Lemmikkien vihaamisketju - vihaatko eläimiä? Kerro se täällä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Naapurin mustan sekarotusen kanssa kahesti kohdannut 2kk sisään. Ekalla kerralla vanhempi rouva sai koiran pidettyä aloillaan jalkojen välissä kun fillarilla heidän ohi menin. Törkeä haukkiminen ja agressiivista menoa, meinasin liukastua persiilleen pyörällä ku pelästyin.
Toisella kertaa perheen poika koiran kanssa ulkona, poika about saman painoinen kuin koira. Koirat mut nähdessää lähti juoksemaan kohti, pojalta hihna irti kädestä ja lemmikki valtoimenaan kuola valuen mua kohti lähti juoksemaan. Jäädyin paikalleni ja pidin kädet sivuilla ja sanoin pojalle rauhalliseen ääneen että vie tän koiran pois aika pirun nopeeta. Koira onneksi vain tuli viereen, haistoi kerran ja jäi viereen kuin olisi voittanut jotain. Siinä parin sekunnin aikana mietin vain mistä kohtaa päätä otan kiinni että saan koiran taltutettua vai vedänkö heti vastapalloon.
Itellä pienestä asti tosiaan jonkinsortin koira'kammo' johtuen muksuna parista koiranpuremasta. En muutenkaan ole ollut eläinten kanssa allergioideni takia, joten en niinkään pidä karvasäkeistä. Ei se vihaa ole eikä inhoa, en vain pidä eläimistä, ylipäätänsäkkään. Koirat ovat oikeastaan pahimpia lemmikeistä koska omistajat saattavat olla arvaamattomia kasvatuksiensa kanssa eikä kukaan tätä valvo. Koira kuitenkin eläin jolla terävät hampaat :rolleyes:

Itseä ei ole vieras koira purrut tai muutenkaan kadulla sännännyt päälle mutta silti melkein puolet on jossain määrin akressiivisiä jos joutuu läheltä ohittamaan. Mikä vittu siinä on että pitää haastaa riitaa jokaisen vastaan tulijan kanssa? Yleensä vieläpä mitä pienempi koira sitä herkemmin se rähisee, vissiin huonotapaisia isoja koirai ei uskalleta tuoda ihmisten ilmoille? Hyvä noin koska tuollaisesta pienestä karvapallosta ei ole potentiaalista vaaraa jos ei jotain vesikauhua sitten saa puremasta...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse pidän kissoista ja usein koiristakin.... Mutta en vaan ymmärrä nykyistä trendiä, että koiran pitää olla mahdollisimman iso, paha, kykeneiväinen tappamaan norsun, vaikeasti koulutettava ja arvaamaton... Ilman mitään tarkoitusta!

Vielä jotenkin sen ymmärtää, että isoja pahasisuisia koiria hankitaan suojelukäyttöön, mutta lemmikiksi kotipihalle, ei edes metsästyskäyttöön.... Kaipa sitä samalla tavalla sitten kompensoidaan jotain omaa luonteen vajaavaisuutta, kuten isoilla autoilla, aseharrastuksella yms.

Hassua.

Sitten noilla rakeilla roikkuu aina rekkamiehen pastillit (eli paskakokkareet) perskarvoissa ja se vain omistajaa naurattaa. Samalla naurattaa se kun se rakki tulee pastilleineen sohvalle ja koira tahdotaan viedä pastilleineen myös kyläpaikkaan ja närkästytään kovin jos sitä ei tahdota ottaa sisälle. Märät tassut/turkki haisee myös aivan kammottavan kuvottavalle ja ei, en todellakaan tahdo että rakki pomppii satojen eurojen kledjuilleni "ottamaan minua vieraanvaraisesti vastaan" kun menen kylään koirakotiin. Tekisi mieli hirttää moinen rakki siihen eteiseen.

Ahhahhaha :lol2: :lol2: vähän ku repesin tolle Hupen tekstille :hyvä: Meinas läppäri lentää sylistä kun piti niin nauraa :lol2: Sun pitäis kutsua mut ja mun karvapallerot kylään kun olen antanut niille jotain Hmmmm..uutta ruokaa ja pakki reistaillee :hyvä: Eeee..ja toi että "se vain omistajaa naurattaa" ei helvetti :lol2: Hitto saiNpas kunnon naurut Huuuh :)

Oooo ja sori 100 x hymiö mut olen vaan niin riemuissani

Mua riepoo kaikkein eniten koiran ottaminen oman egon pönkittämiseen ja jonkun jatkeeksi. Eräs tässä nimeltä mainitsematon rotu tuntuu vetävän tällaisia ihmisiä puoleensa kuin magneetti. Rodussa ei välttämättä ole sinällään mitään vikaa ja erittäin hyvä palvelus/työkoiraksi, mutta kouluttamatta aivan kauheita. Omistajat aina vain kehuvat kuinka ihania, kilttejä, tottelevaisia ja eritoten uskollisia ne ovatkaan, mutta kas kummaa kuitenkin jatkuvasti ovat räyhäävämässä, murisemassa, karkailemassa, hyppimässä ja puremassa (kuten taas tänään oli uutisissa).

Toinen aivan samanlainen porukka on nämä hiton vanhemmat naisihmiset niiden pikku räkyttäjien kanssa. Se on aivan sama tilanne koiran kannalta kummassakin ja jos nämä koirat vain olisivat kooltaan isompia niin lopputulos täysin sama. Ne omat pikku kullat ovat niin hirvean suloisia ja kilttejä pieniä mussukoita jotka rähisevät, murisevat, hyökkäilevät, pomppivat ja hyppivät vain ilosta. Sitten kun ei haluakaan oman koiran kanssa jäädä "seurustelemaan" niin kyllä näytetään nyrpeää naamaa ja oikein suututaan miten epäkohteliaita nuoret ihmiset nykyään ovatkaan.

Njaa, väärä ketju ehkä tämä, kun en taida eläimiä inhotakaan vaan noita ihmisiä. Oliko täällä jossain ihmisten inhoamisketju? :)

Vihaan myös lemmikinomistajaa kuka ei kerää koiranpaskaa kadulta tai paskattaa sen vaikkapa meidän pihalle tai muuten yleiselle alueelle.

Mie vihaan ihmisiä joilla on auto. Koiranpaskaa ei tarvitse syödä eikä astua päälle, mutta minut on pakotettu hengittämään niitä vitun pakokaasuja 24/7. haistakaa vittu. Vihaan myös suurintaa osaa koirista. Oikeastaan ainoat koirat joita en vihaa ovat mettä-/poro-/vetokoira -rodut jotka eivät pure ihmisiä. Kissoja vihhaan yli kaiken, ne saatanat tulevat höyhentämään vaivalla talvenvaralle ampumani linnut joita riiputan ulkona. Kuulan annan kissalle kalloon jos näen irtolaisena tuosa pihala kekkuloivan.

olen myös valmis lopettamaan ihmiselle vihaset koirat, niin on tehty ainakin mettäkoirien kohdalla aina niinkauan kun kukkaan jaksaa muistaa. Ei siittä tule työkoiraa jos se ihmiselle on vihanen, surutta vaan henki pois, ei niitä tarvi sääliä. Koira on työkalu, jos kaveria haluatte ottakaa marsu. Syö vähän eikä satu vaikka purreepi vieraita.

Sori, vituttaa vaan. Painukaa kaikki vittuun.

Järjestyksessä eniten kuolemantapauksia ihmisille aiheuttavat -lista varmaan näyttäsi aikapitkälti tältä:

1. Ihminen
2. Hirvi
3. Koira (citypedot siis. mettäkoirat poislukien, niitä ei ihmiskulkija paljoa kiinnosta.)
4. Poro
.
.
.

.
.
.

.. Karhu
.. Susi

Kaksi viimeisintä eniten pelättyjä.

Numeron 3 kohdalla kyse on vääristä omistajista melkeinpä 100% tapauksista.

Omistajat aina vain kehuvat kuinka ihania, kilttejä, tottelevaisia ja eritoten uskollisia ne ovatkaan, mutta kas kummaa kuitenkin jatkuvasti ovat räyhäävämässä, murisemassa, karkailemassa, hyppimässä ja puremassa (kuten taas tänään oli uutisissa).

Ei ne koirat aina vihasta/huonosta koulutuksesta tee mainitsemiasi juttuja. Mun lyhyen elämän ajan meillä on ollut neljä eri koiraa, faija on tehnyt kouluttajan hommia ja jokainen koira on myös käynyt Suomen parhaimmilla kouluttajilla. Ihminen joka ei ole omistanut esimerkiksi koiraa, tai ei muuten vaan osaa käyttäytyä niiden kanssa, saa lemmikit käyttäytymään helposti aggressiivisesti. Koiria ei saa pelätä (ne vaan innostuu siitä lisää), tuntemattomia koiria ei tulla rapsuttelemaan päästä tai koiran nähdessä ei tarvi alkaa heilumaan kuin tuuliviiri ja kiljua. Koirien räyhääminen (mitä se ikinä sun mielestä tarkottaakaan), muriseminen, hyppiminen tai pureminen ei aina ole vihaisen koiran merkkejä. Useat koirat puree leikin aikana, räyhää ja hyppii.

Eläimien kanssa ei tarvitse olla tekemissä, ellei osaa tai tiedä miten käyttäytyä niiden seurassa.

Njaa, väärä ketju ehkä tämä, kun en taida eläimiä inhotakaan vaan noita ihmisiä. Oliko täällä jossain ihmisten inhoamisketju? :)

Taidat olla poliisin puheilla jos avaat ihmisten vihaamis -threadin.. :D

tuntemattomia koiria ei tulla rapsuttelemaan päästä tai koiran nähdessä ei tarvi alkaa heilumaan kuin tuuliviiri ja kiljua. Koirien räyhääminen (mitä se ikinä sun mielestä tarkottaakaan), muriseminen, hyppiminen tai pureminen ei aina ole vihaisen koiran merkkejä. Useat koirat puree leikin aikana, räyhää ja hyppii.

Eläimien kanssa ei tarvitse olla tekemissä, ellei osaa tai tiedä miten käyttäytyä niiden seurassa.

Eipä tuota ennää vois paremmin sanoa. Ennen oli joka perheessä mettäkoira, ja ihmisillä muutenkin elukoita. Nykyään elukat on joillekin kun jotain kummajaisia joista ei tiietä mittään, joita on nähty telkkarissa, ja sitten otetaan sellanen kummajainen ja ihmetellään kun se ei käyttäydy niinkun naapurin setän koira. Ja kaikenlisäksi mietitään että miepä helevetti otan esim. rotikan tai kaukaasialaisen, se on kivan näkönen ja varmasti ei tule kukkaan naapuri ennää kyselemään rahoja lompakosta. Eikä aikaakaan kun koira päättää että naapurin pojalle hampaat kaulalle ja nimi lehteen.

hyvä ketju..

poikamiehenä ollessani kun tuli käytyä kaikenmoisilla päiväkahveilla jos joissakin muijien luukuissa. kyllä siinä loppu mielenkiinto joka kerta jos joku piski tuli jo ovensuussa vastaan. en mä kyllä ymmärrä mikä niissä kiehtoo. ymmärrän toki vanhuksia seurakoirineen tai jotain nuorempaa joka käy koulutuksessa ja tai metsästämässä. siis harrastusksena koira.

kolme kertaa ulos kusilenkille satoi tai paistoi joka helvetin päivä. sitten kihnaa aina jaloissa ja kerjäämässä kun vieraita paikalla. usein omistajat vielä ylpeinä hymyilevät kun joku kusivisuri pyörii pöydän alla ja puskee paskasella kuonollaan. anopilla ja appiukolla on pari jonkinmoista noutajaa ja ne kans aina tunkee kuononsa munille ja pyörii kihnaamassa kun kyläillään. just tein rempan ja lakattiin parketti uusiksi, joten ilmoitin muijalle että koiria ei sitten tänne tuoda. naamahan muijalla meni väärinpäin kun vanhempiensa ihanat piskit saivat porttikiellon. olisi nyt jumankauta pitäny ne rakit varmaan ottaa juoksemaan heti tänne uudelle lattialle. ei ne koirat nykyiselle urbaanille kansalle sovi mun mielestä. eläimet ovat osa ravintoketjua ja luontoon ne kuuluvat.

jostain käärmeistä tai liskoista en viitsi edes kommentoida...

tuntemattomia koiria ei tulla rapsuttelemaan päästä

Tämä, ei jumalauta! Me käydään kaupassa joskus meidän poikien kanssa, ne osaa käyttäytyä ja odottaa nätisti. Ne on ehkä lussuimmat koirat ikinä, mutta ei jumalauta miten mua vituttaa kun ipanat tunkee sörkkimään niitä.

Eikä mitään mussutuksia siellä, että koiran kanssa ei ole pakko asioida kaupassa, se ei ole se asian ydin. Mulle ainakin opetettiin lapsena ettei vieraisiin koiriin kosketa, varsinkaan kysymättä.

Sit ihmetellään kun se perhekoira söikin pikkulapselta pään, kun toinen repii sitä koiraa korvista :jahas:

Ihminen joka ei ole omistanut esimerkiksi koiraa, tai ei muuten vaan osaa käyttäytyä niiden kanssa, saa lemmikit käyttäytymään helposti aggressiivisesti. Koiria ei saa pelätä (ne vaan innostuu siitä lisää), tuntemattomia koiria ei tulla rapsuttelemaan päästä tai koiran nähdessä ei tarvi alkaa heilumaan kuin tuuliviiri ja kiljua. Koirien räyhääminen (mitä se ikinä sun mielestä tarkottaakaan), muriseminen, hyppiminen tai pureminen ei aina ole vihaisen koiran merkkejä. Useat koirat puree leikin aikana, räyhää ja hyppii.

Ihmiseltä ei voi kyllä vaatia että se osaisi käsitellä jotain helvetin citysusia jotka vaan vähän leikkivät kun purevat sitä lenkkeilijää jalkaan. Valitettavasti jokaisen 45kg naisihmisen on ostettava se vitun ihmissyöjä hirviö koira joka sitten raahaa tuota anorektista luurankoa perässään pitkin puistoja räyhäämässä ihmisille ja "vähän leikkimässä" vittu kun vituttaa pitäis olla saatana ase mukana tuolla kun liikkuu jotta voisi lopettaa noita vitun luontokappaleita.

Inhoan naisystäväni jackrusselinrakkia. Joka helvetin aamu herää kun se haukkuu postipoikaa kun lehti tulee noin neljän aikaan. Sitten koira on alkanut paskantamaan ja kusemaan tyttären huoneeseen. Sitten niitä helvetin karvoja on joka paikassa. Mun autoon koiralla ei ole karvoineen mitään asiaa eikä mun kämpille, missä on parkettilattiat. En ala pilamaan koirankusella parkettilattioita. Vituttaa koko elukka ihan suunnottomasti. Muuten pidän koirista kyllä. Jos yhteen muutetaan joskus niin se koira ei tule muuttamaan samaan taloon missä minä asun.

