Lapsena aattelin, että hellarit on kaikista lievimpiä hihhuleita, sitten tulevat lestat ja viimeisimpinä ovat jehovat, Toisaalta, onneksi noissakin on hihhuliasteikolla lievempiä tapauksia.QUOTE]
voi ressi ja raato mikä ketju! pitäisköhän vetää sutia heti.
mitäpä se hyödyttää jos on lievempi tapaus. samaa porukkaa kuitenkin. itse olen saanut hyvin perusteellisesti pakanallisen kasvatuksen seuraamalla lapsuudesta asti kaikenlaisten siionien sun muiden (hellarit oli kyl aika hyvä ilmaus!) elämää läheltä ja kaukaa, varsinkin lessujen hommia.
tässä muutamia lessulaisia juttuja: vaatteet ommellaan säästön takia itse lapsuudenkodissa mutta kodista lähdön jälkeen ostetaan kaupan kalleimmat vaatteet. kaljaa ei saa juoda - paitsi ykköstä. suviseurat=normaaleiden juhannus. tupakka ei mee päähän - se ei siis ole päihde ja sitä kannattaa siis vetää toppa päivässä. lessuperheen vanhemmat syövät salaa yöllä grilliruokaa lasten nukkuessa. vanhimmat lapset pitävät huolta perheen pienistä. piano=normaaleiden tv. karkkipussista annetaan kullekin muksulle yksi karkki - onhan karkkipäivä jee! seurat keskellä viikkoa alkaa klo 20 kestäen aina pikkutunneille asti ja autot käy pihalla pakkasessa pysyen lämpimänä, tosi kätevää kyllä.
tuntuu että kahden lapsemme hoitaminenkin käy todella työstä niin voin vaan ihmetellä miten ne äidit jaksaa.... puhumattakaan siitä huomion määrästä mitä ne lapset saa vai saako edes. tiedän yhden perheen jossa on enää 18 lasta, koska yksi heistä kuoli, rip.
ja muuten uskonnosta, se aivopesu alkaa jo koulussa kun pienille koululaisille tuputetaan uskonnontunteja. miks uskonto ei ole valinnaisaine? että saa vapautuksen uskonnontunneista niin pitää olla jehova!?
rutto soikoon
terveisin pakana