leuanvedon apuliikkeet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

del32157754

Banned
no niin kaikki Leuka spesialistit..vedän täl hetkel 3xviikossa leukoja tikapuu systeemil..eikä mitään muuta..kannattaisko tehdä myös jotain muuta liikkeitä esim.hauiskääntö,kulmasoutu vai onko niist vaan haittaa.. mites te muut leukailijat treenaatte? Thanks:worship:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aloita vaikka lukemalla saman sivun leuanveto threadi. Eiköhän siellä ole aika kattavasti koko hommasta tietoa.

musta tuntuu että sä vedät huonolla ohjelmalla ja liikaa.
onko tavoitteet jotkut kisat vai muuten vaan?
esim. 3x vko:ssa 2x10 riittäis ihan hyvin 15-20 leukaa max, saajalle.

e: ja joka kolmas vko lisäpainolla 2x6

Zone-sarja -42%
miksi ihmeessä sitten kyselet mitään, jos kerran tiedät jo parhaat systeemit??? :D

no... pari vinkkiä:
- leukoja treenataan vetämällä leukoja. eri variaatiot kannattaa huomioida (eri leveydet, otteet, otekorkeudet jne jne...). niitä on taatusti tuotu esiin mun ja muidenkin toimesta leuanveto-threadissa.
- tikapuu on vaan eräs tapa toteuttaa (voimakestävyys)harjoitus. se ei ole mikään varsinainen systeemi.
- jaa treenit kausiin. jos haluat kestävyyttä, tee alle perus- ja maksimivoimaa. jos taas haluat ykkösen ylös, tee maksimivoiman alle perusvoimaa.

mutta turhapa tässä on tulla neuvomaan, kun kerran systeemit tiedät jo...

Corpral-03 sanoi:
kyllä vain olen lukenut sen mutta ei siellä kukaan kerro mitä puntti liikkeeitä kannattaa tehdä leuanvetoa ajatellen..

Kas kummaa.. Sitten mun koneella varmaan näkyy ihan eri vastauksia.

Kiitos jto:lle:D Sanoin et ehkäpä paras..:D Eli tekeekö muut jotka treenaa leuanvetoa päätoimisesti apuliikkeitä?sitä tässä nyt haen..Itse en tällä hetkellä tee muuta kuin vatsoja..

Corpral-03 sanoi:
Eli tekeekö muut jotka treenaa leuanvetoa päätoimisesti apuliikkeitä?sitä tässä nyt haen..Itse en tällä hetkellä tee muuta kuin vatsoja..

pikkasen:offtopic: ,mutta itse treenaan "pääliikkeenä" leukoja yläselkä-hauis päivänä.pari kuukautta treenasin lisäpainoilla kapealla vastaotteella.Joka treeniin lisäilin n.5kg painoja.30kiloon asti selvisin yli 5 toistoilla.
Nyt treenailen leveällä niskantaakse ja eteen vähän pidempiä sarjoja ilman lisäpainoja.treeni n.1xVko.itse tykkään siihen päälle ottaa kulmasoutua käsipainoilla,ylätaljaa ja hauista yleensä keskitetysti scotissa.
Aika raskas liike hermostolle kovat leuanvedot,joten ei siihen ihmeitä päälle tarte mun mielestä.

yläosassa kannattaa aina vetää tanko kainaloon, eli kunnolla kyynärpäät taakse. tuntuu lavoissakin eri tavalla. stopit eri kohdissa kehittää tavasta riippuen staattista voimaa tai voimakestävyyttä. yhden käden hitaat laskut ja lukitukset on kans hyviä, mutta kovia. erinomainen variaatio on ns. sternum-veto, eli vedät tangon ylävatsaan nojaten runsaasti taaksepäin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jto:lle kysymys..Ku sie tiiät leukailusta kaiken..eli ku mä teen nyt 3xviikossa leuka treenin niin kannattasko myös muita lihasryhmiä pumppailla esim. rinta,olkapää,ojentajat
selkä,hauis,kyynärät
jalat
Palinperän Pauli sano et muita lihasryhmiä pitäisi vaan ihan kevyesti kuormittaa ettei leuanveto kärsi..mutta kuitenkin sillai et lihakset kasvais sopusuhtaisesti..

en tiedä kaikkea ollenkaan.

kyllä muita treenejä voi tehdä kovaakin, mutta totta on sekin, että jos jotain priorisoidaan, muita pitää keventää. rinnan, hartioiden ja ojentajien treenit vaikuttaa leukoihin yllättävän paljon.

paljon enemmän kuitenkin vaikuttaa se, miten niitä leukoja treenataan ja millä tavoitteilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom