Jees. Sit ei oo mitää lisättävääVoitti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jees. Sit ei oo mitää lisättävääVoitti
Tai sanotaan, että voitti kisan, eikä mulla oo tarvetta spekuloida saati sanoa faktana tuloksen perusteella kuka vetäis montako leukaa milläkin tyylillä saati sanoa toista yleisesti ”paremmaksi”.Jees. Sit ei oo mitää lisättävää.
Mun on vaikea enää pysyä kärryillä, mitä kukakin on/ollut tästä aiheesta tarkalleen mieltä, nyt, tai 10+ kertaa aiemmin kun aihe on käsitelty. Oma kanta on niin mustavalkoinen tässä, & selkeesti vastaan, että oon saletisti sanonu ihan samat jutut vähä eri muodossa. En oikeestaan tiiä vielkään, ootteko te(the others)mistään edes 1% samaa mieltä mun kaa, vai ette? Neutraalius on kyl tbh jtn, mitä mun on vaikee käsitellä. Kallistut jompaankumpaan suuntaan varmasti, tai et oo miettiny tarpeeks. Mutta ei, et ole missään viestissäsi ilmaissut selkeästi ylipäätänsä, mikä sun mielipide kaikesta on. Jos monelle teistä se on vaan just tasoa, että säännöt=säännöt jadajada, tuomaroinnin selkeys päläpälä, ni tää väittely on kyl tullu nii pitkälle ku tää voi, eikä ole mitään uutta luvassa. Toi kanta on vaan aivan liian turvallinen, eikä tunnu edes miltään mielipiteeltä, vaan just siltä, ettei oteta kunnolla kantaa. Helppo keskitie. Vanha tapa best, uudet näkemykset
, ellen pysty tarjoon jtn kohtuuttomuuksia.
En mä kyl jaksa(enää lol) stalkkailla ketään, eikä kyl tuntuis hyvältä dissata jonkun taviksen tekemistä julkisesti tolleen, joka varmaan täälläki kirjottaa/lukee. Harmittaa vaan sit lähes tyhjän vuoks. Jos se nyt Joonas Mäkipelto oli vaikka joka tehny joku 88 leukaa kisassa tjs, ni ei vedä 44 strictinä. Mul ei oo siitä mitään epäilystä. Mä oon vetäny n. 35, & koen tietäväni erittäin hyvin, miten harvinaisia tietyt suoritukset on/ei ole, & mitä ne vaatii. Mun sana ei merkkaa, mut katon tän ristiretken loppuun silti.
Maveen sallisin kaikki mahdolliset stanssit, ni loppuis sumosta ulina, & olisha se ny pervoo jos joku valitsis Jeffersonin. Noilla ei kukaan kuseta yhtään mitään, ni eri juttu. Sanomattaki selvää, miks varusteet veke.
Viimeseen kysymyksees, & @Force replyyn liittyen. Leikitään, että nois 2 videos(ei oo energiaa selaa parempia pätkiä) tehtäs kummaski leukoja sääntöjen sallimilla samoilla rajoilla, & alempi voittaa ton kisan. Mitkä fiilikset heräis? Voittiko oikeesti paras. Jos myönnetään ääneen, että ei mitata vahvuutta, vaan "jtn" muuta, ni hyväksyn tän vastauksen paljo mieluummin. Vähemmän teeskentelyä.
View: https://youtu.be/qsL7y-A-qpg?feature=shared
View: https://youtu.be/4PWvepZMZ7E?feature=shared
En tunne, ei häntä mitään vastaan, & esimerkkinä käytin vaan. Alle 44Montako strictiä leukaa uskot että Mäkipelto vetäis? 34 tai vähemmän?![]()
Itseä ehkä häiritsee eniten paljon kilpailevana henkilö, että pudottelet miten oisit parempi tai vähintään hyvin lähellä kisatuloksia tekeviä kilpailijoita. Turha spekuloida netissä, kun asian voi testata menemällä kilpailuun.En tunne, ei häntä mitään vastaan, & esimerkkinä käytin vaan. Alle 44. Riippuu, onko kisaleuat tai vastaava default formi, mikä käytössä valtaosan ajasta. Jos on, ni reeeeilusti alle 44. Mä en vedä myöskään mitään strictejä, vaan ne on normileukoja lol. Koko liikerata, ei heilumista. Mut ei myöskään mitään turhanpäivästä odottelua toistojen välissä. 1+1=2.
