Lidlin hyvät tuotteet

Grilli maisterin raakaolutmakkarat oujee! Erinomaista kamaa varsinkin Kentucky whiskey Barbeque kastikkeella siveltynä. Hakkaa peruskabanossit kymmenen nolla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pippuripihvit ihan jees vaikka mieluummin ite maustan. Se 500g paketti katos aika nopeasti voissa paistetun sipulin ja vihannesten kanssa.. :kuola:

Ostin yhdenkerran, oli täysin syömäkelvottomia. Oli niin s-tanan sitkeitä ja jänteikkäitä, ettei saanut puremallakaan rikki vaikka hyvin maltillisesti paistoin pannulla nopeesti. Söin väkisin ja syljin puolet pois. Ilmeisesti oli huono tsägä kun jengi kehuu kuitenkin näitä.

Hyvää ja halpaa hapankaalia ja lisäksi hyvää pähkinävoita lähtenyt nyt monena kertaa mukaan. Oikein kunnon pähkinävoita eikä mitään suklaa/sokerimössöä.

pippuripihvit oli joo pettymys, osa oli aika paskaa/sitkeetä , osa iha jees, mut se härän grillipihvi tms oli kyl hyvää.. (2kpl/300g)

Mulla ei oo ollu sitkeitä, paitsi jossain on ollu semmonen kohta missä on joku lihaskalvo tms ja se on ollu sitkee. Tutkin niitä vähän ennen paistamista ja leikkaan valmiiks tommosen kökön irti jos näkyy.. Kaupassakin katon että näyttää hyviltä päällepäin. Ja 45min ennen paistoa otan huoneenlämpöön. Chilillä maustetut pihvit oli myös hyviä mutta en oo nyt nähnyt niitä myynnissä.

No ei nyt mitään pihviä kannata läpikypsäksi paistaa. Kuivaa kökköä tulee. Suomalaiset on onnistuttu pelottelemaan jotenkin ettei lihaa voi jättää mediumiks. Liha on pilalla jos sen paistaa kokonaan kypsäksi. Varsinkin härkä.

Joo, mutta kypsänä noista tulee sopivan mureita, mediumina on sellasia jäykkiä.

Viikonloppuna tuli haettua noita taas 2 pakettia:kuola:

Ihan hyviä ollu nuo härän grillipihvit, pitää vaan aika kauan paistaa ennen kuin on läpi kypsä.
Onko nuo niitä joissa lukee että ei saa jättää raa'aksi? Vai onko Lidliin tullut jotain uusia piffejä.

Joskus noin 2008 hujakoilla oli härän pihvejä pakasteessa ja marinaadina taisi olla jokin yrttimarinadin. Ne oli aivan herkkua ja ei ollut erillistä varotusta raa'aksi jättämisen suhteen.

^^Härkä, nauta voi ja IMO pitääkin jättää vähintään mediumiksi!
Itse teen niin että mitä laadukkaampaa lihaa sitä raaempi!:kuola:

Se on kyllä kumma että vanhankansan kaaliin varsinkaan ei saa taottua että hyvä liha kannattaa jättää mediumiksi. Meidän mammakin vaan irvisteli kun viimeksi grillasin mediumia ja ennen paistamista nappasin palasen lihasta, suolaa päälle ja naamariin. Yleensä syön ravintolapihvit raakana nykyisin, nam.

Hah, meikällä ihan sama juttu :D Tuore vaalee leipä on mun kryptoniitti. Ilman karkkia, sipsejä ja jäätelöä onnistuu kyl olla, mutta auta armias jos kaupassa tuoksuu tuore leipä.

Milbona-maitoa Lidlille tuottavat Satamaito ja Maitomaa. Ite oon juonu ikäni Satamaidon maitoa, koska se on mulle "lähimaitoa"; Satakuntalaisten lehmien tuotantoa. Hyvää on, älkää valittako.

Mutta, niihin hyviin tuotteisiin. Kävin ekaa kertaa paljon puhutulla paistopisteellä ja oijjoi, se oli menoa. Pesee muiden kauppojen "paistettu täällä tänään"- tuotteet mennen tullen, ja gouda-sämpylä oli niin tuoretta että voi suli päälle :kuola: Juustoakin oli riittävästi, eikä ollut ylipaistettu. Himo noihin tuli. Mul on muutenkin ihan uskomaton leipähimo - kun moni herkuttelee karkilla ja sipseillä, mä haen kauppahallista (ja nykyään myös Lidlistä) tuoretta leipää :D Lidlistä tulee usein napattua mukaan myös niitä Ben&Jerry's-kopioita, harmi vaan että joku ketku on usein vieny mun lähi-Lidlistä kaikki Cookie Doughit :wall:

Grilli maisterin raakaolutmakkarat oujee! Erinomaista kamaa varsinkin Kentucky whiskey Barbeque kastikkeella siveltynä. Hakkaa peruskabanossit kymmenen nolla.
On muuten sitten parasta ikinä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom