Lidlin hyvät tuotteet

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ite tuli käytyä tän ketjun innoittamana eilen kokeilemassa eritoten sitä paistopistettä, mukaan tarttui sen verran hyviä sämpylöitä että tänään piti mennä ostaan jo lisää uusia tuotteita.. :D tarttuipa kesän kunniaks matkaan sitä B&J-kopiojäätelöö ja hyväähän sekin oli :dance:

Onkohan noita Milbonan rahkoja muita kun tuo 4%? Muuten ne on hyviä mutta tuota rasvaa on silti vähän liikaa ainakin mulle.

Ens kerralla kun poikkee lidlissä niin täytyykin koittaa noita B&J "kopioita"

Velipoika on ajellut jakeluautoa lidliin ja kironnut monta kertaa sitä että niiden säännöt esimerkiksi vihannesten ja hedelmien lämpötilojen ja käsittelyn suhteen on mielenvikaisen tarkkoja verrattuna muihin kauppoihin. Mun mielestä lidlin vihannekset ja hedelmät onkin just aina tosi hyvälaatuisia. Ei tarvi lonia rupisien paprikoiden seasta sitä yhtä ainoaa kunnollista niinkuin kirjainkauppojen myymälöissä. En tiiä onko tämä valtakunnallista mutta Oulussa näin.

Velipoika on ajellut jakeluautoa lidliin ja kironnut monta kertaa sitä että niiden säännöt esimerkiksi vihannesten ja hedelmien lämpötilojen ja käsittelyn suhteen on mielenvikaisen tarkkoja verrattuna muihin kauppoihin. Mun mielestä lidlin vihannekset ja hedelmät onkin just aina tosi hyvälaatuisia. Ei tarvi lonia rupisien paprikoiden seasta sitä yhtä ainoaa kunnollista niinkuin kirjainkauppojen myymälöissä. En tiiä onko tämä valtakunnallista mutta Oulussa näin.

Oon ihmetelly miks lidlin vihannekset ja hedelmät säilyy hyvinä paljon pidempään ku muiden kauppojen vastaavat tuotteet, mut ehkä se johtuu just tästä. Ero on imo ihan merkittävä.

Oon ihmetelly miks lidlin vihannekset ja hedelmät säilyy hyvinä paljon pidempään ku muiden kauppojen vastaavat tuotteet, mut ehkä se johtuu just tästä. Ero on imo ihan merkittävä.

Parsakaalin suurkuluttajana, välillä vaikka kuinka on kaupalla valkannut mielestään parhaat, niin kerran pari menneet jopa kaikki vuoron perään roskiin syömäkelvottomina. Yleensä paljon homepesäkkeitä siellä täällä, mitä ei kaupassa valkatessa tule niin helposti huomattua. Tosin tämä riski on aina, osti lidlistä tai muualta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Sitä paljon puhuttua saksalaista tarkkuutta ;) Sama homma myös punnitsemisen suhteen kassalla, eipähän oo niin helppo näpistää siten että lisäilis ostoksia säkkiin punnaamisen jälkeen, saksalaiset tarkkoja myös markoistaan.

Lidlin hevi osasto on kyllä hyvä tarjonnaltaan ja laadultaan. Niin ja toi punnitseminen kassalla on ihan näppärä, tosin huono puoli että sen 1/10 kerrasta kun käy muualla kaupassa unohtaa usein punnita.......

Lidlin hevi osasto on kyllä hyvä tarjonnaltaan ja laadultaan. Niin ja toi punnitseminen kassalla on ihan näppärä, tosin huono puoli että sen 1/10 kerrasta kun käy muualla kaupassa unohtaa usein punnita.......

Hahhhaa! Itellä ihan sama juttu :D

Oon semi-koukussa LIDLin vohveleihin bulkkien aikana.. Niitä kun laittaa leivänpaahtimeen ja pistää mansikkahilloa päälle niin mmm..

YcFR.jpg

Nyt taas on Lidleissä Espanja-viikkojen varjolla tarjolla aivan järkyttävän hyvää chilikastiketta hintaan 0,99€/pullo. Piti käydä hamstraamassa iso satsi, näitä kun ei montaa kertaa vuodessa ole tarjolla. :kuola:

kreikkalainen jogurtti, se vähärasvaisempi versio, hunaja on myös tosi hyvää(olisko ollut juokseva metsähunaja?)

mä en muualta ostakkaan hevi- osaston tuotteita, koska lidlissä ne on ylivoimaisesti parhaita! Tietty myös paistopisteen tuotteet :kuola: jäätelöt, pähkinät...

Kaurahiutaleet 1kg 1,00 €
Alaskan seiti 400g 2,10 €
Rasvaton rahka 500g 0,95 €
Kasvikset ja kananmunat.
Ja Dolen ananaspalat!
Myöskin sellanen tiiliskiven muotonen nuudelipaketti oli hyvä ostos, ei lisäaineita.

YcFR.jpg

Nyt taas on Lidleissä Espanja-viikkojen varjolla tarjolla aivan järkyttävän hyvää chilikastiketta hintaan 0,99€/pullo. Piti käydä hamstraamassa iso satsi, näitä kun ei montaa kertaa vuodessa ole tarjolla. :kuola:

Toi on pirun hyvää, voi heitellä melkeinpä mihin tahansa ruokiin :D

On valtakunnallista. Olin jo unohtanut miksi Lidl on huono kauppa. Vetävät lihasatsitkin samalla tarkkuudella. Eriä menee roskiin ihan huolella. 0.6 astetta liian korkea lämpötila riittää (en tiedä antavatko toleranssia ollenkaan, mutta käytännön esimerkki) pistämään koko erän kaatikselle. Lihatehtaan ja tän kylän Lidlien välimatka on 1.5 ja 4 km. Ihan pelleilyä. Ja valmistaja maksaa koska kauppa ei suostu ottamaan viallista erää vastaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom