Lidlin hyvät tuotteet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aa, jos sopii herkälle mahalle niin voisi jo kokeilla itsekin.

Mulla ei tullut mitään, tosin, patukka näytti sisältävän hera isolaattia, mistään en bongannut sisältääkö laktoosia(paljonko).
Tähän asti turvallisimmaksi olen huomannut so lo-carbin tuplasuklaan (gluteeniton ja laktoositon).
Sen verran hehkutusta Lidlin uudet patukat on saaneet, että uskaltaudun kokeilemaan.

Tähän asti turvallisimmaksi olen huomannut so lo-carbin tuplasuklaan (gluteeniton ja laktoositon).
Sen verran hehkutusta Lidlin uudet patukat on saaneet, että uskaltaudun kokeilemaan.

Mä olen ennen myös suosinut noita, kun ei ole mikään muu oikein sopinut.

Kaikki niistä ei ole laktoosittomia, mutta ainakin se yksi 1,49€ patukkalajitelma on, nyt en muista oliko niistä pienemmistäkin patukoista toinen lajitelma...

Tänään ostin patukoita ja perhana, ei kyllä tartte enää tuhlata muihin! Nyt maistellut lakritsin ja omena-kanelin, ja oli parempaa kuin samantyyliset karkkipatukat! Ihan hullun halpojahan noi on verrattuna muihin ja ravintoaineissakin lähes voittamattomat. Harmittaa kun en tajunnut ostaa niitä oikeesti tarpeeksi kerralla :D

Isoista patukoista ainakin double chocolate on laktoositon ja gluteiiniton, toi pieni omena-kaneli taasen ei oo.

Ostin noita patukoita muutaman näiden ylistysten innoittamana. Maistoin palan jotain cruncy chokolatea ja hyis saatana miten pahaa! Erittäin synteettinen koostumus ja maku ja kaupan päälle vielä kunnon kitalaen turruttava kalvo. Piti tosissaan kurlata ja juoda päälle että sai olotilan about normaaliksi. Onko noi kaikki yhtä hirveitä?

Snickers/mars/twix on aivan saatanan hyvää kamaa näihin verrattuna.

Ostin noita patukoita muutaman näiden ylistysten innoittamana. Maistoin palan jotain cruncy chokolatea ja hyis saatana miten pahaa! Erittäin synteettinen koostumus ja maku ja kaupan päälle vielä kunnon kitalaen turruttava kalvo. Piti tosissaan kurlata ja juoda päälle että sai olotilan about normaaliksi. Onko noi kaikki yhtä hirveitä?

Ostitkohan vahingossa sen laktoosittoman double chocolaten, joka on siis yksi hirveimmistä patukoista, joita tiedän...

Nuo erehdyttästi muistuttaa leaderin patukoita nuo lidlin suomessa valmistetut. Peruspssskaa. Yhhyh.
Mutta välipalapatukkana kiireeseen on hintansa puolesta oiva.

Eipä taida markkinoilta löytyä snickerssin makuista. Lähin maultaan ilman mitään ihmeellistä koostumusta tms. on questbar - mikä tietty sekin hiukan "purukumimainen" mutta ei juurikaan jauhoinen tai kitalakeen takertuvainen. Ja hintakin tietty sen mukainen.

Onkos joku jo testannut? Näitähän tuli/tulee ilmeisesti kahta eri sorttia.

Ei oikein vaalea smoothi ainakaan minulle iskenyt. Mautonta mössöä. Aivan erilainen tietty kun VitaDor joka oli tummaa paahdettua variaatiota, mutta kyllä VitaDori parempi oli. Omaan makuun menee enemmän Amonan maustamaton joka nyt onkin vaan 100% paahdettua pähkinää ja sitten noista enemmän prosessoiduista Peanut Butter Co:n mömmöt jotka on aikas herkkua mutta verrattaen kalliita.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Tähän asti kyllä melkein kaikki prodepatukat on aika pahaa ollut, tai jos ei pahaa niin ei ainakaan mitää herkullista.
En sit tiedä jos ostais jotain patukoita missä nyt ei ole aivan täyteen ängetty sitä ravintoarvoa, olisko ne hieman maukkaampia.
Kerran ostin jonku patukan mis oli aivan järjettömän korkeat prodet yms, niin siitä yhdestä patukasta tuli kovempi ähky ku jostain isosta ravintola-aterista. Melkein duunia semmosen syöminen.