Menisköhän teillä pakka sekasin, jos mä kävisin, tai olisin kisannut tässä lajissa, & olisin silti mitä mieltä oon. Oisko se full-blown oikosulku? Pakkohan mun oli jtn omaa tasoa ilmottaa, ku sitä kisausta hehkutettiin jonain ultimaattisena juttuna, jolla ansaitsee äänen tähän. Muuten pitää olla hiljaa, & nuolla bootseja.
Ui juma! Tää oli hei nyt oikeesti ihan hyvä vastaus. Täst sai selkoa hyvin joihinki asioihin, kun et kierrelly asian ympärillä. Vähän liikaa henkilöön "hyökkäävää", keskittyvää, mikä ei olennaisinta, mut ihan ok silti. Saunassa just nyt, ni vastaan tldr tyyliin kohtaItseä ehkä häiritsee eniten paljon kilpailevana henkilö, että pudottelet miten oisit parempi tai vähintään hyvin lähellä kisatuloksia tekeviä kilpailijoita. Turha spekuloida netissä, kun asian voi testata menemällä kilpailuun.
Toi tapa lähestyä asiaa, että "oikealla ja sillä parhaiten voimaa ja kykenevyyttä eniten mittaavalla tyylillä minkä minä määritän niin olen parempi, mutten mene kilpailemaan koska siellä kakkapyllyä ja hitleriä" on tosi egoa suojelevan defenssimäinen tällee ulkopuolisen silmään. Näyttää että olet luonut voimailusta todella tärkeen asian ittelles, kuplan joka saattas murtua jos menisit kilpailussa oikeesti mittaamaan tasosi.
Niin se väite oli tässä. No samaa mieltä ollaan sitten täysin, jos puhtaalla tarkotat sitä sun tyyliä. Kyllähän kropan ottaminen mukaan, vedon taloudellisuus ja rytmittäminen tekee suorituksesta huomattavasti haastavamman ja sitä pitää harjoitella enemmän jotta saa itsestään kaikki irti. Yksittäinen toisto ”helpompi” joo, mutta motorisesti ihan eri juttu kuin tönkköleuanveto.Puhdas leuanveto ei vaadi teknisesti yhtään mitään, pelkkää halua, eikä se ero näiden tyylien välillä oo myöskään hiuksenhieno millään tasolla. Tämä oli väitteeni.
Tehään pari asiaa selväks, ni niit ei tarvii enää ikinä miettiä:Itseä ehkä häiritsee eniten paljon kilpailevana henkilö, että pudottelet miten oisit parempi tai vähintään hyvin lähellä kisatuloksia tekeviä kilpailijoita. Turha spekuloida netissä, kun asian voi testata menemällä kilpailuun.
Toi tapa lähestyä asiaa, että "oikealla ja sillä parhaiten voimaa ja kykenevyyttä eniten mittaavalla tyylillä minkä minä määritän niin olen parempi, mutten mene kilpailemaan koska siellä kakkapyllyä ja hitleriä" on tosi egoa suojelevan defenssimäinen tällee ulkopuolisen silmään. Näyttää että olet luonut voimailusta todella tärkeen asian ittelles, kuplan joka saattas murtua jos menisit kilpailussa oikeesti mittaamaan tasosi.
Sulle vastaan vkl aikana Instagram videolla. Asetan itteeni alttiiksi kritiikille, & voitte sit yhessä miettiä suoritteen yksinkertasuutta/monimutkasuutta. Sanat käy vähiin, eli demonstroidaan sit.Niin se väite oli tässä. No samaa mieltä ollaan sitten täysin, jos puhtaalla tarkotat sitä sun tyyliä. Kyllähän kropan ottaminen mukaan, vedon taloudellisuus ja rytmittäminen tekee suorituksesta huomattavasti haastavamman ja sitä pitää harjoitella enemmän jotta saa itsestään kaikki irti. Yksittäinen toisto ”helpompi” joo, mutta motorisesti ihan eri juttu kuin tönkköleuanveto.
Kirjotat vaan toistoleuanveto ni löytyy hyvin matskua. Jossei tältä vuodelta, ni aiemmilta väh. Sanoin etten lokaa randomeita, mut siitä kisaavan nätti suoritus sen sijaan. Iisibiisi tehä tolleen. Kuolevainen, mut silti kova tulos.Eipä nuo toistoleuanveto skabojen suoritukset mitään kauhiata heilumista ole. Kuitenkin jalat ristissä pitää vetää ja leuka vetää tangon yli horisontaalissa, niin rajoittaa. Pientä takapotkua ja sitten polvia ylös ja jotain momentumia vähän otetaan, mutta en pitäis mahdottomana etteikö noita voisi tönkkönäkin joku kova heebo voittaa.
Crossfit kippileuat sitten eri juttu, eivät ole leuanvetoa, vaan crossfittiä.
En muuten löytänyt tubesta viimeisimmistä kisoista tubesta videota, mahtaako olla jossain? Lisäpainoilusta löytyi kyllä.
Voisitko vastata mieluummin verbaalisesti? Mielestäni kuitenkin löysin sen väitteen jota aiemmin kyselinkin, ja tuo mun lainaus ja epäsuora kysymys oli niin selkeitä että sitä ei voi ymmärtää väärin kuin äärimmäisen tahallaan ja itse asiasta puhumista vältellen. Jos kiellät tai vahvistat että ymmärsin sun väitteen oikein (että tiukan formin leuanveto on teknisesti helpompaa kuin heiluen tehty), voi täällä olla yksi väittelijä vähemmän.Sulle vastaan vkl aikana Instagram videolla. Asetan itteeni alttiiksi kritiikille, & voitte sit yhessä miettiä suoritteen yksinkertasuutta/monimutkasuutta. Sanat käy vähiin, eli demonstroidaan sit.
3) En tiiä miten paljon oot seurannu esim tota kädenvääntöketjua täällä, niin aika paljon oon ottanu kantaa oman lajin hölmöyksiin siellä.Tehään pari asiaa selväks, ni niit ei tarvii enää ikinä miettiä:
1) Mä en ois pärjänny lisäpainovedossakaan, tai ollu lähellekkään kärkeä. Joskus oli häviävän pieni kisakiinnostus, & ihan treenasin sen mukasillaki parametreillä. Jossen voi voittaa, en nää syytä kisata. Ei eroo sillon siitä mitä muutenki teen, eli kisaan itteeni vastaan. Ya feel me?
2) En spekuloi sinällään mitään. Te selkeesti tykkäätte auktoriteeteista, & mun taso kyseisessä liikkeessä on parempi ku 99% treenaajista. <---tää on jo enemmän "fakta", ei mielipide. Ei pliis jäädä ylikeskittyyn tällasiin sivuseikkoihin enempää. Mä en ainakaan vastaa viesteihin enää, mitkä sivuu aihetta jatkuvasti. Väittelyn aihe ei ole mihin mä kykenen tai en. Eihän näin yksinkertanen aihe voi vaatia näin paljo samantoistoa, & kiertelyä aina. Parin minuutin keissi ku väiteltäs tää livenä, & jäljellä ei olis ku yei or nei. Nyt tää on tällasta, et mä nään kauheen vaivan selittää ultraselkeesti itseni, & sit te takerrutte kynsinhampain sivuseikkoihin, eikä ikinä tuu kunnolla selväks mitä te ootte oikeesti mieltä.
3) Paljon kilpailevana henkilönä(kädenvääntö, jtn muita lajeja?), ootko samaa mieltä aivan kaikesta sun lajis sisäisistä säännöistä, & käytännöistä? Vaikka ootki oman lajis jonkun sortin lähettiläs, ni ihan rohkeesti voit olla eri mieltäkin X:stä. Mitään pahaa ei tapahdu. Mä oon kisannu hyvin vähän missään, vaikka lajeja on ollu aika kasa. Suhtaudun silti aika intohimoisesti moniin näistä, & omaan visioita. Vittuako mä tässäkään ketjussa olisin muuten. Voimailu kiinnostaa tietyllä tapaa, & ihmiskehon erinäiset taidon/voimannäytteet.
4) Mä en tarvinnu mitään muuta motiivia tällaselle ristiretkelle, ku sen että luin tuon Jton viestin(Elokuulta tjs), & olin eri mieltä. Jos sä väität mulle että kuu on juustoa, ni oon valmis väitteleen pretty much maailmanääriin asiasta. Vähän niinku todistan vääryyttä, johon puuttumista on vaan hyvin vaikee vastustaa. Ajanhaaskausta? Jep, mut ei voi mitään. Suurin osa väittelyistä ikinä on turhaa, eikä kukaan muuta mieltään. Tuskin sen kuuluu ees olla tavote. Jtn egontäytteistä poppariviihdettä tjs.
4+) Ei mun mieli muutu mihkään tässä(vieläkään). En ois avannut suutani, jos ois ollu riskinä, et joudun ottaan sanojani takas.
En ymmärrä miksi tuota videon 30 leukaa pidetään niin kovana suorituksena? Ensinnäkin 20 leukaa vetasee aika moni perussalilla tuosta vaan ilman että ees treenaa mitään pitempää sarjaa. Lisäksi jos kattoo tuossa niin 20:n leuan jälkeen vähintää yli puolet on selkeästi matalempia, eli kurotetaan leukaa yli, aivan eri tekniikka. Sen huomaa jos katsoo hartialinjaa paljonko se on leuavetotangon alle toistoissa 0-20 ja 20-30. Suuri osa noita jälkimmäistä hartialinja jää paljon alemmaksi.
Myönnettäköön, etten kattonu koko kahta minuuttia, & oletin että formi pysyy(tyhmä minä). Sori. Ei oo PCtä just nyt, ja kaikki netis tekeminen hirveetä syöpää luurilla. Oot oikeessa leukalinjasta, mut mun kokemuksella aika pahasti väärässä tosta, et 20 leukaa menee monella.En ymmärrä miksi tuota videon 30 leukaa pidetään niin kovana suorituksena? Ensinnäkin 20 leukaa vetasee aika moni perussalilla tuosta vaan ilman että ees treenaa mitään pitempää sarjaa. Lisäksi jos kattoo tuossa niin 20:n leuan jälkeen vähintää yli puolet on selkeästi matalempia, eli kurotetaan leukaa yli, aivan eri tekniikka. Sen huomaa jos katsoo hartialinjaa paljonko se on leuavetotangon alle toistoissa 0-20 ja 20-30. Suuri osa noita jälkimmäistä hartialinja jää paljon alemmaksi.
Kyllä. Juuri näin, paitsi mä en tee itekkään mitään tiukan formin leukoja. Suorat kädet, tanko vähintään kaulaan, ei kippiä, flippiä, ei ihme sinkoilua, tasanen frekvenssi, tai hiuksenhienot stopit alhaalla. Ihan perus leukoja. Multa nämä ei vaadi yhtään mitään, tai oon tietämättäni yli-ihminen. Kaikki sätkinnät on joo teknisesti vaikeempia, mutJos kiellät tai vahvistat että ymmärsin sun väitteen oikein (että tiukan formin leuanveto on teknisesti helpompaa kuin heiluen tehty), voi täällä olla yksi väittelijä vähemmän.