Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hämmer sanoi:Joo, helvetin hyvä pointti. Tämän takia kukaan ei käytä palkkarissa mitään hiilaria, varsinkaan maltoa. :jahas:
-Marchi- sanoi:Ihme jengiä kun kymmenen alaikäistä jamppaa hehkuttaa täällä joidenkin drinkkien perään :jahas: Sitten vielä itketään kun ei kasveta, kun tuli taas "jätkien" kaa puskassa pussikaljaa juotua... :jahas:
ZweCCo sanoi:Kukaan ei mielestäni sanonut että itse joisi kyseisiä drinkkejä. Ainakaan itse en harrasta ryypiskelyä (vaikka ekana satuinkin ton drinkkivinkin laittamaan). Kukaan ei myöskään ole kehitystään valittanut tässä. Eipäs siis vedetä omia johtopäätöksiä ja vielä kaiken lisäks aiheen vierestä. ;) :piis:
Mun mielestä noiden vaikutukset perustuu suuremmilta osin tohon sokeriin. Esim. Batteryssa on kofeiinia 300mg/l. Eli puolessa litrassa tollasta litkua on 150mg kofeiinia, joka piristää vaan, jos siihen oikein uskoo.peijuuni sanoi:litrassa 73grammaa sokeria, mihinköhän tollasen piristysvaikutus perustuu?
tunti/puolitoista ennen reeniä puuropanos ja vaikka omena,ja jos oikein tökkii niin puolituntia ennen reeniä tota sokerilitkua halvempi efe tauluun ja ruvetaan puhuun kohtalaisesta reenisykkeestä!
suortti sanoi:Mun mielestä noiden vaikutukset perustuu suuremmilta osin tohon sokeriin. Esim. Batteryssa on kofeiinia 300mg/l. Eli puolessa litrassa tollasta litkua on 150mg kofeiinia, joka piristää vaan, jos siihen oikein uskoo.
Jälleen kerran on hyvä huomioida ihmisten väliset erot. Toisilla toimii, toisilla ei. En juo oikeastaan mitään kofeiinipitoista. 100mg kofeiinia piristää sen verran, että silmät ei painu tylsälläkään luennolla umpeen. 200mg piristää sen verran, että vaikutuksen huomaa tunnista kahteen tuntiin.suortti sanoi:Mun mielestä noiden vaikutukset perustuu suuremmilta osin tohon sokeriin. Esim. Batteryssa on kofeiinia 300mg/l. Eli puolessa litrassa tollasta litkua on 150mg kofeiinia, joka piristää vaan, jos siihen oikein uskoo.
Juu, taitaa pitää paikkaansa. Ehkä olen vain katkera, että toisilla vaikuttaa jo pienemmilläkin annoksilla. :DJoona sanoi:Jälleen kerran on hyvä huomioida ihmisten väliset erot. Toisilla toimii, toisilla ei. En juo oikeastaan mitään kofeiinipitoista. 100mg kofeiinia piristää sen verran, että silmät ei painu tylsälläkään luennolla umpeen. 200mg piristää sen verran, että vaikutuksen huomaa tunnista kahteen tuntiin.
Joona sanoi:Jälleen kerran on hyvä huomioida ihmisten väliset erot. Toisilla toimii, toisilla ei. En juo oikeastaan mitään kofeiinipitoista. 100mg kofeiinia piristää sen verran, että silmät ei painu tylsälläkään luennolla umpeen. 200mg piristää sen verran, että vaikutuksen huomaa tunnista kahteen tuntiin.