Leuanveto + lisäpainot

Tämmönen pieni kysely porukalle!

Eli minkälaisilla lisäpainoilla vedätte leukoja? Itse painan 82kg ja teen 23kg lisäpainoilla 6 leukaa :kuola:

Ja montako leukaa menee ihan normaalisti ilman lisäpainoja? Eilen tein oman ennätykseni (19 leukaa).

Oma paino n. 90kg ja lisäpainoa 40kg yhden kerran :)

Sarjaa tein +10kg x 10 otteena leveä myötäote viime treenissä.

Nyt olen vähän alle kuukauden tehnyt lisäpainoilla leukoja. Tasapainottaa muuten aika mukavasti. Jää turhat heilumiset kokokaan pois.

Mulla on normaalisti käytössä 20kg kiekko kun vedän sarjoja. Parhaassa sarjassa on mennyt 3 x 8 tolla setillä (myötäote, vastaote, "ote sivuttain, peukalot itseä kohti"). Ykkösen olen vetänyt 40kg:lla. Painoa mulla on n. 93kg.

Ennätys ilman painoja ei ole kuin 16. Tarttisi koittaa tota normileukojen enkkaa hiukan petrata.

Enkat on 22 toistoa normaalisti ja 45 kilolla ykkönen lisäpainoillöa. Enpä ole leukoja kyllä harjotellut yhtään melkein puoleen vuoteen :/

Lisäpainoilla 50kg ykkönen, oman painon ollessa 65kg.. Normaalisti puhtaat enkat intissä 22 ja 30 sellasella kovalla vauhdilla! Yhdenkädenleukaa harjoittelin kovasti loppuvuodesta, mutta armeija katkas treeniputken. Syksyllä alkaa uus treenaus ja sen leuan haluan yhdellä kädellä vetää!!

Nikakiller sanoi:
Eli minkälaisilla lisäpainoilla vedätte leukoja? Itse painan 82kg ja teen 23kg lisäpainoilla 6 leukaa :kuola:

Ja montako leukaa menee ihan normaalisti ilman lisäpainoja? Eilen tein oman ennätykseni (19 leukaa).
Piti tarkistaa oikein reenipäiväkirjasta ... olen melkein täsmälleen samoissa lukemissa kuin sä. Oma paino 81-82 kg, leuat 7 x 20 kg, 3 x 25 kg. Ilman lisäpainoja max. 16, siitä tosin aikaa.

Kumma juttu muuten, kun tekee paljon lisäpainoilla, omalla painolla ei oikein tunnu kulkevan. Jotenkin kai painopiste niin paljon alempana lisäpainoilla tehdessä...

Kahden viikon päästä pitäis mennä 30kgx7:rock:

Kolmen viikon päästä ois HUNTER KILLERIN kans haastekisa.Lajit:
Raw penkki
leuat ykkönen
kapea veto

Tuloksista ilmoitellaan myöhemmin:whip:

60kg ykkönen, oli toinen tai kolmas kerta kun lisäpainoja koitin. Oli ohuella narulla vyötäröllä kiinni, järkyttävät hiertymät tuli. :lol2:
Toistomaksimia en ole koittanut, yhdellä kädellä menee yks ja vähän toista, täysin alhaalta siis. Oma paino on hieman päälle 70kg. Ehdottomasti mainitsemisen arvoinen suoritus on onnistuminen vatsalihasten/lonkankoukistajien(?) reväyttämisessä pitämällä lisäpainona jalkapöydän päällä 30kg lyijymöykkyä. :thumbs:

Ennen olkapäänseudun vammautumista, viimeiset sarjat tais olla 2 x 5-6 47,5 kg:lla ja vastaotteella. Myötäote ehkä alta kymmenisen kiloa jäljessä. Maksimia en ole kokeillut.

Olkaahan varovaisia...

Nytten alkaapi olkapää kestää jo jotain ja penkkileukoja on tullu tehtyä muutaman kymmenen kilon lisäpainoilla. "Oikeita" leukoja en ole uskaltanut vielä tehdä, paitsi vasta otteella (omalla painolla) pari vitosta.

lisäpainojen määrä riippuu hyvin paljon omasta painosta. pikku ukot vetelee kovilla painoilla yleensä. ite siirryin ylätaljasta leukoihin ja kerkesin reenata sitä muutaman kuukauden kunnolla ennen kuin tuo olka meni sököksi. raskaimman sarjan tein 50kgx3 60kgx1(helpohko) ja 80kgx puoleenväliin jäi. omapaino n,120kg

tuo 80kg oli aivan järkyttävä kokemus, käsitaipeet ja koko perkelen kroppa oli aivan turrana tuon yrityksen jälkeen :D. oishan se tienny 200kilon ykköstä leuoissa, mutta ku ei niin ei.

oma paino on joku 70-72 leukoja menee noin 25 ja ylätaljaa jaksaa vetää 120:llä kerran

Yhdenkädenleuka (leuka tangon kohdalla, toinen käsi selän takana)
Pikkasen jäi vajaaks kun ei saa mitenkään rutistettua tota päätä ylitangon.
Mutta on kyllä niin kauheet rasitukset tossa yhdenkädenleuassa että enpä jatkossa testaile.

Ompa ollu koko talvi sellaista tuskaa käsien hermosärkyjen kanssa, että leukoja, tai mitään hauislikkeitä ei ole pystynyt tekemään kuin huhtikuun lopulta.
Kuntokin (se vähäinen, mikä joskus oli) on kadonnut.

Aikanaan vedin 20x8 ja nyt sain 20kg ykkösenä...25 hyytyi n.3-5cm ennen loppua.

Mustan lesken kans on kohta kisa, saas nähän montako kymmentä kiloa sille häviää...
Muina lajeina penkki ja mave kapealta rawina, nekin on ihan hukassa, mutta olkoot;)

Back
Ylös Bottom