päivää ja vatsaa väänti. Harmi kun ei ollu kuittia tallessa ja olin käyny lyhyen ajan sisään kolmessa eri lidlissä niin en muistanut mistä olin ne hakenu, muuten olisin menny palauttamaan tuotteet. Päiväyksiä kumminkin oli jäljellä ja vanhana kokkina huolehdin aina että maito yms muut pilaantuvat tuotteet pääsevät mahdollisimman nopeasti kylmään ostamisen jälkeen ;)

Et ois tarvinnut kuittia vaan olisit voinut laittaa sähköpostia tapahtuneesta lidlille ja ne ois luultavimmin lähettäny parin kympin lahjakortin pahoittelujen kera. Mulla oli kerran porkkanat pilalla, jotka ostin lidlistä niin mä sain lahjakortin. On se kyllä hieno kauppa!

Kananmunat, tonnikala, vihannekset ja kissanruoat. Kaikki edellämainitut on paljon halvempaa kuin K ja S ryhmissä ja Punainen maito! Ja Lidlin vadelma mehukeitto on hemmetin hyvää. Mutta Rainbown kermarahka kyllä voittaa Lidlin vastaavan.

Kaikista lidleistä tuo hävisi^

Kai normi paskamaha suomalaiselle ei sokeriton versio kelpaa, joten menekki ollut huonoa? Tuskin paljon myyvää tuotetta huvikseen vedettäis pois valikoimasta.

Onkohan Atrian Hornetit poistuneet pysyvästi valikoimasta? Muutamasta Lidlistä olen niitä etsiskellyt ja joka paikassa ollut niille varatuilla paikoilla Lidlin oman merkin (Kanamestari vai mikäs se oli?) Buffalo wingsejä jotka on aikamoista kuraa verrattuna original Horneteihin.

Kokeillaas jos tästä ketjusta heruisi vastausta... Tuntuu olevan kiven alla näiden vastausten saaminen täällä Pakkotoistossa...

Paras (edullinen) maapähkinävoi?

Paljon kehuttu Lidlin Vita D'or poistui valikoimasta, tilalle tuli McEnnedy maapähkinävoita. Tässä uudessa voissa on lisäksi sokeria ja palmuöljyä. Vita Dorissa ei ollut. Söin yhden purkin tuota McEnnedyn crunchia, mutta ei liene kovin terveellinen vaihtoehto pidemmän päälle. Kertokaas, mikä on nykyään se paras maapähkinävoi? Mielellään suunnilleen yhtä halpa kuin tuo Lidlin (~7€/kg).

Amonan makeuttamatonta maapähkinävoita oon itse vedellyt. 100% maapähkinää. Prismasta ainakin saa!

6423400002780.jpg

Se Fajitas(mikälie?) sisäfilebroisku oli ihan jees muistaakseni.

Voi lollero. Kysyin tuosta maapähkinävoista palautelomakkeen kautta:

Arvoisa nönnönnöö,

kiitämme Teitä antamastanne palautteesta koskien elintarvikevalikoimaamme.

Valitettavasti Vita d'Or Maapähkinälevite on poistunut valikoimastamme. Valikoimaamme kehitetään jatkuvasti vastaamaan asiakkaiden toiveita. Valitettavasti myös valikoimamme uudistuessa ja hyllytilan ollessa rajoitettu on uutuustuotteen tullessa jonkin toisen tuotteen poistuttava.

Sokeriton levite ei lähiaikoina ole palaamassa valikoimaan. Olemme välittäneet toiveenne kyseisen tuotteen uudelleen myyntiintulosta osto-osastollemme.

Hieman ontuva selitys tuo hyllytila, kun ko. tuotteen tilalle tuli kuitenkin 2 uutta tuotetta... Tuon lisäksi se olemassa ollut sokerilevite jäi kuitenkin valikoimaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom