Lidlin hyvät tuotteet

Ribsit.... mua ei kiinnosta mistä ne on peräsin ja mitä hormonipossua, kun on niin hyvää ja lihaisaa :kuola: huomenna pakko käydä hamstraamassa vielä pari pakettia(tai parikymmentä)
Ei sssaatana. Oli pakko hakea yksi kumpaakin ja eilen paistelin niitä uunissa useamman tunnin niin kuin ribsejä kuuluu, mutta ei niistä ihan niin mureita tullut kuin odotin. Ei silti sitkeitäkään, mutta kai se vaikuttaa kun ne on valmiiksi kypsiä. Ei kyllä oikein vakuuttanut. Söin eilen yhden kumpaakin ja heitin loput kaappiin ja ajattelin syödä huomenna, eli tänään. Mutta nyt katselen niitä tossa ja totesin etten halua syödä niitä. Ei ollut niin hyviä kuin ribsien kuuluu olla. Itse tehdyt vie tuhat nolla, mutta ei se nyt mikään yllätys olekaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^ Hyvä! On nimittäin pahaa :S Tai no, "ihan ok", mut koitappa ostaa ens kerral Atrian tai Saarioisten vastaavaa. On nimittäin 3x parempaa ja vielä sama hintaluokka!! Omnomnomnom.

Eissaatana. Loppui lidlin riisikakkujen syönti. Kaivoin suustani 15 senttisen hiuksen :jahas:
Tekeekö tämä Lidlin tuotteista huonoja? Onneksi ei, sillä onhan noita vastaavia tapauksia jatkuvasti muillakin valmistajilla. Kivaahan tuo ei toki ole. Mutta laita nyt ihmeessä rekkulaa, voit saada pari pakettia ilmaisia riisikakkuja. ;)

Tekeekö tämä Lidlin tuotteista huonoja? Onneksi ei, sillä onhan noita vastaavia tapauksia jatkuvasti muillakin valmistajilla. Kivaahan tuo ei toki ole. Mutta laita nyt ihmeessä rekkulaa, voit saada pari pakettia ilmaisia riisikakkuja. ;)

No millä minä mitään todistan? Paketti on roskissa ja kuitinkin jätin kassakissalle. Eikä tämä vaikuta minun asioimiseen Liiterissä millään tavalla, mutta ajatuskin noista riisikakuista etoo :D

No millä minä mitään todistan? Paketti on roskissa ja kuitinkin jätin kassakissalle. Eikä tämä vaikuta minun asioimiseen Liiterissä millään tavalla, mutta ajatuskin noista riisikakuista etoo :D

Tuli tästä mieleen et ainakin ennen lidlissä oli tyytyväisyystakuu eli jos et ollu tyytyväinen niin sait rahat takasin. No me käytiin junnuina pariin otteeseen ostamassa 6-pack lidlin kokista ja juotiin 5 pulloa ja sit pistettiin yks kaveri vikan pullon ja kuitin kanssa valittamaan kassalle et tuli maha kipeeks ni saatiin aina rahat takasin :hyvä:

^ Hyvä! On nimittäin pahaa :S Tai no, "ihan ok", mut koitappa ostaa ens kerral Atrian tai Saarioisten vastaavaa. On nimittäin 3x parempaa ja vielä sama hintaluokka!! Omnomnomnom.

On muuten nuo Lidlin omat Kanamestarin fileesuikaleet ym. Atrian valmistamia :thumbs:

Ihan hyvä, että lidlissä myydään nykyään enemmän kalaa. Löytypä jopa kuhafileitäkin :) onneks niitä ei tarvi kaupasta hankkia, mutta neulamuikuille 5/5.

Pekonia tuli haettua 17 pakettia, 0,99€ tsipale verrattuna kiss my ääs-marketin 1,49/ paketti ryöstö hintaa, sama kaava toistuu melkeinpä kaikkien tuotteiden kohdalla. Vihannekset ja lihatki tulee liiteristä poistettua :)

Pekonia tuli haettua 17 pakettia, 0,99€ tsipale verrattuna kiss my ääs-marketin 1,49/ paketti ryöstö hintaa, sama kaava toistuu melkeinpä kaikkien tuotteiden kohdalla. Vihannekset ja lihatki tulee liiteristä poistettua :)

Tulee kyllä käytyä aina, kun mahdollista liidelissä. Jotenki siitä saa mielihyvää, ku miettii että siellä on kaikki aikalailla just ton 1/3 halvempaa.

Kai kassatyöntekijälle vielä juttelit Epic Meal Team -tyyliin: bacon strips and bacon strips and bacon strips?

Puhuvat, ettei nälkäisenä saa mennä kauppaan, mutta ehkä Epic Meal Time -videoidenkin jälkeen kannattaa katsella jotain fitnesskitcheniä ennen kuin astuu kauppaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom