Lidlin hyvät tuotteet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No yleensä oon tehnyt dippini kevyeen kermaviiliin(vai mikä se nyt oli), ja sit siihen ne jauheet..
mitä nyt katoin niin rasvaa oli jotain 6g sadassa grammassa, nii ei se nyt esim mättöpäivänä mikää paha oo:)

toki tuo ranskankerma nostaa rasvalukemat ihan pilviin :D en ookkaan ollut tietonen et dippii vois pistää sitä..

:whip:

Suosittelen kokeilemaan! Ei maistu kermaviilidippi enää ton jälkeen miltään. 38% ranskankermaa 300g + 200g kermaviiliä + 2kpl dippijauhetta = !!!. :D

Ei sitä rasvaa hirveästi kannata katsoa vaan pelkkiä kaloreita. Eli jos söisin nugetteja, niin supistaisin pois riisistä. Jos kokonaismakro finelin mukaan näyttää hyvältä, niin ei muuta tarvita.

Itse lidl ollut mulle lähikauppa seuraavat 8 vuotta.

Tumma riisi 1kg, 0.25 halvempi kuin pirkan riisi.
Raejuusto 1.75 @ 400g. Toi on suht halpaa. Maku ei ole niin väliä, koska sekoitan sen keitettyjen munien kanssa. (200g rae+2munaa päivässä)
Munat 10kpl 1.1 euro tais olla viimeks aika halpaa.
Liha ja Leipä on suht sama hinta kuin muissa kaupoissa.

maapähkinät ja sardiinit ostan muualta, koska niitä ei siellä ole. Vihannestarjonta muualla parempaa.

Karkkia/Herkkuja en enää pahemmin syö koska tappaa aterianälän. Ei ole edes cheatpäiviä enää.

Hedelmät on siellä ihan ok.

Kastikkeet on siellä kaikki pahanmakuisia. Nykyään teen blenderillä itsevalmistettua vihanneskastiketta ja se on itseasiassa ainoa tapa jolla vihannekset menee mulla alas, sillä vihaan porskuttaa niitä.

edit: Hera siellä on liian kallista ja itse näin fastin tuotteita, joten selittää miksi. Kannattaa ostaa 8kilon pakkauksia fitnesstukusta, niin lähtee halvemmalla. Mitään macrojen "laatu" eroja noissa ei ole. Korkeintaan maku, mutta starwheyt menee mulla ainaskin helposti alas. Ei maistu erikoiselta, mutta miksi pitäisi. Menee 2sekkaa saada se kurkusta alas. Juot päälle normi vettä ja maku on pois suusta.

Lidlin lakritsinmakuinen prodepatukka tuli tänään syötyä ennen aamusalia. Ihan perus hyvän makuinen, ehkä hieman liian makea meikäläisen makuun, mutta kuitenkin syötävä. Koostumus oli yllätys! Sen sijaan, että olisi kuiva ja kova palikka, jota saa jyystää 30min, jotta saa palasen irti, oli tämä pehmeä ja helppo syödä. Hintaa tosiaan 1.49e, mikä oli ihan OK hinta, ottaen huomioon, mitä joidenkin kilpailijoiden patukat maksavat.
Ravintoarvot myös kohdillaan. 203kcal ja ~25g proteiinia, joka oli jopa maito ja Hera proteiinia suurimmaksia osaksi, loput sitten soijaa, eli ei ollenkaan hassumpi. Ei mitään gelatiinilla kikkailua tässä patukassa, hienoa!

Bataatit ovat myös lidlissä noin 50% halvempia kuin prismassa eli siinä on kanssa "hyvä tuote", tuotehan on ihan sama mutta hinta on reilusti halvempi.

Nyt on katastrofin ainekset käsillä. Nimittäin ei ole pitkiin aikoihin näkynyt Buffalo wingsejä lidlissä, liekkö sitten ollut joku kausituote jota oli vaan kesällä myynnissä. Tietääkö kukaan tämän herkun kohtaloa?

Nyt on katastrofin ainekset käsillä. Nimittäin ei ole pitkiin aikoihin näkynyt Buffalo wingsejä lidlissä, liekkö sitten ollut joku kausituote jota oli vaan kesällä myynnissä. Tietääkö kukaan tämän herkun kohtaloa?

Onhan ne ainakin listattu tuolla grillimaisterisivuilla eli varmaan ovat juuri kesäkauden tuotteita.

tuli ostettua nyt tuota lidlin omaa heraprodee. joka on siis 15,90.-/600gr mansikan makuisena. Mukana tulee mittakuppi joka tuli minulle yllätyksenä kun purnukassa ei mainittu siitä mitään. yhden kerran kokeilin veden kanssa. ei maistunut niin hyvälle kuin maidon kanssa. sen kanssa se on mahtavaa. joskin esim leaderin mansikka makuun se on hieman miedompi. mutta silti hyvänmakuinen. sekoittuu paremmin kuin leaderin. purkin mukaan noin 20 annosta a 30gr tulee. ostan kyllä oisenkin kerran tätä.

Näin kanssa Kampissa. Saisi olla halvempaa.

Ostan lähipäivinä Citymarketista Sportlife:n prodeee, oliko 16.90 euroa 700 g. Guru Halonen on sen firman mainoksissa. Viimeksi ehdin ostaa sitä Lifestä euron kalliimmalla.

Viimeksi muokattu:
Onko se perus maapähkinävoi kadonnu liiteristä? Kävin eilen ettimäs sitä kahdesta eri lidlistä mutta ei vaan näkyny :( Sitä sokerilla höystettyä shittiä oli kylläkin mut etsinkin priimaa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko se perus maapähkinävoi kadonnu liiteristä? Kävin eilen ettimäs sitä kahdesta eri lidlistä mutta ei vaan näkyny :( Sitä sokerilla höystettyä shittiä oli kylläkin mut etsinkin priimaa

Määpähkinävoi on valitettavasti poistettu lidlin valikoimasta, hasselpähkinälevitettä tosin löytyy.

Suosittelen kokeilemaan! Ei maistu kermaviilidippi enää ton jälkeen miltään. 38% ranskankermaa 300g + 200g kermaviiliä + 2kpl dippijauhetta = !!!. :D
Oli pakko kokeilla kun niin kehuttiin. Ei ollu mun juttu. Ranskankermakin oli vain 30 volttista, mutta lopputulos oli ihan liian tuhti. Tuli aika äkkiä seinä vastaan. Ei jatkoon.

Jostain luin aikoinaan, että Manninen olisi ollut tekemässä sopimusta noista Liiterin lisäravinteista, mutta ilmeisesti sopimukseen ei ole päästy, mitä tätä ketjua lukee. Eikös Leader ole perustanut patukkatehtaan suomeen, joten sieltä voisi olla jotain kerta mainostavat, että valmistettu suomessa.

Vertailun vuoksi.

Saisit kyl protskus about puolta halvemmal, jos ostaisit ne markettien sijaan netistä :thumbs:

Lidl on nähnyt markkinaraon fitnessbuumissa ja lanseerannut Sportyfeel-tuotteet. Nimestä heti täydet pojot. Ainakin osa tuotteista on Suomessa tehtyä. Olisi mielenkiintoista tietää kenen tehtaalla nämä on sekoiteltu ja purkitettu.

Lidl sähköinen tarjouslehti 23.10.-29.10.2014

Patukat on ainaki tehty Saksas, puddingit Belgias. En tiä missä sporttijauhot on tehty, mut prodejauhot oli Suomes tehty! :D Valmistaja oli muistaakseni Osuuskunta Maitomaa. Tässä ois kyl ollu OIVA paikka Lidlillä iskeä prodemarkkinoille, mutta ei!! Patukat on mukavan edukkaita, mut prodejauhot samaa pikkupurkeissa myytävää yltiökallista luokkaa, kuin Fast ja muut marketkamat :S Ois ny kuvitellu, et Lidl ois saanu hintaystävällisemmän tuotteen kehitettyä :(

Suositut

Back
Ylös Bottom