Lidlin hyvät tuotteet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Savusilli-säilyke (valmistaja Petri ja tuotteen nimi Kippers). Vaihtoehtoina suolaliemessä, tomaattikatikkeessa ja öljyssä. Öljyssä oli suosikkini ja toimi todella hyvin uuden perunan kanssa. Hinta oli alle 2 euroa noin 150g tölkki.

Savusilli-säilyke (valmistaja Petri ja tuotteen nimi Kippers). Vaihtoehtoina suolaliemessä, tomaattikatikkeessa ja öljyssä. Öljyssä oli suosikkini ja toimi todella hyvin uuden perunan kanssa. Hinta oli alle 2 euroa noin 150g tölkki.

Laitetaan fotokin tuotteesta, kun käveli vastaan surffaillessa:

productImage_productpage

Kartanon kotimainen meetvursti ja Milbonan 4.4% rahka 250g. Yleensä lähtee mukaan pari pakettia makkaraa ja 12 purkin laatikko rahkaa :) Kivennäisvettä myös satsi, siitä heittää aina uutta kylmään kun entinen loppuu.

Aina kun luen tätä ketjua, alkaa tekemään mieli mennä Lidliin bongailee halpoja herkkuja.
Esim ne päärynärenkaat, ei helvetti siinä on hyvä karkkipussi! :)

Rahkataskut. 2kpl ja 1000kcal. OM NOM NOM.

On muuten gutaa kun sekoittelee rahkat (myös se lidlin 500g purnukka käy) tuohon Lidlin appelsiinijäätelöön. Mukavasti pienikin määrä jäätelöä neutralisoi rahkan ominaismaun ja lopputulos on varsin makoisa.

Kyllä. Iteki harrastan jäätelön ja joskus jopa lettukesteiltä jääneen kinuski- yms. kastikkeen sotkemista rahkaan jolloin saa siitäkin vähän juhlavamman makuisen. Jäätelö maistuu hyvältä myös proteiinivanukkaan kanssa. :D Lidlin jäätelöistä tykästyin banaani-suklaajäätelöön, herkkua!

Ite oon todella nirso jäätelöiden kans ja eipä juuri muuta ku BJtä tuu syötyä mut toi lidlin banaanisuklaa on kyl todella hyvää!

Gelatelli Strawberry Crisp -jäätelöt on ihan huippuja. Parhaita puikkojädejä ever. Nyt niitä sai vieläpä jossain vähän isommassa lootassa. 8 kpl / 3,49e tms. Ei juuri mithään!

Pakko myöntää, että tää tredi täällä on pakottanut miut vieraileen Lidlissä liian monta kertaa :D Aiemmin olin K-Citymarketin asiakas mutta nykyään tulee vierailtua liiterissä...

Milbonan rahkajogurtti 250g ahhh mitä taivasta, tätä mussuttaa 10x mielummin kun rahkaa! Samaten Ben&Jerry's kopio, opiskelijan pelastus :haart:

Ketjua lukeneena on tullut käytyä nyt pari viikkoa lidlissä ja vituttaa suunnattomasti, etten ole tajunnut käydä siellä jo vuosia. Huikeita tuotteita ja viikkotasolla arvioin säästön olevan 40-50e suhteessa tavallisiin marketteihin. Hyväksi havaittuja jo ennalta mainitut:

-Rahkat ja maidot
-Leikkeleet
-Rotukarjan jauheliha (lihapullat meinas sulaa suuhun)
-Solängen kanan rintafileet pakasteesta
-Valmislasagne
-Inferno-pizza oli vähän överi, ei meinannu upota vika neljännes
-Ja se paistopiste.... eilen tarttui mukaan ciapatta, 0,99e, ei ehtiny kauan vanhentua kotona

Ketjua lukeneena on tullut käytyä nyt pari viikkoa lidlissä ja vituttaa suunnattomasti, etten ole tajunnut käydä siellä jo vuosia. Huikeita tuotteita ja viikkotasolla arvioin säästön olevan 40-50e suhteessa tavallisiin marketteihin. Hyväksi havaittuja jo ennalta mainitut:

-Rahkat ja maidot
-Leikkeleet
-Rotukarjan jauheliha (lihapullat meinas sulaa suuhun)
-Solängen kanan rintafileet pakasteesta
-Valmislasagne
-Inferno-pizza oli vähän överi, ei meinannu upota vika neljännes
-Ja se paistopiste.... eilen tarttui mukaan ciapatta, 0,99e, ei ehtiny kauan vanhentua kotona

Tuo paistopiste on kyllä hemmetin kova juttu! Viime viikonloppuna tuli käytyä Viitasaaren Lidlissä, jossa oli paistopiste Herkkua tavaraaa =) Harmi kun täälläpäin ei ole paistopistettä Saisi kyllä tulla.

Lidlistä tulee kyllä haettua sopu hintaan melkein kaikki aineet mitä tällä hetkellä itse valmistan. Kohta kun muutto porukoilta on ajankohtaista (lue: ollut jo kauan, rahaa kerätään) niin yhtenä asunnon valintakriteerinä on kyllä, että lidli olisi hyvä olla sellaisella etäisyydellä, että kävellen/pyörällä sieltä saisi bodysafkat haettua.

Lidl on kyllä osoittautunut erittäin loistavaksi kaupaksi. Lasten kanssa tulee joka lauantai käveltyä lidliin hakemaan hyvät setit ruokaa halvalla. Näin on jo pari vuotta tehty. Se puolen kilon purkissa oleva rahka saisi kyllä olla vähän pehmeämpää. Hyvää siitä saa kun heittää vähän mehutiivistettä sekaan.
Paistopiste on kyllä mahtava.

Lidlistä tulee kyllä haettua sopu hintaan melkein kaikki aineet mitä tällä hetkellä itse valmistan. Kohta kun muutto porukoilta on ajankohtaista (lue: ollut jo kauan, rahaa kerätään) niin yhtenä asunnon valintakriteerinä on kyllä, että lidli olisi hyvä olla sellaisella etäisyydellä, että kävellen/pyörällä sieltä saisi bodysafkat haettua.

Totta puhelet, ite oon onnellisessa asemassa, että Lidliin on vain noin 100 metriä matkaa ja nytkö olen uutta kämppää katsellut niin en halua muuttaa yhtään kauemmas Lidlistä. :D Ei noita S-marketteja tai K-kauppoja tule käytettyä kuin hätätapauksissa tai jos ei Lidlistä löydy hakemaansa. :) Lihat ja rahkat on Lidlissä mun suosikkeja. Joskus aikoinaan olin "Lidli-vihaaja", mutta se oli aikaa ennen kuin tajusin kaupan potentiaalin ja edullisuuden.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom