leuat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja halooo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tällä hetkellä saan leukoja 12 ja kuukaudeen päästä pitäis pystyä vetämään 14 (armeijan pääsykokeet). Minkälainen treeniohjelma olisi paras leukojen vedon parantamiseen?

Mulla on tullut tavalliseen leuanvetoonkin puhtia kun yhden käden leukaa silmälläpitäen olen tehnyt viiden toiston sarjoja yhden käden ylätaljaa. Kannattaa myös kokeilla lisäpainojen kanssa, eikä vaan aina tehdä samalla tavalla.

Onneks oon aina ollu :david: ja saan 20 myötä- ja vastaotteella.

ps. Tuli pienenä leikittyä huoneen ovessa olevalla tangolla ja yks hyvä liike on vatsat niin että roikut polven niveltaipeen kohdalta ja siitä vedät :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tee niin että jos saat vaikka maksimissaan 12, ja viimeiset on vaikeita, niin tee siitä sarjasta vaan ne kaks viimeistä toistoo. :rolleyes:

Ei mutta vakavasti, ota lisäpainot käyttöön ja tee vaikka vitosia niin ettet tee ihan loppuun asti. Jätät kaks toistoo varastoon niin kyllä voimat kasvaa. 2 kertaa viikossa riittää. Ei kannata enempää treenata, siitä ei oo mitään hyötyä. Ennemmin haittaa. Sarjoja pitää myös olla aika paljon, jopa 8.

Tätä on tullut muista harrastuksista johtuen soveltamaan.

Eli vaikka 2m pitkä naru(=köysi), sido lenkiksi vaikka umpisolmulla (tai kasisolmu paras jos sen osaat). Lenkin sisään paino, millä haluat treenata. Lenkki niskan takaa - sattuu snadisti isommilla painoilla muttei vaadi ekstrakamaa.

Osta kiipeilyvaljaat, eli ns istumavaljaat. niihin slingeillä & yhdellä karabiinilla kiinni haluttu paino, esim.

ota toiseen käteen paino ja vedä toisella kädellä leukoja ... =)

Muuten voit tietty treenaa esim. yhden käden lukituksia? Jos et ole tarpeeksi vahva lukittamaan ota tarpeeksi levee ote tangosa, vedä ittes ylös ja pidä leuka tangon päällä siirtyen vasemmalta puoleleta oikealle, eli koskettaen leualla ensin vasenta ja sitten oikeaa kättä.

lisää tangolla tehtäviä harjoituksia mm ...

http://www.planetfear.com/climbing/training/neilgresham/ng_isolation4.htm

ja tuolta alempaa kohta 'bar-work'! Toivottavasti jeesaa!

... kalliolta kukkulalta

Suositut

Back
Ylös Bottom