Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitetaan jatkoksi rokkaan suomalaisen isolohko-hevin pioneerit, ja heidän toistaiseksi uusin sinkkujulkaisu
En kattonut videota, mutta biisin tunnelmasta tuli mieleen Tarantinon leffat. Tän vois varmaan istuttaa jonkun ylidramatisoidun ammuskelukohtauksen taustalle.
Noin yleisesti aika vaikeaa matskua. Tai lähinnä tuo biisi oli kai vähän tylsä itselle. Aika monotoninen melodia parilla soinnulla säestettynä, hidas tempo jne., eli ei saanut oikein mistään otetta. Liekö tuo tunnelma sitten, kun tarttuu, jos on tarttuakseen. 2 / 5.
Olen iloisen rokin miehiä, niin pistetään seuraavaksi sellaista.
Hootersille nuoruuden flashback arvo 4/5
Sitten saman ikäistä AOR matskua->
Jinjer - Pisces
Perverssiyttä puhtaimmillaan, hyvälläkin tavalla. Sitten tuli mielikuva, että jos tuo Irma kutsuisi aamiaspöytään, ei ehkä tekisi mieli jäädä futonille loikomaan. 3-/5
Personal Signet - Wires
Kun ei kerran kukaan muu niin minä sitten... Arvasin jo kuvauksesta, että nyt tulee jotain niin jännää etten minä ymmärrä. Olihan siinä tiluttelua kerrakseen. Progemman musiikin kanssa tuo kaikenmaailman kikkailu on se joka ei minulle uppoa ja niin se tässäkin häiritsee aivan liikaa. En uskoisi että sanoisin näin, mutta olen aivan varma että biisi toimisi paremmin jos tuosta olisi jätetty metalli pois ja soitettu pelkkänä rokkina. 2/5
Mä en nyt oikeen osannut tulkita, mitä tyyliä tä edustaa, hyvin ristiriitaiset tunnelmat jäi. Olevinaan raskasta, mut kuitenkin varsin rokahtavaa, outo välimuoto joka ei uppoa mulle. Selkeämpilaatuisena ois irronnut yks tähti lisää. 2/5
Tällainen tuli ihan sattumalta vastaan, kun bongasin että tulevat savonlinnan oopperajuhliin. Tämä on siis sama pumppu joka on tuottanut suurimman osan Vikings-sarjan musiikista. Jollain mystisellä tavalla tosi siistiä materiaalia.
Tattista!Maxxxxx! Teretulemast takasin
Odotin jotain paljon parempaa, kun jonkun verran progemetallista tykkään. Tässä tuo naislaulaja pilaa koko homman, ei toimi ollenkaan. Biisistäkään en löytänyt oikein muuta hienoa kuin riffit. Sellainen biisi, että välillä kuulosti jopa hyvältä, mutta välillä ärsytti ihan mahdottomasti Pisteet riffeille 2/5
Lisää tasaista poljentoa, kun mulle se toimii niin pirun hyvin!