Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa ehkä alottaa siitä että alat vetään niitä leukoja. Täs tredis on vaikka minkälaisia vaihtoehtoja esitettynä, ei kukaan voi tietää tarkalleen miten sää kehityt. Kokeile ja testaa, reenaa niin kun kehityt...Clasko888 sanoi:Anteeksi jto :( . Viititko auttaa mua kun kerran olet tuolla aiemmissa viesteissäa auttanut monia muita. Olen 181cm pitkä ja painan 66kg. Leukoja menee maksimissaan 9. Olisi tarkoitus nostaa tuo leuanveto määrä 20. Minkäslaisella harjoitusohjelmalla kannattaisi lähtee liikkeelle? Ja kuinka kauan siinä suurinpiirtein kestää kun pääsen tuohon 20 leukaan? Nyt et ainakaan voi valittaa että olisin lukenut aiempaa koska eikö tämä ole aika yksilöllistä että minkälaisia sarjoja kukin tekee? vai?
On.Clasko888 sanoi:Oliko myötäote se että rystyset naamaa kohti ja vastaote se että rystyset poispäin?
Woot. Siis väitätkö, että tää pikkupoika vetää tässä...vastaotteella?:jahas:esa67 sanoi:Ps. myotaote = rystyset poispain
Mun mutu ja imo ja imho ja niin edelleen on:Clasko888 sanoi:Joo mutta treenaako tuo vastaote eri osaa lihaksista kuin tuo myötäote? Ja mitä osaa se treenaa? Mitä selkälihaksien tekeminen auttaa leuanvetojen yhteydessä jos niitä harjoittelee, entä vatsalihasten?
jto sanoi:heh... no tietoa saa kun hankkii...
myötäote: tangossa etusormet keskempänä
vastaote: tangossa pikkusormet keskempänä
useimmiten vastaotteella menee enemmän. riippuu paljon siitä, miten hyvin mm. laskee kädet suoraksi alhaalla jne. kannattaa vedellä kumminkin päin ja vaikka mitä variaatioita mukaan vaan keksii. kivaahan se vaihtelu on.