Lentöemäntädietti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mj1992
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%

Mj1992

Banned
Hei, mulla on painoa 82,5kg ja pituutta 178cm. Lihasta on jonkuverra 2 vuoden salintaustana. ajattelin nopee laihuttaa alle 80kg (tavotepaino 75-76kg), mut oon laihuttanu jo jonki verra eikä enää oikee onnistu ku haluun vaa syödä. Ajattelin tämmöstä diettii koittaa http://www.netikka.net/kristiina.raden/4n paivan ihmedieetti.htm onko kellää kokemusta tosta lentöemäntädietistä? käyn salil nyt 3 ja toi kestää 4 päiv et tuskin vaikuttaa mitekää radikaalisti tuloksii jos yhtää? ton mukaa saisin kummiski nopiaa itteni alle 80kg

Ei kovin terveelliseltä kuulosta nuo kalorimäärät per päivä. Ota mieluummin se painonhallinta osaksi elämäntapaasi ja heitä vesilintua noilla pikadieeteillä.

No tippuuhan se paino kilon tai pari kerta maha on tyhjä. Heti ku alotat tuon 4 päivän jälkeen uudestaan syömisen niin paino nousee takaisin

No voi jeesus mitä juttua taas. 550 kcal päivässä 80-kiloselle miehelle? Mulla on vielä parempi idea: lakkaa kokonaan syömästä. Jos oikein hyviä tuloksia haluat, niin lopeta myös kaikki nesteen juominen tyystin.

LOL laatuketju. Aloittajalla on varmaan treffit lauantaina ja koittaa pudottaa painoa siihen mennessä :D

Jos nimimerkistä ja tekstistä voi mitään päätellä, on kyseessä 16-17 -vuotias poika. Minkä ihmeen takia kasvuiässä oleva noilla mitoilla varustettu poika laihduttaisi? Ja laihdutuskuurina tollanen naistenlehtien sivuilta revitty paska.

Kunnon tulokset vaatii pitkäjänteisyyttä ja järkeä, ei tuollaista syömättömyyttä.

Niin ja laihduttamista ei voi tehdä nopeasti ainakaan terveellisin keinoin ja kaikki muut keinot vaarantaa terveyden ja paino tulee suht varmasti takaisin.

samaa mieltä kaikkien kirjottajien kanssa. ÄLÄ missään nimessä ala millekkään ihmedietille, ei ne pitemmän päälle toimi. Tottakai voi luvat että sillä laihtuu jos syö alle peruskulutuksenkin ja siihen päälle käy vielä salilla.
IMO.. Ainut mikä on kestävää laihduttamista / kiinteyttämistä / lihaksenhankkimista on elämäntapojen muuttaminen, niin yksinkertaista ja tyhmää se on..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%

Suositut

Back
Ylös Bottom