Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
@Kiddo tsorit, tuo olis näköjään pitäny kattoa videon kera :D nykyään vaan fiksaatio kuunnella kaikki musat ns. parhaan laadun kautta. Meininki aukesi hivenen paremmin tuon videon kautta.

@Vieraissa ja tsorit, vein näköjään sulta arvostelun :(

Tuon tuoreimman saa joku muu. En viiti postata enää uutta "en tajua tästä mitään" -arvostelua.

En viiti postata enää uutta "en tajua tästä mitään" -arvostelua.

Tapoin koko ketjun. :hyper:

Näin kuuntelijatason muusikon näkökulmasta on mielenkiintoista, kun synteettinen kasaribiisikin saadaan soitettua tunnistettavasti vaikka mitä härpäkkeitä käyttäen.
Mulle tuo Blue Monday on yksi legendaarisista kasaribiiseistä.

Irtoaisko tästä keveämmin arvosteluja?

Oijoi, Kornia ei voisi vihata koska fanitin sitä ihan täysillä noin 20 vuotta sitten. En ole sen jälkeen oikein enää kuunnellut ja sen huomaa. Ei tässä nyky-Kornissa ole jäljellä enää mitään siitä vanhasta. Kertsi oli aivan kauhea, tuli kunnon metalcore-fiilikset siitä. Ilman kertsiä olisi saanut yhden pisteen enemmän. Minä pysyn edelleen siinä 90-luvun loppupuolen meiningissä. 2/5

Siitä monotonista tunnelmablackia sille joka yrittää jaksaa kuunnella.

P.H.T.O - Affliction
Näissä lauluissa kidutusjakso on kestoltaan liian pitkällinen, giljotiini saisi olla rasvatumpi, mutta ymmärrän toki pitkittämisen, kun on kyse nautinnosta. :) En sano huonoksi, mutta kohtuuttoman monotoninen se oli. En oikein saanut selville oliko siinä ärjymmässä soitannassa enemmän kuin yksi "osa" vai oliko se yhtä pidempää tuudittelua (rauhallisen väliosan erottamana), koska volyymit olivat aika alhaiset. En halunnut lähettää saapumiskutsua likeisen hautausmaan laahustajille.

Tappisoluni muovasivat verkkokalvoilleni kuvan: @Kiddo ja minä viettämässä tunnelmallista iltaa. Pidimme vähän kädestä kiinni ja kuuntelimme musiikkia. Pidin siitä ja se korotti arvosanaa puolella pisteellä. 2+/5

Soitin armaalleni vastineeksi tämän:
Dokken - The Hunter

Hahaa, menipä hempeäksi! Olenko minä se armas, joka tuon biisin sai? Vai joku muu? Ei sen väliä, otin sen itselleni joka tapauksessa :LOL: Juuri tänään oli @Max131 kanssa puhetta, kuinka kasarilla tehtiin parasta musiikkia. Siksi tuo Dokken toimii myös, ei siitä löydy mitään huonoa sanottavaa. Kiva hyvänmielen biisi 3,5/5

Toinen hyvänmielen biisi, tosin ysäriltä. Tämä soi meillä töissä radiossa silloiin tällöin ja aina tulee hyvä fiilis.

Electro ei omaa suosikkimusaa, vaikka aika laidasta laitaan tulee kaikkea kuunneltua. En oikeen saanut biisistä kiinni, vaikka yritin. 2,5/5

Synkemmästä puheenollen tuli taas youtubessa vastaan Swallow the sunin Songs from the north albumi, joka sisältää kolme erillistä ''levyä'' ja on ehkä yks mun lempialbumeja ikinä, varsinkin noi kaks ekaa levyä, Gloom ja Beauty. Tässä sellainen kompromissi noiden kahden levyn tyylistä, vähän kevyempää, mutta silti erittäin melankolista ja omalla tavallaan synkkää musiikkia. Jos tämä biisi uppoaa, niin suosittelen kuuntelemaan Gloomin ja Beautyn kokonaan, taidanpa itsekin laittaa nyt soimaan.

