Leuanveto ja sen parantaminen...

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Mikä on paras keino parantaa leuanvetotulosta? Oon ala-asteelta lähtien vetänyt ihan perus ok tuloksen leukoja, treenaamatta ja välillä vähä treenaten. Tulos on pyörinyt n.18-27 leuan välillä. Nyt 78 kg "painavana" menee se 25.

Ennen treenaus tarkoitti että joskus vedin kotona veljien kans leukoja, ei mitään kunnollista.

Ja siis nyt kiinnostais tietää OIKEAT keinot parantaa leuanvetoa: omalla painolla n.35 toistoa ja lisäpainoilla +60kg..?

2 viikkoa sitten kokeilin ensimmäisen kerran elämässäni lisäpainoilla vetoa, +37.5kg meni kerran. Ja kerran viikossa oon sitä sitten tehny, lyhyitä toistoja (5,4,2,1,2,5) Kotonakin on tanko johon en oo kylläkään kuukausiin taas koskenu.

Muutenkin oon käynyt salilla viimeiset 4 kuukautta, aika lailla kuukauden välein oon yrittäny kehitellä uudenlaista ohjelmaa. Nyt teen suunnilleen 4 päivää viikottain, 1. ja 3. pvä lähellä toisiaan, samoin 2. ja 4. Kolme liikettä joka päivä on kovia sarjoja, ja kolme aina kevyempiä n. 3x10.

Eli mitä neuvoisitte, tavotteet olis siis pysyä kevyenä ja vetreänä mutta raakaa voimaa lisää :)

Nyt:
cooper 3000
leuat 25
penkki 112
rinnalle 80

Ennen kesää tavote:
cooper 3000
leuat 35
penkki 120
rinnalle 90

KIITOS kaikille jotka vaivautui lukeen tämän!

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom