Lidlin energiajuoma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T0ntsa
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
35
Oon tossa salilla nähny parilla jannulla tota lidlin freeway energiajuomaa ja kaverit sano että ois ihan hyvä juoma salille, mutta mitä mieltä te ootte? Se ois vielä aika halpaakin (n. 1,2€/per 0.5 litran pullo).

Ite en ymmärrä miks jotku juo energiajuomaa salilla, miksei pelkkä vesi käy? Ei siitä muntietääkseni ole mitään hyötyä...

Joo oon ittekki ajatellu ostaa kyseistä juomaa, mutten vielä osaa sanoa onko kovaa staffii, mutta kokeilemallahan se selvii. :rock: Oot kyllä hyvän aiheen keksiny, :worship: toivotaan vaan että saat piakkoin tosikäyttäjien kommentit.

Weak sanoi:
Ite en ymmärrä miks jotku juo energiajuomaa salilla, miksei pelkkä vesi käy? Ei siitä muntietääkseni ole mitään hyötyä...

Kyllähän se pelkkä vesikin kelpaa, mutta välillä voi aina vähän vaihdella noita salijuomia. :hyper:

T0ntsa sanoi:
Kyllähän se pelkkä vesikin kelpaa, mutta välillä voi aina vähän vaihdella noita salijuomia. :hyper:

"Vaihdella" vettä? Ei vettä voi vaihtaa mihinkään. Vesi on vesi.
Unohda energiajuomat.

Mitään liian makeita tai hiilihappoisia juomia ei kannata mielestäni juoda salilla. Ne voivat tulla mukavasti yös vaikkapa kyykkysarjojen välillä, keräävät limaa kurkkuun, eivätkä varsinaisesti edes piristä. Tehokkain olisi varmaankin jonkinlainen normaali vesi, jossa on hieman vaikka maltoa ja suolaa imeytymisen parantamiseksi. Itse olen kyllä tyytynyt juomaan tavallista vettä salilla. Tuo piristävä vaikutus, jota noista energiajuomien kofeiineista sun muista pitäisi tulla, ei myöskään ehdi salikäynnin aikana oikeastaan vaikuttamaan, eli piristeet kannattaa ottaa jo kotona ennen salia. Joku puolisen tuntia on aineesta riippuen aika sopiva.

Itse en ainakaan tuollaisia makeita litkuja pysty salilla juomaan, laatta lentäisi varmasti ainakin jalkareenin jälkeen. Vettä sen olla pitää...

R_A_H_A_N T_U_H_L_A_U_S_T_A_! Noi energiajuomat on ihan turhaa kamaa. Ainoastaan jos ehkä kerran vuodessa tarvitset nopeasti piristystä tai energiaa, voi tollaisen ryystää mutta jatkuva käyttö on kyllä semmosta kynärimeininkiä, että oksat pois.

Pysyn sitten ihan sillä vesilinjalla vaan, kaverit vaan sano että ois hyvä juoma salille niin ajattelin kysästä pakkikselta kun täällä varmaan tiedetään paremmin asiasta. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täytyy nyt tähän väliin sanoo et onhan se vesi juomien kuningas (kaljan jälkeen), mut oishan se ihan kiva olla välil jotain spesiaali juomaa salilla.

Noi energiajuomat kannattaa jättää ihan pelkästään jekkupattereiden tekoa varten jos niitä on pakko juoda. Vettä siellä salilla tosiaankin kannattaa juoda. Ei tosta energiajuomasta mun mielestä oo mitään hyötyä kun saa vaan liman kurkkuun, hampaat kuluu ja noin makee vielä tulee ylöskin kovassa treenissä.

Siellä myydään kahdenlaista energiajuomaa. Toinen on hopean värisessä muovipullossa ja toinen on sellainen gatorade-klooni läpinäkyvässä pullossa. Ensimmäinen on noista loistava blandis jos diggaa pitää kliffaa kuningas alkoholin kanssa, mutta tuo jälkimmäinen, ainakin se sininen versio maistuu aivan tiskivedeltä (älä helvetissä osta). Kumpikaan näistä ei kuitenkaan treenijuomana ohita vodaa!

Ja kannattaa muistaa että hiilihydraattien nauttiminen pysäyttää kasvuhormonin erityksen! Eli vaikka sattuisikin että treenit menis paremmin, niin palautuminen kärsii!

Anaboli sanoi:
Ja kannattaa muistaa että hiilihydraattien nauttiminen pysäyttää kasvuhormonin erityksen! Eli vaikka sattuisikin että treenit menis paremmin, niin palautuminen kärsii!

Joo, helvetin hyvä pointti. Tämän takia kukaan ei käytä palkkarissa mitään hiilaria, varsinkaan maltoa. :jahas: :david:

T0ntsa sanoi:
Oon tossa salilla nähny parilla jannulla tota lidlin freeway energiajuomaa ja kaverit sano että ois ihan hyvä juoma salille, mutta mitä mieltä te ootte? Se ois vielä aika halpaakin (n. 1,2€/per 0.5 litran pullo).

Ja miksi sitä energiajuomaa pitää juoda treenin aikana :david:
Jos noita kiskoo niin tottakai ennen treeniä.

SEAGRAM sanoi:
Ja miksi sitä energiajuomaa pitää juoda treenin aikana :david:

Sitä en tiiä. Minä vaan kysyin että KANNAATKO sitä juoda kun kuulin kavereilta ja näin jollain saliäijällä tota energiajuomaa, jota se sitten hörppi sarjojen välissä. Ja nyt tiedän että ei, eli vettä vaan :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom