Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
Todella vaikea biisi kuunnella ja ihan saatanan pitkä.Mutta löysin kyllä paljon hyviä kohtia kappaleesta joten :3:

Viikatteen ehdottomasti parhaalta levyltä ehkä paras kappale.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viikate toimii aina, ja hyvin toimiikin. En ehkä sanoisi parhaaksi levyksi tai parhaaksi biisiksi, mutta ei nuo koskaan pettäneetkään ole. :4:

Uus tuttavuus mulle. Alussa vähän mietitytti että mimmosta musaa tää sitten oikeen on, mutta paljastuikin ihan kelpo biisiks. :4:

Ikään kuin olisin kuullut tuon tuhansia kertoja, kaikin puolin A4-mallinen standardibiisi. Ei suurempaa vikaakaan, mutta :2:

Verjnuarmu on kyllä hyvä, mutta tuo biisi oli ehkä hieman keskinkertaisempaa osastoa. Tuollaista keskitempoista junttausta jota toki mielellään kuunteli. :2:

Helvetin hienoa, että tänä päivänä vielä Suomessakin tehdään tällaista retrorockia. :rock:

Ihan ookoolta kuulosti, pitäisi varmaan enemmän syventyä että uppoaisi paremmin. Taas oli uusi bändi mulle. :3:

Eeppisen koskettavaa:

Warlord - Winter Tears

Annan :2:

Ei iske enää näin vanhaan pieruun tuollainen nostatus.

Laitan live-vedon tähän. Toimiiko tällainen vielä tänään?

Mä melkein arvasin, että mitä tuleman pitää ennen kuin kuulin nuottiakaan tuosta biisistä. Örinä vaan puuttui. Tosin Abasiin olen törmännytkin aikaisemminkin, mutta tästä projektista en ollut kuullut. Teknistä menoa, mutta mulle ei putoa noi Abasin jutut. Paljon tulee nuottia toisensa perään, mutta minusta noissa ei ole mitään ideaa. Noista sen jutuista on tosi vaikea ottaa koppia. Jos jotain plussaa haluaa antaa, niin tuollainen tiukka virvelisoundi toimii aina. :2:

Instrumentaalikamakin kaipaa tarttuvaa riffiä tai jotain tarttumapintaa, että niitä jaksaa pidemmän päälle kuunnella. Tää on minusta paremmasta päästä:

No Vai kyllä osuu meikäläiselle aina, :4:. Viime aikoina on löytynyt paljon hyviä bändejä, tässä yksi:rock:

Yritin tätä kuunnella joskus muutama vuosi sitten, mutta joku siinä tökki kun en koskaan enempää kuunnellut. Tämä biisi oli kuitenkin oikein hyvä! Plussaa toimivista vokaaleista. Voisin ehkä yrittää tutustua bändiin uudestaan. :4:

Ihan uutta Iced Earthia

Yritin tätä kuunnella joskus muutama vuosi sitten, mutta joku siinä tökki kun en koskaan enempää kuunnellut. Tämä biisi oli kuitenkin oikein hyvä! Plussaa toimivista vokaaleista. Voisin ehkä yrittää tutustua bändiin uudestaan. :4:

Ihan uutta Iced Earthia

Tää oli hiton hyvää :5:
sit tällasta-->

Rammstein on yksi niistä harvoista bändeistä joka ei ole pettänyt yhdelläkään levyllä. Teininä fanitin aivan täysillä ja vaikka en nykyisin bändiä enää kovin usein kuuntele, toimii se silti aina yhtä hyvin. :5:

Anneken ääntä voisi kuunnella melkolailla loputtomiin. En mä oikein osaa tuosta muuta sanoa. "Vaan" 4 tähteä, kun kyseinen biisi ei ole suurimpia suosikkeja bändiltä. :4:

Höntsärokkia. Jos on nähnyt Rockstar-leffan, niin orkesteri voi olla tuttu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom