Lenkkeily ja kylmä ilma..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gucci
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
38
Eli olen juuri aloittanut HIIT systeemin, eli juoksen aamulla tyhjällä mahalla lenkkiä. Ainoana ongelmana on kylmyys joka raastaa keuhkoja, ja veren maku jää suuhun juoksun jälkeen, onko mitään vinkkejä miten voisi jatkaa kylmällä ilmalla leinkkeilyä ilman että keuhkot menee paskaks ?

Puet vaan riittävästi. Kyllä minulla ainakin aina keuhkot kylmään parin minuutin juoksun jälkeen tottuu. Sisulla mennään :rock:

Olen itekin nyt lenkkeilly pakkaspäivinäkin ja kyllä tuntuu että pallit nousee vatsaan asti... vähän on isommat lihakset kylmät, mutta tota verta ei oo suuhun tullut...

Kokeilin yks päivä ottaa vähän raskaammin lämpöä ennen juoksemista ja lihakset pysy lämpimänä... kokeile vaikka sitä...

gucci sanoi:
Eli olen juuri aloittanut HIIT systeemin, eli juoksen aamulla tyhjällä mahalla lenkkiä. Ainoana ongelmana on kylmyys joka raastaa keuhkoja, ja veren maku jää suuhun juoksun jälkeen, onko mitään vinkkejä miten voisi jatkaa kylmällä ilmalla leinkkeilyä ilman että keuhkot menee paskaks ?

Kyllä siihen kylmyyteen tottuu, kunnon vaatteet vaan päälle kylmällä ilmalla, lämpökerrasto ja poolo riittää aika kovillakin pakkasilla verkkarien alle aluvaatteiksi.

Kunnon pitkähihainen korkeakauluksinen alusasu olis tietty paras veto alimmaksi vaatekerraksi...

Edit: Hyvästä saa kyllä maksaa... :(

joku tais joskus sanoo et hengityssuojain auttais tohon ongelmaan.. tiedä sit siintä. Ite oon kyl näh´ny ku joku juoksee sellane naamal

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom