Lidlin hyvät tuotteet

Te, jotka ostatte Lidin pakastemarjoja, niin uskallatteko syödä ne ilman kuumentamista tmv. käsittelyä? Vadelmat ainakin näyttivät olevan Puolasta.

Hyvin pieni todennäköisyys on, että mitään löytyy mutta suositus on silti että kuumentaa pitää ennen käyttöä. Jos riski on promilleja, niin silti itse ainakin kuumennan kaikki vähintään mikroaaltouunissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytyihän sitä sitten käväistä korjaamassa munat ja kanat talteen, että kiitoksia vain asiasta ilmoittaneelle :)
Näytti olevan kaikkea muutakin ihan kivassa tarjouksessa, sillä mukaan tarttui myös mm. pitkäjyväistä riisiä 0.95€/kg ja raejuustoa 0.49 € per 200g purnukka.

Noh tietääpi ettei osta jatkossa tuota Pulled porkkia.
Oli ilmeisesti kehnoa? Mä en ole uskaltanut noihin koskea, vaan aina on tehty itse. Oikeastaan harmittaa tämä nykyinen pulled pork -hömpötys, kun sitä on itse tehnyt jo monta vuotta ennen kuin kukaan oli pulled porkista kuullutkaan ja oli kiva kertoa mitä se on ja kuunnella vieraiden tyytyväisiä kommentteja. Mutta ei enää ei, kun vastaus on jaa, kun kerrot tekeväsi pulled porkia, perkele.

Noh tietääpi ettei osta jatkossa tuota Pulled porkkia.

Mikäs siinä oli vikana? Ite tein eilen ja ei voi moittia, jos noin halvalla (3,99e) saa 500g valmista pulled porkkia. Varmaan oon itse tehny näitä sit väärin kun ei omasta mielestä ihan liikaa eronnut itse tehdystä.

Mikäs siinä oli vikana? Ite tein eilen ja ei voi moittia, jos noin halvalla (3,99e) saa 500g valmista pulled porkkia. Varmaan oon itse tehny näitä sit väärin kun ei omasta mielestä ihan liikaa eronnut itse tehdystä.

Sama! Minusta oli oikein hyvä setti.

Varmaan sattunut joku sekunda kimpale tai sitten vaan on tommoista (paha sanoa kun en aikaisemmin ole syönnyt), enemmän tuossa kimpaleessa oli läskiä sun muuta paskaa kuin lihaa.

Oli ilmeisesti kehnoa? Mä en ole uskaltanut noihin koskea, vaan aina on tehty itse. Oikeastaan harmittaa tämä nykyinen pulled pork -hömpötys, kun sitä on itse tehnyt jo monta vuotta ennen kuin kukaan oli pulled porkista kuullutkaan ja oli kiva kertoa mitä se on ja kuunnella vieraiden tyytyväisiä kommentteja. Mutta ei enää ei, kun vastaus on jaa, kun kerrot tekeväsi pulled porkia, perkele.

Kehnoa oli juu.

1. Lohi
2. Sweet Chili Sauce
3. HeVi-osasto
4. Teematuotteet (piripiri-soosia odotellessa!)

Heti, kun Lidliin saataisiin Frenchin sinappia, niin vaihtaisin Prisman/CM:n suoraan Lidliin. Tai sitten voisi opetella laittamaan ruokaa, joka ei perustu tuon sinapin ja sweet chilin ylivertaisuuteen ruoan kuin ruoan pelastajana. Superlauantai-tarjouksena ei ole aikoihin ollut saksanpähkinöitä. Joskus talvella oli, mutta eihän se pari kiloa riittänyt mihinkään.

+1 Tuolle Sweet Chili Saucelle. Ollaan puoliksi aasialainen perhe ja avovaimo diggaa vahvasta ( inferno+) sapuskasta. On kuitenkin tämän meille kelpuuttanut ihan peruselintarvikkeeksi...

Ostin itsekin hetken mielijohteesta pulled porkia ja pettymys oli. Eli ei tosiaankaan mitään erityisen hyvää. Liikaa läskiä ja muuta mohjoa. En osta toistamiseen.

Maapähkinäjätski o melko onnistunutta tavaraa, menny tässä jo pari purkkia viikon sisään, kohta :D

Maapähkinäjätski o melko onnistunutta tavaraa, menny tässä jo pari purkkia viikon sisään, kohta :D

Kokeilin kans kerran, kyllä se purkki meni muutamalla syöntikerralla. Aika hämmentävä maku. Joka kerta kun sitä söi, tuntui kuin olisi syönyt sitä ensimmäistä kertaa... "Aijaa, tää maistuu siis tältä"

En ehkä toistamiseen sitä itse osta, mutta syön kyllä jos sitä tarjolla on.

Tuli kanssa ostettua tarjouksesta tuota pulled porkkia ja mielestäni on ihan hyvää. Olisiko noissa ilmoitetuissa kaloreissa kuitenkin virhe? Paketissa lukee, että sadassa grammassa 143kcal. Liha kuitenkin vaikuttaa melko rasvaiselta ja tulihan mukana se kastikepussikin. Ehkä kalorit koskevat kypsennettyä tuotetta, josta nestettä haihtunut?

Se ois sitte piri-piri -soosit huomisesta alkaen hyllyssä. En tiedä, onko samaa kuin vanha, mutta täytynee testata. Tiedän, etten ole ainut, joka tuosta pitää.

Vaihteluna melko vakioituneisiin kanaan ja jauhelihaan päätin tänään taas ostaa alaskan seiti pakastetta. Kilon pussi maksaa 5.90e ja makrot melko hyvät, 20g prodea per pihvi ja rasvaa hädin tuskin yhtään.

Tuli kanssa ostettua tarjouksesta tuota pulled porkkia ja mielestäni on ihan hyvää. Olisiko noissa ilmoitetuissa kaloreissa kuitenkin virhe? Paketissa lukee, että sadassa grammassa 143kcal. Liha kuitenkin vaikuttaa melko rasvaiselta ja tulihan mukana se kastikepussikin. Ehkä kalorit koskevat kypsennettyä tuotetta, josta nestettä haihtunut?

Jau. Nyt meni kyllä pasmat (ja basmatiriisit) sekaisin! Hävettää. Kypsennetyssä tuotteessahan olisi tietysti raakaa korkeammat kalorit, toisin kuin vaikka riisissä johon nestettä valmistuksessa lisätään. Vieläkin kyllä kyseenalaistan kalorien paikkaansapitävyyden.

Jau. Nyt meni kyllä pasmat (ja basmatiriisit) sekaisin! Hävettää. Kypsennetyssä tuotteessahan olisi tietysti raakaa korkeammat kalorit, toisin kuin vaikka riisissä johon nestettä valmistuksessa lisätään. Vieläkin kyllä kyseenalaistan kalorien paikkaansapitävyyden.

Fineli näyttää kaslerille n. 300kcal/100g, joten vaikea uskoa että tuossa olisi vain puolet siitä. Lisäksi tuo pulled pork on valmiiksi marinoitu ja niissä on yleensä sokeria käytetty, joten sekin tuonee lisäkaloreita. En mäkään kyllä uskoisi tuohon 150kcal/100g...

Kypsentäessä haihtuva neste ei vaikuttane kaloreihin, sillä sehän on vaan vettä... Samalla logiikalla olisi outoa, että riisin sisältämä kalorimäärä nousisi jos sen keittää (=siihen imeytyy vettä)... Tietty jos sen keittää johonkin lihaliemeen tms. niin voi jokunen kalori tulla lisää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom