Noniin...
Tänään oli kuntotestit koulussa, jossa siis mukana leuanveto. Luokka-asteeni on 9, eli 90-syntyneet on nyt kyseessä...
Kuntotesti alkoi vatsalihastestillä, itse pääsin vain 47/min, kun 48:lla olisin saanut kympin vatsoista kuntokorttiin... :(
Ja sitten leuat... Minä ensimmäisenä tangolle, liikunnanopettaja tuli valvoon ja laskeen leukani, muut luokkatoverit vetelikin sitten "miten sattuu" keskenään. Puhtaita toistoja pääsin vain 15 :( vaikka keväällä menin saman. Painoo mulle on tosin tullu ainakin 6kg lisää keväästä. Ennätys kotitangolla on 16, ja ainakin koulussa leuat oli kyl mun osalta aikas puhtaita.
Liikuntaryhmäni, jossa on oppilaita vain n.15, leuanvetäjistä olin 2. paras. Paras tulos oli 19 toistoa, joista en olisi kyl itse hyväksyny ihan kaikkia... Vetäjänä 62kg kaveri, mulla painoo kuitenkin 75... ;) Arvostelusta en muuta paljoo katsonut, kun että 15 toistoo tais olla kympin raja 9lk pojilla, papereiden mukaan n. 2% vetää 15 tai yli :O Kymmenen toiston ylittäjiä oli siis meistä 15:ta kun vaan 2, hiukan yli keskimääräisen 2%.
En oikeen oo pettyny, mutten täysin tyytyväinenkän tulokseeni. Ainakaan tippua ei saisi yhdelläkään... Opettaja kyllä kehu mua ja käytti esimerkkinä leuoissa, et kai ne sitten ihan jotenkin suju...

Kiitokset jto:lle neuvoista ja ohjeista leuanvetoon, treeniäsi en kyllä oo täysin noudattanut, vika on täysin mussa. Mutta keväällä sitten 20 toistoo! :D:D