Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
Diggailin kyllä, en olekkaan aiemmin kuullut bändiltä muita kuin loistavan "She's Gone" biisin mutta pitää vissiin tutustua tarkemmin bändiin :4:

Tämä kolahti itselle aika kovaa, varmaan muillekkin, jos diggailee 70-/80-lukujen taitteen heviä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Diggailin kyllä, en olekkaan aiemmin kuullut bändiltä muita kuin loistavan "She's Gone" biisin mutta pitää vissiin tutustua tarkemmin bändiin :4:

Tämä kolahti itselle aika kovaa, varmaan muillekkin, jos diggailee 70-/80-lukujen taitteen heviä.

Joo..sen ajan matsku uppoo,kun tuota ikää jo on :( :3:
Sit pehmeempää eli uudempaa Masterplania

Kappas joo, en muistanutkaan, että Kainulainen (ex-Stratovarius) vetää tässä nykyään. Oon myös mieltänyt nää nuoriksi kundeiksi, mutta vanhoja ukkojahan nää näyttäisivät jo olevan. Onhan näiltä tosin matskuakin tullut jo ulkomuistista jostain 2000-luvun alkupuolelta vähintään.

Musatyylissä ja soitossa/laulussa ei mitään vikaa, tuollaista perustoimivaa heviä mun korvaani oikeantyylisellä laulullakin. Biisi oli vaan vähän mitäänsanomaton tällä kertaa. Videokin vähän huvitti. Mutta vahva kolme tähteä kuitenkin, menis varmaan koko levyllinen salilla tai lenkillä hyvinkin kivuttomasti :3:

Oonkohan mä postannut jo tän biisin tänne... Jonkun biisin näiltä ainakin, mutta joka tapauksessa tässä siis Michael Kisken uudempaa bändiä. Mä jostain syystä linkitän mielessäni Masterplanin ja nää kimppaan.

Kappas joo, en muistanutkaan, että Kainulainen (ex-Stratovarius) vetää tässä nykyään. Oon myös mieltänyt nää nuoriksi kundeiksi, mutta vanhoja ukkojahan nää näyttäisivät jo olevan. Onhan näiltä tosin matskuakin tullut jo ulkomuistista jostain 2000-luvun alkupuolelta vähintään.

Musatyylissä ja soitossa/laulussa ei mitään vikaa, tuollaista perustoimivaa heviä mun korvaani oikeantyylisellä laulullakin. Biisi oli vaan vähän mitäänsanomaton tällä kertaa. Videokin vähän huvitti. Mutta vahva kolme tähteä kuitenkin, menis varmaan koko levyllinen salilla tai lenkillä hyvinkin kivuttomasti :3:

Oonkohan mä postannut jo tän biisin tänne... Jonkun biisin näiltä ainakin, mutta joka tapauksessa tässä siis Michael Kisken uudempaa bändiä. Mä jostain syystä linkitän mielessäni Masterplanin ja nää kimppaan.

Perskeles...jollakin uppoo sama "skiitti" kun mullakin eli Place Venndome kuulu suosikkeihin :5: ja myöskin tämän orkesterin..laulaja lienee tuttu porukoille :rock:

Ei toimi tähän ukkoon moinen musaiikki.Parempia perusteluita en pystu laittamaan.Sori :1:

Suomen paras bändi ;)

Mulla oli tuo levy joskus, se olikin ainoa levy josta oikeasti tykkäsin bändiltä. En vaan oo tuotakaan kuunnellut enää vuosikausiin ja nyt se meinaa kuulostaa jopa hieman tylsältä. Kummasti muuttuu musiikkimaku ajan kanssa. Mutta ei tuo silti huono ole. :3:

Nämä vetivät aivan loistavan keikan eilen.

Ei ole mun juttu tuo hiphop, mutta tykkäsin sentään kitarasoundista tässä... :2:

Lisää eiliseltä keikalta.

:1:

Hädin tuskin pystyin kuuntelemaan loppuun. Ei ole mun juttu tälläne sankari meininki.

Tähän väliin live versio, sen verran eeppinen kokoonpano tässä. Toivottavasti saadaan Emperor Tuska festareille.

Aika toimivaa settiä oli! :3: 1/2

Katoin tossa kasariklassikon Road House ja tämmönen hirvitys jäi jostain syystä soimaan päähän. :( Bonuspisteitä tulee, jos pystyt kuuntelemaan loppuun.

Katsoin joskus vähän aikaa tuota livenä, silloin ei iskenyt, mutta nyt tykkäsin. Huilu oli aika killeri! :4: Ulkomusiikillinen bonuspiste hienosta videosta.

Pidetään karvaisuuskerroin korkeana:

Hehe, tää oli ihan asenneveto. Videokin hymyilytti. Alussa se vähän ohi rytmin vedetty rumpukomppi ja kitaran pörinäsoundi häiritsi, mutta nää unohtui suht vikkelään, kun toi biisi lähti käyntiin. Tää on tällaista puhdasta kaljanjuontimusaa. Pikkupäissään varmaan parhaimmillaan. :3: ja puolikas.

Piti laittaa perään Kotiteollisuuden Veri valuu maahan, mutta siitä ei näköjään ole kuin livevetoja Youtubessa. Vaihdetaan siis vähän tyyliä.

En oo kuullutkaan aikasemmuin eikä ihan itselle kolahtanut, mutta mitäpä tuota nyt haukkumaankaan ihan menevää silti. :2: ja ½

seuraavaks salil eka sali vika no ei oikeesti..vaan

Sinfoniametalli ei oikein ole mun juttu mutta Sirenialla on jokunen hyvä biisi ollut, siksi tätä ajattelin kokeilla. Mutta eihän tämä toiminutkaan ollenkaan, tasapaksua paahtamista ja tuossa oli aivan liian monta juttua päällekäin. Olisin riisunut ainakin ne sinfoniajutut sieltä pois, mutta siinä taitaisi mennä genren idea sitten. Ehkä mä en vaan ymmärrä. :1:

2.5/5 Musikaalisesti aika tylsä ja mitäänsaamaton, mutta laulajalla oli kuitenkin ihan kiva ääni, minkä seurauksena musiikki oli ihan kuunneltavaa. Hauska tunnelma.

Canterburya.

Joe Bonamassa ja Beth Hart,vanha Billie Holiday klassikko Strange Fruit.Tä on ihan mahtava!

No olihan siinä jotain semmoista fiilistelyä, mitä minä en tajunnut ollenkaan. Melankolian määrää ei voi kyllä tuossa numeroilla mitata. Mutta ei minulle tätä enää :2:.

Uutta Insomniumia. Muutaman kuuntelukerran jälkeen olen tykästynyt tähän kappaleeseen taas niin kuin yleensä Insomniumin kanssa käy, eli lopettaa ei voi.

Suositut

Back
Ylös Bottom