Siis leuanveto mahdollisimman vähän heiluen? En ymmärrä miten mun viesteistä saa sen kuvan, enkä minä ole osa mitään ”meitä”. Voit vastata minulle viitaten minun viesteihini, muut eivät minun mielipidettäni ole ilmaisseet.
Onko sulla montakin esimerkkiä näistä toistojen tuplaajista? Edes yksi?
Mielenkiintoista. Sulle siis maastaveto (nosta tanko maasta ylös nousten seisomaan suorana) on kilpailumuoto, jossa sallitaan vaihtelua ja yksilökohtaista tekniikkaa, mutta leuanveto (nosta leuka suorilta käsiltä roikkuen tangon yläpuolelle) ei. Mitä primitiivistä siinä on, että määritetään enemmän suoritusta rajoittavia sääntöjä? Mä kun ajattelin tuosta strict-leukojen fanittamisesta että sä ennemminkin rajoittaisit leuoissakin otteen ja oteleveyden, jotta varmaan tehdään mahdollisimman samaa asiaa.
Tässähän sä myös ajattelet että joku testi testaa voimaa/vahvuutta absoluuttisesti. Jos unohdat sanan vahva ja korvaat sen sanalla hyvä, miltä maailma sitten näyttää?
Mun on vaikea enää pysyä kärryillä, mitä kukakin on/ollut tästä aiheesta tarkalleen mieltä, nyt, tai 10+ kertaa aiemmin kun aihe on käsitelty. Oma kanta on niin mustavalkoinen tässä, & selkeesti vastaan, että oon saletisti sanonu ihan samat jutut vähä eri muodossa. En oikeestaan tiiä vielkään, ootteko te(the others

)mistään edes 1% samaa mieltä mun kaa, vai ette? Neutraalius on kyl tbh jtn, mitä mun on vaikee käsitellä. Kallistut jompaankumpaan suuntaan varmasti, tai et oo miettiny tarpeeks. Mutta ei, et ole missään viestissäsi ilmaissut selkeästi ylipäätänsä, mikä sun mielipide kaikesta on. Jos monelle teistä se on vaan just tasoa, että säännöt=säännöt jadajada, tuomaroinnin selkeys päläpälä, ni tää väittely on kyl tullu nii pitkälle ku tää voi, eikä ole mitään uutta luvassa. Toi kanta on vaan aivan liian turvallinen, eikä tunnu edes miltään mielipiteeltä, vaan just siltä, ettei oteta kunnolla kantaa. Helppo keskitie. Vanha tapa best, uudet näkemykset

, ellen pysty tarjoon jtn kohtuuttomuuksia.
En mä kyl jaksa(enää lol) stalkkailla ketään, eikä kyl tuntuis hyvältä dissata jonkun taviksen tekemistä julkisesti tolleen, joka varmaan täälläki kirjottaa/lukee. Harmittaa vaan sit lähes tyhjän vuoks. Jos se nyt Joonas Mäkipelto oli vaikka joka tehny joku 88 leukaa kisassa tjs, ni ei vedä 44 strictinä. Mul ei oo siitä mitään epäilystä. Mä oon vetäny n. 35, & koen tietäväni erittäin hyvin, miten harvinaisia tietyt suoritukset on/ei ole, & mitä ne vaatii. Mun sana ei merkkaa, mut katon tän ristiretken loppuun silti.
Maveen sallisin kaikki mahdolliset stanssit, ni loppuis sumosta ulina, & olisha se ny pervoo jos joku valitsis Jeffersonin

. Noilla ei kukaan kuseta yhtään mitään, ni eri juttu. Sanomattaki selvää, miks varusteet veke.
Viimeseen kysymyksees, &
@Force replyyn liittyen. Leikitään, että nois 2 videos(ei oo energiaa selaa parempia pätkiä) tehtäs kummaski leukoja sääntöjen sallimilla samoilla rajoilla, & alempi voittaa ton kisan. Mitkä fiilikset heräis? Voittiko oikeesti paras

. Jos myönnetään ääneen, että ei mitata vahvuutta, vaan "jtn" muuta, ni hyväksyn tän vastauksen paljo mieluummin. Vähemmän teeskentelyä.
View: https://youtu.be/qsL7y-A-qpg?feature=shared
View: https://youtu.be/4PWvepZMZ7E?feature=shared