minkäslaisia kiloja vedätte kummassakin ja onko verrattavissa joku 20 leukaa 20 toistoon hlön omalla painolla taljassa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
10 leukaa 75 kg op
10 x 70kg ylätaljassa selkä suorana tanko leuan kohdalle
kait noissa taljoissakin eroa ja teen myötäotteella. Silti tuntuu hauiksissa eniten toi leuanveto ja siksi en siitä tykkää :D Ainoastaan avustuspainoilla hitaasti tehtynä ottaa selkään leuat.
no minähän kummajainen olen. leukoja menee missä vaan kummalla otteella tahansa 25 ainakin (heilumatta liikaa kädet alas asti). 70-73kg op. ja ylätaljassa 70kilolla oon tehnyt vastaotteella (tanko leuan alle) 27 toistoa. 90kglla 14. olen jutellut parin kaverin kanssa ja kyllä he oli sitä mieltä että 20 toistoo leuassa aika hyvin kuvastaa sitä montako toistoo ylätaljassa menee ko. ukon painolla ladatulla pakalla. no sovitaan että alle 75 kaverilla pitänee lähemmin paikkansa (koska leuaveto on rankempaa kuin talja painavammalle(näin päin)
eikös noissa taljoissa jakaannu se paino niiden väkipyörien kautta vielä jotenkin ? eli jos on ylätalja yhdellä, tai kahdella rullalla niin paino jota kiskotaan alas, on eri
Itellä menee leukoja omalla painolla yli 25 kipaletta (n 80kg). Ylätaljassa 80 kilolla ei tule kuin 6-8 toistoa.
Omapaino 53kg ja jaksan tehdä joku 5hikistä leukaa, mutta ylätaljassa menee helposti semmonen 20toistoa 180kilolla... :hyvä: