Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^ kannattaa laittaa sitä maitoo vähän enemmän ku ohjeessa, joku 3dl per pussi on aika jees
Taisin laittaa n.2,5dl, koostumus oli ihan hyvä
Kauanko annoitte jähmettyä? Mulla oli n. 30min jääkaapissa ja koostumus oli enemmän liisteriä kuin vanukasta.
Kans tykkäsin noista. Käteviä kyllä mut ilman sauvasekotinta tuli aika kokkareista.katso liitettä 122182
Mä ostin tätä ja sekoitin ohjeista poiketen soijamaitoon. Olin aluksi hyvin skeptinen ja traumatisoitunut fastin vanukkaista... Nyt voin kuitenkin todeta, et oli ihan jees. Nyt vaan odottelemaan vatsareaktiota :D kätevää on myös nää annospussit!
Focaccia tuli testattua. Oli hyvää ja tulee lisää varmasti ostettua.Jokos uudet paistotuotteet on testattu?
Focaccia ja oliivitanko tulivat torstaina valikoimaan, oliivitanko oli ainakin omaan makuun oikein sopiva!
niillä on ollut toimitusvaikeuksia, meille ainakin tuli puolilavallinen justiinsa takaisin, mutta voi olla että menee hetki ennen kuin niitä taas löytyy kaikkialta.Onko missään lidlissä ollut niitä laktoosittomia UHT mölöjä enää? Käynyt neljässä tai viidessä lidlissä pääkaupunkiseudulla, eikä mistään ole löytynyt. Varastoin niitä huolella, ettei tartte maitokaupalla juosta...
Sportyfeelin patukat on , varmana täynnä napalmia ja ebolaa koska on niin hyviä JA halpoja.
Lidl hakkas taas kaikki muut valmistajat paskaksi. 22-25 g proteiinia per patukka, hyvä maku ja 1,49 € = Glorious Victory
Onkos joku jo testannut? Näitähän tuli/tulee ilmeisesti kahta eri sorttia.VitaDor maapähkinävoi poistuu valikoimasta, mutta sen korvaa mackennedy maapähkinävoi.
Lidl hakkas taas kaikki muut valmistajat paskaksi. 22-25 g proteiinia per patukka, hyvä maku ja 1,49 € = Glorious Victory