Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiilisukassa sanoi:Voisiko joku tiivistää tämän leanveto treenin muutamaan sanaan, kun tarkoitus olisi saada mahdollisimman monta toistoa, tällä hetkellä menee vasta-otteella noin 10 ja myötä-otteella ehkä 3(hyvässä myötä tuulessa).
Lueskelin tätä threadia vähän aikaa enkä saanut minkään näköistä järkevää(lue: selkeää) käsitystä miten treenata, tuli vaan pää kipeäksi.
Tiilisukassa sanoi:Voisiko joku tiivistää tämän leanveto treenin muutamaan sanaan, kun tarkoitus olisi saada mahdollisimman monta toistoa, tällä hetkellä menee vasta-otteella noin 10 ja myötä-otteella ehkä 3(hyvässä myötä tuulessa).
Lueskelin tätä threadia vähän aikaa enkä saanut minkään näköistä järkevää(lue: selkeää) käsitystä miten treenata, tuli vaan pää kipeäksi.
jto sanoi:laiskalla tulee pää kipeäksi... ei tää sekava ole. suosittelen varaamaan kunnolla aikaa, niin alkaa salat aukeemaan.

Brynjard sanoi:Lyhyesti ja ytimekkäästi: vedä leukoja mahdollisimman paljon.
Kannattaa hommata tanko kotiin jos ei vielä ole. Joka kerralla ei tarvitse eikä pidäkään vetää loppuun asti, mutta monta kertaa päivässä. Aina silloin tällöin vetää muutaman leuan niin kyseisessä liikkeessä tarvittavat lihakset ja hermosolut alkavat sopeutua sen edellyttämiin vaatimuksiin. Melkein joka päivä voi treenata, mutta välillä kannattaa pitää taukopäiviä. Kerran, pari viikossa voi sitten kokeilla ennätysyritystä johon kannattaa latautua henkisesti. Toisaalta joskus on ennätyksiä tullut silloinkin kun on vaan huvikseen alkanut vetelemään ilman kummempia tavoitteita.
jto sanoi:teeppäs sillai, että et hetkeen vedä yhtään sarjaa loppuun asti, vaan pyrit lisäämään sitä helpompien sarjojen määrää. tee aluksi vaikka kolmosia nelisen sarjaa 2-3krt/vko. sitten vasta, kun tuntuu, että nelonenkin tulis tosi helpolla, alat tehdä niitä. treenejä edelleen se 2-3krt/vko ja sarjoja 4-6. ei muuten mee kauaa, ku vedät kympin.
Mä oon koukistanu jalkoja. Ei ole liiemmin keinuntaa tapahtunu.Originally posted by Pertti 123
Miten ehkäistä vartalon keinumista leukoja vedettäessä?

Tääkin toimii, ite joutuu kotona pitääki jalat koukussa ku polvet ottaa ovitangossa kynnyksee kii :DMä oon koukistanu jalkoja. Ei ole liiemmin keinuntaa tapahtunu.
varmasti paras tyyli muutenkin laskea alas rauhallisesti. Niin ainakin ite teen nykyään.Minä Itse sanoi:Helpoin apukeino on vauhdin pudottaminen eli teet ne leuat hitaasti.
Joskus on kädet känsillä, kun on viikolla "vähän" innostunu... Ainakin kovalla tangolla ilman grippejä. :thumbs:Minä Itse sanoi:Hanskat voi olla ihan hyvät, mutta ite meinaan että otteessa on jotain vikaa. Ehkä et purista sitä tankoa kunnolla, leuanvedossa tiukka ote on tosi tärkeä![]()
Mä oon 185cm, ja alakerrassa on niin matalat karmit, että meinaa ottaa polvetkin kii kynnyksiin. Rauhallisesti tarvii vedellä...Minä Itse sanoi:Tääkin toimii, ite joutuu kotona pitääki jalat koukussa ku polvet ottaa ovitangossa kynnyksee kii :D
vetoremmit-Marchi- sanoi:Entäs miten estää kämmenten kipeytyminen (sormien alapuolelta, kämmenen ylälaidalta)?
Hanskat? Joskus ei voioikeesti vetää montaakaan leukaa kun kädet huutaa hoosiannaa eilisen reeneistä...
Mä tiivistäisin tän seuraavasti:Tiilisukassa sanoi:Voisiko joku tiivistää tämän leanveto treenin muutamaan sanaan.