Rahkataskut. 2kpl ja 1000kcal. OM NOM NOM.
Ostin kans tommosen ja se oli niin pahaa et piti heittää yli puolet roskiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rahkataskut. 2kpl ja 1000kcal. OM NOM NOM.
Ostin kans tommosen ja se oli niin pahaa et piti heittää yli puolet roskiin.
Onkohan noita Milbonan rahkoja muita kun tuo 4%? Muuten ne on hyviä mutta tuota rasvaa on silti vähän liikaa ainakin mulle.
Onhan tuota milbonaa ihan rasvattomanakin. Tosin vain tuossa puolen kilon paketissa.
Milbona 500g 0,95e
Velbo raejuusto 400g 2e
Ihan jokapäiväisiä ostoksia.
Sama. Itellä lähtee tuota rahkaa aina koko lava mukaan. Kätevä kulettaa kotiin siinä pahvilootassa.
Velipoika on ajellut jakeluautoa lidliin ja kironnut monta kertaa sitä että niiden säännöt esimerkiksi vihannesten ja hedelmien lämpötilojen ja käsittelyn suhteen on mielenvikaisen tarkkoja verrattuna muihin kauppoihin. Mun mielestä lidlin vihannekset ja hedelmät onkin just aina tosi hyvälaatuisia. Ei tarvi lonia rupisien paprikoiden seasta sitä yhtä ainoaa kunnollista niinkuin kirjainkauppojen myymälöissä. En tiiä onko tämä valtakunnallista mutta Oulussa näin.
Velipoika on ajellut jakeluautoa lidliin ja kironnut monta kertaa sitä että niiden säännöt esimerkiksi vihannesten ja hedelmien lämpötilojen ja käsittelyn suhteen on mielenvikaisen tarkkoja verrattuna muihin kauppoihin. Mun mielestä lidlin vihannekset ja hedelmät onkin just aina tosi hyvälaatuisia. Ei tarvi lonia rupisien paprikoiden seasta sitä yhtä ainoaa kunnollista niinkuin kirjainkauppojen myymälöissä. En tiiä onko tämä valtakunnallista mutta Oulussa näin.
Oon ihmetelly miks lidlin vihannekset ja hedelmät säilyy hyvinä paljon pidempään ku muiden kauppojen vastaavat tuotteet, mut ehkä se johtuu just tästä. Ero on imo ihan merkittävä.
Lidlin hevi osasto on kyllä hyvä tarjonnaltaan ja laadultaan. Niin ja toi punnitseminen kassalla on ihan näppärä, tosin huono puoli että sen 1/10 kerrasta kun käy muualla kaupassa unohtaa usein punnita.......
Nyt taas on Lidleissä Espanja-viikkojen varjolla tarjolla aivan järkyttävän hyvää chilikastiketta hintaan 0,99€/pullo. Piti käydä hamstraamassa iso satsi, näitä kun ei montaa kertaa vuodessa ole tarjolla.