Lidlin hyvät tuotteet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minulla on ollut muutaman kerran purkin reunoissa sisällä semmoista kellertävää "hyhmää", ihan kun jotain hyytynyttä ja pilaantunutta maitoa.
Rasvaa? Samaa mitä luomumaidon tölkinreunoihin kertyy.

Tuskimpa siihen "hyhmään" kuolee.

Kolmiteräinen partahöylä on uudistunut (Cien Perfect 3). Vaihtoterien hinta nousi myös ja on nyt 71 snt/kpl.
Laatu on kuitenkin kohdallaan, omasta mielestäni jopa parempi kuin Gillette Mach 3 :)

Kolmiteräinen partahöylä on uudistunut (Cien Perfect 3). Vaihtoterien hinta nousi myös ja on nyt 71 snt/kpl.
Laatu on kuitenkin kohdallaan, omasta mielestäni jopa parempi kuin Gillette Mach 3 :)

Noi Cien:in miesten suihkusaippuat on muuten aika jees!

Viikottain vaihtuvat käyttötavarat on Lidlissä hyvä puoli, tulee yleensä paljon hyviä löytöjä tehtyä välillä tulee ostettua jotain ja miettii mitäs mä tällä teinkään :D

Onko ne edelleen niissä paketeissa, joissa tulee jotain sata vaihtopäätä mukana? Ostin joskus niitä kokeeksi yhden satsin, ja pää ja parta oli enemmän veressä kuin partaveitsellä.

Vois kokeilla kerran kehut noin hyväksi. Jos loputuloksena mun kaulavaltimo on auki, niin oon sulle vihanen :D

Mitä mieltä olette kun vertaatte Lidlin vihannes ja salaatti puolta muihin kauppoihin ? Mielestäni selvästi parempia ja laadukkaampia lidlissä. Jäävuorisalaattikerätkään eivät ole heti seuraavana päivinä aivan mustia, ja muutenkin säilyvät erittäin pitkään.

Mitä mieltä olette kun vertaatte Lidlin vihannes ja salaatti puolta muihin kauppoihin ? Mielestäni selvästi parempia ja laadukkaampia lidlissä. Jäävuorisalaattikerätkään eivät ole heti seuraavana päivinä aivan mustia, ja muutenkin säilyvät erittäin pitkään.

Mun mielestä usein parempia kuin monessa muussa kaupassa. Valikoimakin on nykyään hyvä :)

Ooh, lidlin hasselpähkinäjäätelö(pieni rasia), hjyva, pistaasi vielä maistamatta.

Se saksanpähkinä-vaahterasiirappi-jäätelö on aika jees!

Valikoima on todella pieni, yleensä pienimmässäkin K-marketissa on laajempi valikoima. Tuoreudesta ja paremmuudesta on vaikea sanoa kun laatu vaihtelee aivan tajuttomasti Lidlissä. Esim. yrttejä on todella pieni valikoima ja usein ne on todella nuukahtaneita ainakin noissa kolmessa Lidlissä jotka on mua lähimpänä. Jäävuorisalaattia en osta muutenkaan, koska jos ostaa salaattia niin ostan jotain kunnollista salaattia jossa on ravinteitakin kun vettä saa hanastakin :-)

Tosin pitää nostaa hattua siitä, että valikoima on parantunut kyllä muutamassa vuodessa todella paljon, ja monet kasvikset on edullisia. Yksi erityinen noston kohde on avokadot, ne tuppaa olemaan lähes poikkeuksetta parempia kun muualla (ei ne ei ole täysin raakoja, tai läpikypsiä).

Eilen kauden eka kinkku(rulla) kotiin ja se on Lidlistä. Nyt ei haittaa, että oli saksalainen. Ja L. ei tanskalaisia taida juuri myydä. Rulla siksi, että vain yhden hengen talous jopa ilman lemmikkejä.

Ne lidlin savustetut kalkkunafileet kannattaa ehdottomasti viedä kylmäaltaista kotiin! Tais olla ~9e/kg ja kypsää tavaraa. Deluxea tais olla jos oikein muistan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom