mä ainakin vastasin SUORAAN. uskosin, että vastaukseni oli kysymyksen arvoinen. pikku-pekka tai ei. viittaukset mihinkään etiketteihin tai hoveihin kannattaa unohtaa, ne on pelkkää höpöttelyä. naurettavaa tollaset ajatuksetkin.
MUTTA: jos sulle vastataan, että "etsi tietoa, jonka löydät jo valmiiksi pureskeltuna ja kommentoitunakin tästä vierestä" ja se ei kelpaa, vaan se pitäisi sulle ojentaa uudelleen ja vielä oikein nätisti viipaloituna ja hyvällä kastikkeella, mä hieman ihmettelen. etkö muka ollenkaan ite ihmettelis???
mä autan mielelläni, kuten aika moni täällä on huomannut, mutta harmittaa isolla V:llä ihmiset, jotka käyttäytyy arrogantisti ja olettaa, että laiskuus on hyve. hauskaahan se on itseään laiskaksi nimittää, mutta luulisi olevan yhtä hauskaa myös saada mokomaan ominaisuuteen sopivia kommentteja.
tuleepas mieleen hieman samanlainen juttu omasta elämästä (ei edes ollenkaan ainoa):
- sähän voit äkkiä piirtää sellasen julisteen, ku sä oot niin hyvä.
- aijaa. mihin se tulis?
- no meillä on tällanen bisnesjuttu ja sun julisteella me saatas myytyä meidän konseptia. saatas hyvin fyffee.
- vai niin. paljonkos tollasesta teidän firma ois valmis maksamaan?
- ai pitääkö siitä muka maksaakin?
- yleensä ammattilaiselle tavataan kyllä korvaus työstä antaa. koska sen pitäs olla valmis?
- ei sillä kiire ole, mutta jos tohon iltapäiväksi, niin saadaan ne painoon...
ilmaisia neuvoja:
- vedä leukoja 2-3krt/vko
- runsaasti sarjoja
- älä vedä loppuun asti
- käytä lisäpainoja, vaikka haluisit toistomaksimiakin ylös
- syklitä perus- ja maksimikauteen tai tee parin viikon välein kovalla raudalla, että pysyy tuntuma.
ja: tyhmä kysymys on eri kuin laiskuus. ihan perhanan eri.
ja nyt helevettihin meirän essolta :D