Ei näitä kyllä ikinä mihinkään normaaliin suklaapatukkaan voi verrata.

Mun mielestä se double chocolate on hyvä patukka. Muita en oo maistanut koska toi on laktoositon ja gluteeniton. Mansikoissa tuppaa olemaan vielä karmiinia (E120), jolle oon allerginen ni en voi edes maistaa niitä, mutta hyvin näyttää herralle maistuvan.

Eipä taida markkinoilta löytyä snickerssin makuista. Lähin maultaan ilman mitään ihmeellistä koostumusta tms. on questbar - mikä tietty sekin hiukan "purukumimainen" mutta ei juurikaan jauhoinen tai kitalakeen takertuvainen. Ja hintakin tietty sen mukainen.
Oh Yeah! -patukka on maultaan omasta mielestäni samaa tasoa kuin Snickers. Tuli joskus ostettua Vapaa Valinnasta tms. pari laatikkoa kun tarjouksessa hintana 3€/2kpl. Toinen maukas patukka on tämä uusi Leaderin keksi-valkosuklaa.

Toisaalta samoihin ravintoarvoihin päästään halvemmalla syömällä Snickers + lusikallinen pieruheraa.

Ei oikein vaalea smoothi ainakaan minulle iskenyt. Mautonta mössöä. Aivan erilainen tietty kun VitaDor joka oli tummaa paahdettua variaatiota, mutta kyllä VitaDori parempi oli. Omaan makuun menee enemmän Amonan maustamaton joka nyt onkin vaan 100% paahdettua pähkinää ja sitten noista enemmän prosessoiduista Peanut Butter Co:n mömmöt jotka on aikas herkkua mutta verrattaen kalliita.

Tilannepäivitys. Crunchy versio oli ihan alright.

Lidlin astiankonepesutabletteja on kehuttu kalleimpien kilpailijoidensa veroisiksi. Aion kokeilla, kun nykyiset loppuvat.

Kyllä ne ainakin meillä puhtaaksi ja kirkkaaksi astiat saa. Jos jotain saisi toivoa niin se, että olisi ne tablettien pakkauskuoretkin sulavia niin ei tarvisi kuin nakata koteloon.

Kyllä ne ainakin meillä puhtaaksi ja kirkkaaksi astiat saa. Jos jotain saisi toivoa niin se, että olisi ne tablettien pakkauskuoretkin sulavia niin ei tarvisi kuin nakata koteloon.

Hui. Hyvä kun muistutit, koska olen niin tottunut laittamaan sen pakkausmuovin kanssa muita merkkejä, että olis saattanut mennä sellaisenaan.

Hui. Hyvä kun muistutit, koska olen niin tottunut laittamaan sen pakkausmuovin kanssa muita merkkejä, että olis saattanut mennä sellaisenaan.
Muutaman kerran kun on onkinut sitä pesuainetablettia sieltä tiskarin pohjalta, niin kyllä sen muovin oppii jääräpäisempikin ottamaan pois. Itse kuulun vieläpä siihen erityislasten ryhmään, joka ei osaa käsin repiä sitä muovia, vaan tarvitsee sakset noinkin yksinkertaiseen askareeseen.

Mutta hyviähän nuo ovat, ei ainakaan meillä ole ollut puhtaudessa valittamista tiskien suhteen.

Muutenkin Lidlissä on saanut yllättyä laadukkaiden tuotteiden suhteen. Tuolla on myös mahtava tehdä heräteostoksia: juuri tovi sitten ostin ankan ja huuliharpun!

Lidlin astiankonepesutabletteja on kehuttu kalleimpien kilpailijoidensa veroisiksi. Aion kokeilla, kun nykyiset loppuvat.

Lieneekö muilla semmosia ongelmia, että noita Lidlin kuten myös muita halpistabletteja käyttäessä astianpesukoneen sihtiin kertyy aivan määrättömästi rasvapaskaa. Joutuu ainakin välillä käyttään jotain fairyn kolmiosaista megamyrkkyä ettei mene kone tukkoon.

Uusi mahti lidlituote löytynyt, eli prinsessakakku! :D On helvetisti parempaa kuin normi Frödingen prinsessakakut.

Suositut

Back
Ylös Bottom