Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Milläs otteilla vetelit? Tuntuu (en oo koittanu) et vois olla vähän heikosti toi reppu tossa... Täytyy koittaa kun pääsen tangolle iltapäivällä. Mulla ei oo kun 15kg käsipaino, sitte 2x4kg käsipaino ja jottai pientä lisäks, mutta varmaankin tollasen 15kg riittää mulle :Dmgr_ sanoi:totesin äsken että tuo reppu etupuolella on aika hyvä keino tohon lisäpainoihin, täällä kotona vaan ei ole kuin noita pikkupainoja joita reppuun sopi 30.3kg:n edestä 5 toistoa sain noilla painoilla tehtyä vielä suht kivuttomasti ettei kädet mennyt ihan hapoille.

njietro sanoi:Milläs otteilla vetelit? Tuntuu (en oo koittanu) et vois olla vähän heikosti toi reppu tossa... Täytyy koittaa kun pääsen tangolle iltapäivällä. Mulla ei oo kun 15kg käsipaino, sitte 2x4kg käsipaino ja jottai pientä lisäks, mutta varmaankin tollasen 15kg riittää mulle :D![]()

Mikä reppu kestää? haltin repusta ainakin paukku hihnat jo 8kg..Keiko- sanoi:Itekin on tehty lisäpainoilla, niin repun kanssa kuin vyölläkin eikä ole selkään käynyt. Tosin painotkin pikkiriikkiset, yleensä 20-35kg :/

taas toi kun ei vielä tiedä että tuleeko sitä mittaa lisää. jossainhan meillä oli puhe kehittää noita sarjoja muistaakseen 3x10x80 2' --->5x10x90 45'' tai jotain ton suuntaista. jos ottais tavotteeksi vaikka 5x10x95 30''. eli miten tästä nyt lähtis järkevästi progressiota hakemaan??jto sanoi:miksei sarjapainoissa yli satkun???
jep, mutta missä vaiheessa lisään sarjoja??..ja aloitanko vähän pienemmällä painolla niitä palautusaikoja lyhentelemään??jto sanoi:no eipä siinä sitten muuta ku paussia lyhemmäksi... sä oot vielä kaukana puolen minuutin paussista :D
jto sanoi:se on kiipeilijä, kuten minäkin. ei sitä tollaset kisat kiinnosta. yks tuttu kans, monosen matti (seiväsmies), veti minuutissa 70-80 muistaakseni, kun menivät näyttämään fitness-miehille, mistä kana pissii...