View: https://www.youtube.com/watch?v=416Goq0Ftl4

Oon tainnut jonkun Swallow The Sunin biisin arvostella täällä aikaisemmin jo, kun tuli aivan deja vu -fiilis siitä mitä aion nyt sanoa. Kuuntelin näitä hetken silloin kun se eka levy tuli. Tykkäsin siitä, mutta en enää mistään muusta levystä sen jälkeen. Ei tällainen doom ole mun genre ollenkaan, mutta jotain siinä ekassa levyssä oli erilaista että se toimi. En tätäkään biisiä jaksaisi kuunnella itse ollenkaan. 1,5/5

Nyt jotain todella hämärää, tämä tuli aivan sattumalta vastaan YouTubessa. En ole vielä päättänyt mitä mieltä tästä olen, mutta sen verran mielenkiintoista musiikkia että olen antanut jo kolme biisiä soida.

En ole ihan varma kuuntelitko oikean biisin, sillä tuo minun biisi ei ollut läheltäkään Suomea 😁 Anyway, HonkaTonk nimi antoi odottaa jotain todella huonoa. Olin varautunut kunnon huumorimusiikkiin. Onneksi tämä olikin jotain ihan muuta. Melankolista meininkiä vähän Viikate-tyyliin. Tässä voisi olla sitä jotain, mutta jotain jäi puuttumaan. Melankolisesta fiiliksestä ja soundista pisteet. 2,5/5

Tämä on soinut eniten viimeisten viikkojen aikana. Viimeiset minuutit on biisin parhaita.

Ei lähde :LOL: osaisinpa jotenkin arvostella paremmin tämän genren biisejä. Itselle tämä kuulostaa lähinnä örinälle. Plussana, että sanoituksista saa paikoittain selvää!

Rita Ora - Only Want You

Rita vei kiusalliseen ympäristöön - yökerhoon, osin houkuttelevin melodioin, mutta liiallisesti tuotetuin elein. Tusinan piña coladan, 1500 markan laskun, valheelliselta kuulostavan I only want you -liturgian ja öglön kanuunan jäljiltä Ritaa saa ja ansaitsee 1+/5.

Ttd'S - Vibrator

En tiedä kuka tämä on tai mitä genreä tämä on, mutta mielenkiintoista musiikkia. Ei ihan nykypoppia, mikä on vaan positiivista 😁 En osaa sen enempää sanoa, kuin että mielenkiintoista oli... 2,5/5

Steve Perry - We're Still Here
Kaunis kappale, joka kauneudessaan kallistui hieman liikaa imelän suuntaan. Edustamassaan lajityypissä laadukas tuote. 2/5

Deadland Ritual - Broken and Bruised

Steve Perry - We're Still Here
Kaunis kappale, joka kauneudessaan kallistui hieman liikaa imelän suuntaan. Edustamassaan lajityypissä laadukas tuote. 2/5
Deadland Ritual - Broken and Bruised

Parempa perus rock musaa 3/5
Sit rap allergiselle ainoa Suomi rap joka, jostakin syystä synkkyydellään miellyttää(y)

Parempa perus rock musaa 3/5
Sit rap allergiselle ainoa Suomi rap joka, jostakin syystä synkkyydellään miellyttää(y)

Itselleni View on tuttu artisti koska töissä soi aina YleX, mutta kyseinen biisi oli uusi. Jatkaa kyllä samalla vakuuttavalla kansainvälisellä meiningillä. En oikein tiedä mitä itse videolta olisin halunut, ehkä jotain että sekin olisi kansainvälisempi, mutta toki simppelisti sopi tohon biisiin joka oli kyllä hyvä vaikka ei myöskään ihan täysin mun genreä, mutta menisin kuuntelemaan jos olis ihan tässä omilla kylillä. 4/5

Oma biisi on Ken Tamplingin versio Scorionsin Still loving you biisistä. Olen Kenin reaktiovideoihin aikanaan törmännyt ja ei ole kyllä mikään turha kaveri kommentoimaan muiden laulamisia. Varoitus silti... Jos katsotte videon... äh... jos sanon sen niin te ette voi olla näkemättä sitä... noh... se joka ottaa haasteen vastaan niin voitte sitten kirjoittaa mikä videossa osui silmään =D

View: https://www.youtube.com/watch?v=lhxc1BayC8g

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom