Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hieno juttu! Ruvetaanko kaikki luettelemaan ostoslistoja tänne? ollaan jännän äärellä.
Missä helvetissä mahtaa olla ne vitalia(?) Wok-vihannekset oon kahtena eri päivänä käyny kahdessa ERI lidlissä väijymäs niitä ja ammottanu pakastelokerot tyhjyyttä, jotain toimitusongelmia ku muita vihanneksia kumminkin on?
Juustoportin raejuusto itellä pannassa, viimeks ostin ison satin (jotain 20 purkkia) Niin 3 niistä oli pilaantunu, monta päivää mietin että miten jääkaapissa ja koko kämpässä haisee kuolemalle, kelasin et viemäri tukossa mut lopulta paljastu hajun lähde, avokilla nous oksennus suuhun ku avasin yhen niistä pilalle menneistä purnukoista keittiössä :D Koko erässä tais olla jotain häikkää sillä yhtä niistä syötyäni paskoin vettä kolme päivää ja vatsaa väänti. Harmi kun ei ollu kuittia tallessa ja olin käyny lyhyen ajan sisään kolmessa eri lidlissä niin en muistanut mistä olin ne hakenu, muuten olisin menny palauttamaan tuotteet. Päiväyksiä kumminkin oli jäljellä ja vanhana kokkina huolehdin aina että maito yms muut pilaantuvat tuotteet pääsevät mahdollisimman nopeasti kylmään ostamisen jälkeen ;)
Mutta Rainbown kermarahka kyllä voittaa Lidlin vastaavan.
Kiitos!Amonan makeuttamatonta maapähkinävoita oon itse vedellyt. 100% maapähkinää. Prismasta ainakin saa!