Lidlin hyvät tuotteet

Ei harmainta aavistusta, paljonko Liidelissä 500g rahkasetti maksaa, mutta mikäli lähistöltä löytyy Valion meijeri ja myymälä, niin siellä ois pehmeää maitorahkaa 52snt/250g tammikuun loppuun asti! Jos söisin rahkaa, söisin tuota, mutta sillä ei ole mitään tekemistä tämän topicin kanssa.

Eikös ne Valion meijereiden hinnat vaihtele kyseisen laitoksen mukaan? Esim. rahkaa tuottavan meijerin kyljessä oleva osuuskunnan myymälä myy juuri rahkaa halvalla, juustoa tuottavan meijerin myymälä juustoa jne? Kaikki Valiot ei tee samoja settejä ja oon saanut muutenkin kuvan (Valiolaisilta itseltään ja omakohtaisista kokemuksista), että usein ne hinnat on samaa tasoa supermarkettien tarjoushintojen kanssa.

Tosin joskus on hyviäkin "tarjouksia" kuten pari viikkoa sitten oli niitä profeel prodejuomia ilmaiseksi. Vai mikä se nimi nyt onkaan näillä uusilla punaisilla prodetuotteilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös ne Valion meijereiden hinnat vaihtele kyseisen laitoksen mukaan? Esim. rahkaa tuottavan meijerin kyljessä oleva osuuskunnan myymälä myy juuri rahkaa halvalla, juustoa tuottavan meijerin myymälä juustoa jne? Kaikki Valiot ei tee samoja settejä ja oon saanut muutenkin kuvan (Valiolaisilta itseltään ja omakohtaisista kokemuksista), että usein ne hinnat on samaa tasoa supermarkettien tarjoushintojen kanssa.

Tosin joskus on hyviäkin "tarjouksia" kuten pari viikkoa sitten oli niitä profeel prodejuomia ilmaiseksi. Vai mikä se nimi nyt onkaan näillä uusilla punaisilla prodetuotteilla.

Tässä tapauksessa kyseessä on tammikuun tarjous, joka koskee ainakin länsi-maitoa ja maitosuomea, joten luultavasti on myös muualla. Tottahan se on, että eri tuotantolaitoksissa syntyy eri tuotteita ja tarjouksetkin täten vaihtelee.

Vois töihin hakee läjän välipaloiksi. Nuo S ryhmän Rainbow maustetut tonnikalat on hyviä, mutta voi jeesus sitä hinnannousua! Taitaa olla pari vuotta kun makso vähän alta euron purkki ja nyt jumalauta 1,48!! Jotain pitäs löytää tilalle, maustamaton on niin paskaa maultaan ettei sitä viitti vetää.

Meinaatko, että talous romahtaa, jos ostat kerran viikos 1,5e maksavan purkin 1e maksavan sijaan? :) Käyt kumminki töis, eli oot salee "rikas", toisin kuin köyhä opiskelija, kuten mää...

Töihin läjä välipalaksi = kerran viikossa?

No, ei kai ny joka päivä samaa? :D Toisekseen, kalaa purkissa tai ilman ei oo suositeltua syötävän kovin useesti, koska raskasmetallijäämät. Eri asia, jos on jotain puhdasta kalaa pohjoisnavalta tms. (harvinaista!).

No, ei kai ny joka päivä samaa? :D Toisekseen, kalaa purkissa tai ilman ei oo suositeltua syötävän kovin useesti, koska raskasmetallijäämät. Eri asia, jos on jotain puhdasta kalaa pohjoisnavalta tms. (harvinaista!).
Ihan lähimarketin kalatiskiltä saat kalatuotteita, joita voi turvallisesti nauttia vaik päivittäin.

Ketjuun liittyen, herttua sinapit uusin poiminto Lidlistä. Johonkin piti turun sinappi vaihtaa, kun hokasin ettei ole kotimaista ja mikäpä parempi, kun ostaa korvaava tuote Lidlistä:)

Ei harmainta aavistusta, paljonko Liidelissä 500g rahkasetti maksaa, mutta mikäli lähistöltä löytyy Valion meijeri ja myymälä, niin siellä ois pehmeää maitorahkaa 52snt/250g tammikuun loppuun asti! Jos söisin rahkaa, söisin tuota, mutta sillä ei ole mitään tekemistä tämän topicin kanssa.

Itse haluisin tietää tämän Lidlin Jumalaruuan protsku/rasvamäärät myös.

Muistaakseni proteiinia 12g/100g ja rasvaa 0,1g/100g. Koostumus on mitä on mutta kyllä sitä syö.

Se rasvasempi versio tosta Liidelin rahkasta vasta herQQa onkin! Ite oon testannu about kaikki rahkat ja jos puhutaan mausta ja syötävyydestä paljaaltaan, niin ranking menis about näin:

1. Milbona 4,3% 5/5
2. Ehrmann 4/5
3. Rainbow 3,5/5

Valion Pehmeä Rahka ei edes sijoitu, koska ostin sitä tos yks päivä vaihteeks ja huh, kuinka hapanta! Plus turhan pistävä ominaismaku. Se on vain yhen pykälän parempaa, kuin perus talousrahka (=sementti). Mehun kans toi on kumminki kait ok. Sitä perus 0,2% Milbonaa en oo tainnu maistaa, koska sitä myydään vaan 500g paketeis... mut oletan sen olevan aikalailla samaa tasoa Rainbown kans.

Meinaatko, että talous romahtaa, jos ostat kerran viikos 1,5e maksavan purkin 1e maksavan sijaan? :) Käyt kumminki töis, eli oot salee "rikas", toisin kuin köyhä opiskelija, kuten mää...
Eli sun mielestä on ihan okei maksaa tuotteesta 50% enemmän jos käy töissä? Et ilmeisesti opiskele mitään talouteen/rahaan liittyvää :D

Milbonan rahkaa itsekin tulee vedettyä. Halpaa ja hyvää kunhan vähän heittää jotain maustetta sekaan. Raakana ei tahdo mennä alas.

Kylmäsen metsästäjänkäristystä tuli tänään ostettua pussi, hinta 8,3€/kg. Naudan 10% jauhelihaa oli myös punaisilla lapuilla varustettuna eli hinnaksi jäi alle 7€/kg. Limsaa tarttui pitkästä aikaa mukaan kun oli tarjouksessa 0,4€/litra.

Eli sun mielestä on ihan okei maksaa tuotteesta 50% enemmän jos käy töissä? Et ilmeisesti opiskele mitään talouteen/rahaan liittyvää :D

Juu, en toudellakaan mitään talousasioita opiskele! Hyi, saatana! :D Opiskelen media-alaa :puntti: Ja hinnan nousu +50% on ihan okei, jos on kyse ns. kolikoista. Eri asia on, jos tuote x maksaa eka 1000e ja seuraavaks 1500e. Työssäkäyvälle, joka tienaa tyyliin 2000-3000e/kk verrattuna opiskelijaan ~700e/kk, on ihan sama maksaako joku tuote 1e vai 1,5e :david: Esim. mun iskän (joka on projektipäällikkö) kaapista löytyy kokolihapihviä, parhaita viinejä ja Oltermannia, eikä paljo hintoja kaupassa katella. Mun kaapista löytyy HK:n jauhelihapyöryköitä (0,79e/pussi), Lidlistä tummaa makaroonia (0,29e/pussi) ja halvinta juustoa mitä oon kaupasta löytäny (luultavasti saksalaista).

Juu, en toudellakaan mitään talousasioita opiskele! Hyi, saatana! :D Opiskelen media-alaa :puntti: Ja hinnan nousu +50% on ihan okei, jos on kyse ns. kolikoista. Eri asia on, jos tuote x maksaa eka 1000e ja seuraavaks 1500e. Työssäkäyvälle, joka tienaa tyyliin 2000-3000e/kk verrattuna opiskelijaan ~700e/kk, on ihan sama maksaako joku tuote 1e vai 1,5e :david: Esim. mun iskän (joka on projektipäällikkö) kaapista löytyy kokolihapihviä, parhaita viinejä ja Oltermannia, eikä paljo hintoja kaupassa katella. Mun kaapista löytyy HK:n jauhelihapyöryköitä (0,79e/pussi), Lidlistä tummaa makaroonia (0,29e/pussi) ja halvinta juustoa mitä oon kaupasta löytäny (luultavasti saksalaista).

Nyt ymmärrän miksi Yle-vero piti ottaa käyttöön...

Minusta se on ihan silkkaa tyhmyyttä maksaa jostain tuotteesta enemmän, kun sen saisi halvemmalla. Ihan sama paljonko tienaa.

Aika äijjä tuo sun isäukkos, ihan projektipäällikkö ja Oltermannia vetää :david:

Mä syön kans Oltermannia. Sitä saa lidlistä alle 6€/kg kun ostaa kilon jötkäleen. Ja turha väittää ettei voi ostaa kiloa kerralla kun se pilaantuu jos ei ole kuin yksi syöjä. Juuston voi hyvin pilkkoa ja pakastaa, maku ei muutu mihinkään. Myös lidlin tumma makarooni on hyvää.

Sellasta media-alalla. Olin fiksu ja vaihdoin raksamaalariksi.:puntti:

Voisin ottaa itteeni niskasta kiinni ja syödä ton maitorahkan! viimeksi tuli yhtä nopeesti ylös ku alas. Funlightin kanssa voisi toimia. Korjaan tätä kertoakseni makukokemuksen myöhemmin.

Juu ei maita niin ei maita. ensinnäkin tota rahkaa on niin jumalaton määrä, 500g ettei tule syötyä kun puolet. Mitä ihmettä ton sekaan laittaisi?

Paljon hinta?

Vois töihin hakee läjän välipaloiksi. Nuo S ryhmän Rainbow maustetut tonnikalat on hyviä, mutta voi jeesus sitä hinnannousua! Taitaa olla pari vuotta kun makso vähän alta euron purkki ja nyt jumalauta 1,48!! Jotain pitäs löytää tilalle, maustamaton on niin paskaa maultaan ettei sitä viitti vetää.

Joskus ku söin paljon tunaa, kokeilin kaverin neuvoa ostaa halvinta tunaa mitä löytyy ja 500g purkki paseerattua tomaattia (yrtti tai chili maustettuna). Lyödä ne tunat (niin monta purkkia kun aikoo syödä päivän aikana) johonkin kannelliseen purkkiin ja lorauttaa sinne vähän tuota paseerattua tomaattia joukkoon. Maistui aina paljon paremmalta kuin ne valmiiksi soosiin laitetut. Mukaan kun laittoi vielä raejuustoa niin nälkä lähti :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom