Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Joo, pitää viälä muutama kerta purota kiveltä niin tajuaa jotta aina se ei vaan mee. Patahan tuloo ja nousta vaan pitää, sitähän nämä hommat on.olet huono ihminen. ei sille aina voi mitään...
;)
Vertailuks omat: 50kgx1, 45kgx2-3, 40kgx5, 35kgx7, 30kgx10, 25kgx11-12, 20kgx12-13, 10kgx18-20, omapainox25. Esim. omaan silmään osa omista sarjoista enteilis paremmasta maksimista mikä se on.
Eiku tota suhteutusta vaan mietin. Jos on vaikka aiemmin mainittu esimerkki 120kg henkilöstä, jolla sit kehossa reippaasti ylimäärästä ja saa omalla painollaan ihmeen kaupalla yhden toiston.
Ja sit taas 60kg siimakäsi, jolla kevyempi ruho ja lähes automaattisesti voimaakin vähemmän, joka vetää 60kg lisäpainolla ykkösen. Ni kumpiki vetää samalla painolla, mut en mä jotenki pysty pitään näitä silti lähellekkään samanverosina suorituksina. En väitä, etteikö olis, mut tuntuu vaan jotenki ''väärältä''. Oon mä TÄSTÄKIN asiasta vissiin vängänny ainaki kerran aiemmin jossai muodossa ;D.
Ei ne olekaan yhtä kovia. 120@60 on parempi kuin 120@120. Ihan kuten penkissä tai missä tahansa liikkeessä. Eihän tämä nyt niin monimutkaista ole. :DEiku tota suhteutusta vaan mietin. Jos on vaikka aiemmin mainittu esimerkki 120kg henkilöstä, jolla sit kehossa reippaasti ylimäärästä ja saa omalla painollaan ihmeen kaupalla yhden toiston.
Ja sit taas 60kg siimakäsi, jolla kevyempi ruho ja lähes automaattisesti voimaakin vähemmän, joka vetää 60kg lisäpainolla ykkösen. Ni kumpiki vetää samalla painolla, mut en mä jotenki pysty pitään näitä silti lähellekkään samanverosina suorituksina. En väitä, etteikö olis, mut tuntuu vaan jotenki ''väärältä''. Oon mä TÄSTÄKIN asiasta vissiin vängänny ainaki kerran aiemmin jossai muodossa ;D.
Kyykky ei olekaan kehonpaino-liike missä kehon massa on olennainen osa liikuteltavaa massaa.No aika harva sitä omaa massaa kyykyssäkään ilmoittaa.
Miksi ei? Ei dipissäkään työnnetä KOKO omaa painoa, vaan aika samaa luokkaa, ku joku etunojapunnerrus. Leuoissa sit taas vedät mun logiikan mukaan lähes koko ruhos(miinus kädet).
Nii no näitähän ei voi oikeen millään mitata oikeen :d. Leukoja saan 25, punnerruksia ja dippejä +-50. Eli osittain perustanu tän myös omiin kokemuksiin, ku leuoissa puolet siitä mitä noissa.
Dipissäki voi työntökulmaa toki manipuloida aika laajasti. Mut esim. käsilleseisontapunnerruksessa sit taas työnnät erittäin pitkälti koko kropan painon ylöspäin, koska siinä kaikki paino on suoraan yläspäin ni ei jätä epäilemisen varaa hirveesti. Potato/potatoe ohanäit ;D, kuha ajattelen ääneen.
Ps. Hyvä toi kädenvääntö quote sulla :D. Ei eka eikä vika kerta, ku ton kuulee.
Mihin se massa voi kadota dipissä jos ainoa kiintopiste on kämmenet?Miksi ei? Ei dipissäkään työnnetä KOKO omaa painoa, vaan aika samaa luokkaa, ku joku etunojapunnerrus. Leuoissa sit taas vedät mun logiikan mukaan lähes koko ruhos(miinus kädet).