Jooh, tähänkin taloon otettiin rakki kun pikkusisko sitä vinku ~vuos sitten. Mä sanoin ihan aluksi ihteni kokonaan irti hommasta, että mä en halua että se rakki tähän taloon tulee ja että mä en niitä jälkiä siivoa. Mä oisin kissan halunnu mieluummin kun ton, tosin mieluiten mä oisin ollu ottamatta mitään elukkaa...

Alkuajat oli yhtä helvettiä, se vaan kuseksi ja pasko joka paikkaan, ja sitten kun kukaan "ei jaksanut" siivota niin parketti meni pilalle paristakin kohti. On se ihanaa kun käytävää koristaa tuollanen ihmeellinen tumma läiskä... Alussa sillä oli ihmeellinen hinku aina syyä mun siskojen pikkareita, nyt se on jo vähän jäänyt ._.

Nykyään se vaan sotkee kaikki paikat edelleen, on se sentään oppinu kusemaan pihalle. On se ihanaa aina kahtoa koulusta tullessa kun lattia on täynnä paperin yms. paloja.

ei ne koirat nykyiselle urbaanille kansalle sovi mun mielestä. eläimet ovat osa ravintoketjua ja luontoon ne kuuluvat.

OT!

Ihminen on osa luontoa. Halusit tai et.

Tältäkin palstalta pitäsi suurin osa riistää sieltä pehmoselta sohvalta, repiä ne trendivaatteet yltään, lyödä puukko kätteen ja tiputtaa keskelle kairaa. Sinnehän kuolisitte helevetti. Ensimmäisenä varmaan tulisi ikävä telkkaria ja jääkaappia. Äidin jälkeen.

Tuo asenne kuvaa munmielestä nykyihmiskuntaa todella hyvin. Sanotaan että elukat kuuluu luontoon. Mihin vittuun se ihminen kuuluu? Mitä virkaa on uusavuttomia täynnä olevalla rodulla joka raiskaa ja tuhoaa oman elinympäristönsä, jolle tärkeintä elämässä on ettei missaa ainuttakaan big brother -jaksoa? 0,0001% väestöstä kykenis selviytymään talvesta yksin ulkona ja hankkimaan oman ruokansa.

Parempia aikoja odotellessa..

Ja kuitenkin, joka vitun paikassa jossa on kissoja, haisee. Niissäkin joissa omistaja sanoo täsmälleen kuten sinä tuossa ylhäällä. Ainoot paikat joissa kissa ei haise on maalaistalot yms joissa kissa kusee ja paskoo ulkona.

Meillä on 3 kissaa ja ei muuten haise. Muutama vieras on ihmetellytkin, että mitenkäs ei haise kun yleensä kämpissä jossa on kissa niin haisee.

Kissanhiekkana puupellettiä. Paskat otetaan pois heti kun joku kissa on käynyt paskalla ja pelletit vaihdetaan tarpeeksi usein ettei kusi rupea haisemaan. Sitten vielä syötetään laadukasta kissanruokaa jos sillä nyt mitään merkitystä on.

Tiedän muuten erään kissan joka oli myös uusavuton. Pari vuotta sitten lähdin kaverin luota talviaamuna ja huomasin että kissa on jäätynyt betoniseinään kiinni. Se piti irrotella seinästä lumilapiolla.:D En uskonut että eläimen seinään jäätyminen olisi hauska näky, mutta...

Yritin kysyy siltä kissalta että onko siitä vielä eläjäksi, mutta antoi vaan kylmät eikä vastannu mitään.. ikinä.

pari kesää olin nurmikkoja ajelemassa ympäri Vantaata ja pakkalan sähköaseman ympäristö oli ihan täynnä koiranpaskaa. SIIS _ihan_ täynnä. siin oli semmonen pikkunen nurmikkoalue ja paskaa oli näkyvissä tyyliin yhtä paljon ku nurmea. Miksi vitussa ihmiset menee puskilla aidatulle alueelle jossa lukee, että "varoitus! hengenvaara" niin paskattamaan koiriaan? oli erittäin mukava leikata nurmikkoa siellä kun paskaa on jokapaikassa. Ei varmaan myöskään tartte sanoa, että siimaleikkurin vippaavat paskat eivät naamalla tuntuneet kovin mukavilta.

Kävin siellä varmaan yhteensä 10 kertaa parina vuotena ja kyllä piti vähän aikaa miettiä että kuinka tyhmiä koiranomistajat onkaan, pitäisi kämppiä siellä ja teurastaa jokanen koira jonka idiootti omistaja tulee sinne paskattamaan.

Jäi muuten yksi poika rysänpäältä kiinni paskattamasta koiraansa kun leikkasin nurmea siinä. Olin menossa jututtamaan ja sanomaan, että antaa olla viimenen kerta kun tänne tulee niin se kusihousu lähti juoksemaan koiransa kanssa karkuun. Kävelin sitä kohti niin se homo odotti, että koira kerkeää paskantamaan ja sitten vasta otti jalat alleen? eipä oo vähään aikaan vituttanu niin paljoa.

pari kesää olin nurmikkoja ajelemassa ympäri Vantaata ja pakkalan sähköaseman ympäristö oli ihan täynnä koiranpaskaa. SIIS _ihan_ täynnä. siin oli semmonen pikkunen nurmikkoalue ja paskaa oli näkyvissä tyyliin yhtä paljon ku nurmea. Miksi vitussa ihmiset menee puskilla aidatulle alueelle jossa lukee, että "varoitus! hengenvaara" niin paskattamaan koiriaan? oli erittäin mukava leikata nurmikkoa siellä kun paskaa on jokapaikassa. Ei varmaan myöskään tartte sanoa, että siimaleikkurin vippaavat paskat eivät naamalla tuntuneet kovin mukavilta.

Se varoituskyltti varmaan ilmestyi sinne vasta paskojen jälkeen :D

OT!

Ihminen on osa luontoa. Halusit tai et.

Tältäkin palstalta pitäsi suurin osa riistää sieltä pehmoselta sohvalta, repiä ne trendivaatteet yltään, lyödä puukko kätteen ja tiputtaa keskelle kairaa. Sinnehän kuolisitte helevetti. Ensimmäisenä varmaan tulisi ikävä telkkaria ja jääkaappia. Äidin jälkeen.

Tuo asenne kuvaa munmielestä nykyihmiskuntaa todella hyvin. Sanotaan että elukat kuuluu luontoon. Mihin vittuun se ihminen kuuluu? Mitä virkaa on uusavuttomia täynnä olevalla rodulla joka raiskaa ja tuhoaa oman elinympäristönsä, jolle tärkeintä elämässä on ettei missaa ainuttakaan big brother -jaksoa? 0,0001% väestöstä kykenis selviytymään talvesta yksin ulkona ja hankkimaan oman ruokansa.

Parempia aikoja odotellessa..

Mikään ei ole parempaa kuin 28-vuotias pikkuvanha internet-ajan tekopyhä viisastelija...

Ihmiseltä ei voi kyllä vaatia että se osaisi käsitellä jotain helvetin citysusia jotka vaan vähän leikkivät kun purevat sitä lenkkeilijää jalkaan. Valitettavasti jokaisen 45kg naisihmisen on ostettava se vitun ihmissyöjä hirviö koira joka sitten raahaa tuota anorektista luurankoa perässään pitkin puistoja räyhäämässä ihmisille ja "vähän leikkimässä" vittu kun vituttaa pitäis olla saatana ase mukana tuolla kun liikkuu jotta voisi lopettaa noita vitun luontokappaleita.

Siis, mitä vittua :D Jos sä kävelet koiran ohi tekemättä elettäkään, ei se sulta päätä syö. Koirat innostuu kun sä juokset niiden ohi, ihan jokainen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom