Grilli maisterin raakaolutmakkarat oujee! Erinomaista kamaa varsinkin Kentucky whiskey Barbeque kastikkeella siveltynä. Hakkaa peruskabanossit kymmenen nolla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pippuripihvit ihan jees vaikka mieluummin ite maustan. Se 500g paketti katos aika nopeasti voissa paistetun sipulin ja vihannesten kanssa..
pippuripihvit oli joo pettymys, osa oli aika paskaa/sitkeetä , osa iha jees, mut se härän grillipihvi tms oli kyl hyvää.. (2kpl/300g)
Ihan hyviä ollu nuo härän grillipihvit, pitää vaan aika kauan paistaa ennen kuin on läpi kypsä.
Onko nuo niitä joissa lukee että ei saa jättää raa'aksi? Vai onko Lidliin tullut jotain uusia piffejä.Ihan hyviä ollu nuo härän grillipihvit, pitää vaan aika kauan paistaa ennen kuin on läpi kypsä.
Onko nuo niitä joissa lukee että ei saa jättää raa'aksi? Vai onko Lidliin tullut jotain uusia piffejä.
Milbona-maitoa Lidlille tuottavat Satamaito ja Maitomaa. Ite oon juonu ikäni Satamaidon maitoa, koska se on mulle "lähimaitoa"; Satakuntalaisten lehmien tuotantoa. Hyvää on, älkää valittako.
Mutta, niihin hyviin tuotteisiin. Kävin ekaa kertaa paljon puhutulla paistopisteellä ja oijjoi, se oli menoa. Pesee muiden kauppojen "paistettu täällä tänään"- tuotteet mennen tullen, ja gouda-sämpylä oli niin tuoretta että voi suli päälle Juustoakin oli riittävästi, eikä ollut ylipaistettu. Himo noihin tuli. Mul on muutenkin ihan uskomaton leipähimo - kun moni herkuttelee karkilla ja sipseillä, mä haen kauppahallista (ja nykyään myös Lidlistä) tuoretta leipää :D Lidlistä tulee usein napattua mukaan myös niitä Ben&Jerry's-kopioita, harmi vaan että joku ketku on usein vieny mun lähi-Lidlistä kaikki Cookie Doughit :wall:
On muuten sitten parasta ikinä.Grilli maisterin raakaolutmakkarat oujee! Erinomaista kamaa varsinkin Kentucky whiskey Barbeque kastikkeella siveltynä. Hakkaa peruskabanossit kymmenen nolla.