Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rasvaa? Samaa mitä luomumaidon tölkinreunoihin kertyy.Minulla on ollut muutaman kerran purkin reunoissa sisällä semmoista kellertävää "hyhmää", ihan kun jotain hyytynyttä ja pilaantunutta maitoa.
Onko Ben & Jerry's -kopiot poistuneet Lidlin valikoimasta? Tässä kuussa monta kertaa olen noita yritellyt lähilidlistä paikantaa, mutta tuntuvat hävinneen.
Kaikki loppuu aikanaan..
Kolmiteräinen partahöylä on uudistunut (Cien Perfect 3). Vaihtoterien hinta nousi myös ja on nyt 71 snt/kpl.
Laatu on kuitenkin kohdallaan, omasta mielestäni jopa parempi kuin Gillette Mach 3
Kolmiteräinen partahöylä on uudistunut (Cien Perfect 3). Vaihtoterien hinta nousi myös ja on nyt 71 snt/kpl.
Laatu on kuitenkin kohdallaan, omasta mielestäni jopa parempi kuin Gillette Mach 3
Onko ne edelleen niissä paketeissa, joissa tulee jotain sata vaihtopäätä mukana? Ostin joskus niitä kokeeksi yhden satsin, ja pää ja parta oli enemmän veressä kuin partaveitsellä.
Vois kokeilla kerran kehut noin hyväksi. Jos loputuloksena mun kaulavaltimo on auki, niin oon sulle vihanen :D
Ei se halvin, vaan tämä Perfect 3: Cien Men 3-Klingenrasierer inkl. 2 Rasierklingen - Lidl Deutschland - lidl.de
Mitä mieltä olette kun vertaatte Lidlin vihannes ja salaatti puolta muihin kauppoihin ? Mielestäni selvästi parempia ja laadukkaampia lidlissä. Jäävuorisalaattikerätkään eivät ole heti seuraavana päivinä aivan mustia, ja muutenkin säilyvät erittäin pitkään.
Ooh, lidlin hasselpähkinäjäätelö(pieni rasia), hjyva, pistaasi vielä maistamatta.
Mitä mieltä olette kun vertaatte Lidlin vihannes ja salaatti puolta muihin kauppoihin ? Mielestäni selvästi parempia ja laadukkaampia lidlissä. Jäävuorisalaattikerätkään eivät ole heti seuraavana päivinä aivan mustia, ja muutenkin säilyvät erittäin pitkään.