Lemmikkien vihaamisketju - vihaatko eläimiä? Kerro se täällä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Naapurin kissa vituttaa. Ystävällisistä huomautuksista huolimatta (siis naapurille, ei sille kissalle) käy paskomassa mukuloitten hiekkakasaan. Jollei asia ensi kesänä mene perille, otan katinperkeleen mukaan ravustamaan:evil: Ja se toinenkin kissa joka jatkuvasti pyörii vapaana lähtee samalla...

Hiukka hienovaraisempi vaihtoehto voisi olla loukuttaa kissat ja viedä ne paikalliseen löytöeläinmestaan. Kyllä ne naapurit jossain välissä kyllästyvät hakemaan elukoitaan sieltä ja joko a) pitävät kissat sisällä tai b) kissat saavat uuden kodin jostakin muualta.

Viha nyt on ehkä väärä sana kuvaamaan mutta en erityisemmin pidä koirista. Tämä tosin johtuu enemmän kusipäisistä omistajista kun itse koirista.

Eniten ehkä nyppii kun en omista autoa ja liikun kesät talvet joko polkupyörällä tai kävellen. Se uskomaton paskan ja kusen määrä mikä koristaa pyörä ja kävelyteiden reunoja. Aiheuttaa ihan uskomatonta vitutusta, tekisi mieli välillä pyöritellä sitä omistajaa siellä paskassa.

:curs:

Ei vittu mistä näitä sikiää... Hommaudu hoitoon jos tuntuu että on pakko tehdä jotain tuollaista puolustuskyvyttömille eläimille. :curs: Ja vain yhden vitun hiekkakasan takia...

Musta tuntuu, että tää threadi ei oo ihan sua varten joten miks viittit ees vaivata ittees avaamalla tämän?

Eläinrakkaana ihmisenä pistää kyllä ihmetyttämään, että miten jotkut vihaa eläimiä, mutta toisaalta kyllä mua ihmetyttää monet muutkin asiat ihmisten käyttäytymisessä.

Jokatapauksessa, hyvin harvoin esim. huonosti käyttäytyvä koira on itse siihen käytökseensä syyllinen vaan se vika löytyy sieltä talutushihnan toisesta päästä.

Musta tuntuu, että tää threadi ei oo ihan sua varten joten miks viittit ees vaivata ittees avaamalla tämän?

Saahan sitä ihminen mielipiteensä sanoa. Vaikka en itsekkään kaikista eläinmaailman otuksista esim. koirista pidä en silti vaan käsitä sitä että miksi sitä naapurin kattia/piskiä pitää heti olla tappamassa jos sen pihalla näkee. Minusta sellainen ihminen on sairas paska ja saisi tutkituttaa päänsä.

Pidän kyllä kissoista ja voisin itsekkin pari jossain vaiheessa ottaa. Tosiaan taitaa lähinnä tämä minun "viha" kohdistua välinpitämättömiin omistajiin kuin itse eläimiin.

Kannattaa nyt nuorena koettaa opetella hyväksymään se, että on ihmisiä jotka eläimistä pitävät, ettei tarvitse sitten myrkytellä vanhana ja katkerana niidenkin koiria, jotka keräävät lemmikkinsä jätökset julkisilta paikoilta ja ottavat vastuuta sen koiransa yhteiskuntakelpoisuudesta kouluttamalla tätä ja vaatimalla koiran tottelevaisuutta.

Iso osa ihmisistä voisi kyllä minunkin mielestä jättää lemmikit ottamatta, jossei niistä jaksa kantaa vastuuta. Samoin moni voisi jättää lapset tekemättä kun ei niitä kuitenkaan osata kasvattaa.

Iso osa ihmisistä voisi kyllä minunkin mielestä jättää lemmikit ottamatta, jossei niistä jaksa kantaa vastuuta. Samoin moni voisi jättää lapset tekemättä kun ei niitä kuitenkaan osata kasvattaa.

Samalla kannalla. Aivan yhtä paljon, jollei enemmänkin, kirkuvien kakaroiden huutamisesta on haittaa, kun koiran haukkumisesta. Ja kyllä ne kakaratinkin vapaana toisten pihoilla käyvät.

En vihaa eläimiä, vaikka kissanpaskat välillä vituttavatkin niin ei kyllä voi väittää, ettei hyväluontoinen eläin olisi seuralline ym. jos se siihen tarkoitukseen on hankittu ja opetettu.

Kivahan niitä on vaikka aidattuna eläintarhassa katsella mutta en tahdo sellaista kotiini. Ottaa päähän myös muiden lemmikit, kun ei voida allergian vuoksi mennä oikeastaan minnekään kylään Toisaalta pidän esim. lintujen katselusta lintulaudalla, hankinkin vasta lintulaudan. Pääasia että pysyvät pihalla.

Ihan samoilla linjoilla melkein aloittajan kanssa. Joko, a) niitä perkeleen lemmikkejä pitää paapoa tunnista tuntiin ja se on koko elämä (jossain kylässäkin pitää antaa mustin nuolla naamaa puoli tuntia ja haistella kasseja, mmm) , tai b) niistä eläimistä ei kanneta paskaakaan vastuuta tosiaan.

Hevoset on ihan saatanan turhia. Kaikki hevoset pitäis laittaa meetwurstiks.

Mähän törmään suhun jatkuvasti! En tykkää hevosistakaan, kuten en mistään eläimistä muutenkaan läheisemmin. Mut ravien takia hevoset pitää pitää liikkeellä!! :whip:

Viha nyt on ehkä väärä sana kuvaamaan mutta en erityisemmin pidä koirista. Tämä tosin johtuu enemmän kusipäisistä omistajista kun itse koirista.

Mä en tajua oikeesti. Miten vitussa se koiran kasvattaminen on nii vaikeeta? Jos joskus lenkille sattuu eksymään ni joku hemmetin pieni paskakasa hyppii kuin trampoliinista haukkuen perässä.

Ei mulle ikinä mitään sattunut ole noitten kanssa kunnolla, mut muistan koko loppuelämäni sen kun joskus pieniä oltiin ja äipän ja isoveljen kanssa takamettän tiellä kävelyllä, ala-asteen (tais olla ekalle menossa meikäpoika) tuleva opettajan "koira", jos sitä siksi voi kutsua (aivan SAATANAN ISO VERIKOIRA, hevonen ennemminkin!), lähtee juoksuttamaan isoveljeä pisin mettää. Hauska leikkihän se oli! "Tää vaan vittu leikkis sun mukulan kanssa!!" :david: Pystyis nielemään kerralla, mwahaha. Eat your cock.

Pitäkää vaan ne koirat vapaana helvetti. Onhan noita muitakin tapauksia, joissa oikeesti koira on täysin vitutuksissaan jahdannu em. lasta. Kun nää helvetin eläintenpaapojat vois tajuta kerrankin sen, ettei ne eläimet oo mitään koneita. Ei ne käyttäydy aina sillä samalla tavalla kun samettityynyllä kotona silityksen alla, päässä niilläkin joskus vinksahtaa, jos ihmisilläkin, ja eläimet on sentäs eläimiä. :lol2:

Eläinaktivistit kommentoimaan, mut mitään vastaan mulla niitä eläimiä ei ole. Minkä ihmeen takia ne omistajat on vaan niin idiootteja? Ei löydy oikeesti ees sanaa, idiootti on aika lievä sana. Kevät tulee joskus, niin saapuu kauniiseen Rauma-kaupunkiimme SM-liiga mestaruuden lisäksi tajuton määrä koiranpaskaa. Niin älytön määrä et niillä peittäis koko maapallon maanpinnan sentin paksuisella kerroksella.

Kouluttakaa niitä puudeleitanne, paskaako pakko räksyttää aamusta iltaan, vaikkei ketään näy missään, koiria näy missään, kuulu missään, tai mitään. Paskaako mua kiinnostaa "ei ne tarkota mitään sillä", vituttavia vaan kun öisinkin täytyy siihen herätä.

Mua kans ihmetyttää tää juttu, kun ihmiset hommaa noita rakkejaan johonkin ihan muihin tarkoituksiin mitä pitäis (miks ylipäätään pitää hommata? täh?). Hommataan, koska voidaan jutella joka vastaantulijan kanssa et "sooh, tää on vähä tämne, höhöh, utelias poika/neiti, meille vai teille?". Eli onko ihme et elukat ei osaa käyttäytyä jos omistajat hommaa niitä johonkin sosiaalisten puutteidensa korjaamiseen? Sitten toinen puoli pelleistä on niitä jotka juoksuttaa näitä piruja vapaana ja tulee juttelemaan tyyliin "SUOMI ON VAPAA MAA, MEIDÄN JESSEPESSETESSEMESSE-koira (tuo nimi sillä jo aiemmin tutuksi tulleella vauva-lässytyksellä) juoksee missä tykkää!"

E: Hiukan lemmikki-vastaisen kirjoituksen kevennys: kokeile, montako kirosanaa löydät tekstistä!
E2: Onko paska kirosana?
E3: Hienoa, et joku muukin on samaa mieltä. Tajuton määrä posteja päivässä.

Vihaan koiria ja koiraihmisiä. Koirat ovat jotenkin likaisia ja ällöttäviä otuksia kuten myös sudet hyeenat ja muut koiran tapaiset elukat luonnossa. Kissaeläimissä on jotain arvokkuutta iso leijona metsästämässä on jotenkin uljas näky mutta porukalla sieltä täältä näykkivät hyeenat vituttaa suunnattomasti. Lemmikkinä koirat ovat myös aivan perseestä mikä helvetin idea siinä on kuljettaa niitä paskatehtaita tuolla pitkin katua miinoittamassa aluetta myöskään paskan noukkiminen muovipussiin ei harrastuksen kuullosta kovin houkuttelevalta. Jokaisen koiran omistajan se oma puppe on maailman viisain eikä tee kenellekkään pahaa silti on kuulema hirveästi näitä "väärin kasvatettuja" koiria jotka pilaavat kaikkien maineen. Taitaa olla sama juttu kuin motoristien kanssa eli 90% koiranomistajista pilaa kaikkien koiraihmisten maineen. Nykyään koirat ovat erityisen kuvottavia elukoita kun lähes tulkoon kaikki rodut näyttävät nykyään jotenkin epämuodostuneilta kummajaisilta. Vihaan myös kaikkia hyönteisiä oikeen ilo aina palata maalta takaisin betoni lähiöön ja todeta ettei yhtään luontokappaletta ole häiritsemässä.

Kissoja en vihaa mutta en näe kyllä mitään syytä moista hyysätäkkään nurkissa, kissa sentään ymmärtää painua helvettiin jos sitä ei kiinnosta katsella eivätkä kuolaa/hypi päälle ja ovat ennen kaikkea hiljaa.

En myöskään sure jos joku laji kuolee sukupuuttoon, en näe mitään hyötyä siittä että mahdollisimman monenlaista tallaajaa löytyy jostain viidakosta. Jos joku elukka ei pärjää niin se kuolee pois näin on aina ollut ja tulee olemaan.

Kiitos ja anteeksi

Mä vihaan eläimiä aina säännöllisin väliajoin, samoin niiden omistamista.

Mun kissoja vihaan aamuöisin, kun ne tulee tyynyn päälle painelemaan tassuilla, kehräämään järkyttävällä volyymilla ja mutustelemaan mun kulmakarvoja. Niiden mielestä klo 03.38 on paras aika IKINÄ haluta leikkiä mun kanssa.
Niiden karvoja on jokapaikassa, vaikka kuinka imuroisi kämppää.

Luoja miten vihaankaan huonosti käyttäytyviä hevosia kisapaikalla, mukaanlukien yhtä omaani. Jos se ei olisi niin helevetin hyvä kisahevonen, laittaisin sen myyntiin. Eiku hetkinen, se onkin myynnissä :evil:
Ihme, kun mun hevosenhoitajat jaksaa mua, kun kisoissa litania alkaa välillä "VIHAAN TÄTÄ SAATANAN HEVOSTA KU SE EI OSAA PYSYÄ PAIKALLA JA VIHAAN TÄTÄ HARRASTUSTA JA MYYN KAIKEN POIS..." :D

En tajua miksi mulla on 2 kissaa ja 3 hevosta, niistä ei oo muuta kuin harmia.

edit/ Vihaan myös iloisia koiria. Koirat on jees, jos niiden mielestä kaikki ei ole IHANAA JA KIVAA.

mikähän siin on kun kissat saa vapaasti kuseksia ja paskannella toisten pihoilla vaa ootas jos koira käy asioillaan 5m päässä pihasta niin tullaan jo huutelee paskojen siivousta. Hitto kun aina kun on kissa meijän pihalla niin lojuu ilmakivääri varastossa:(

Ihan samoilla linjoilla melkein aloittajan kanssa. Joko, a) niitä perkeleen lemmikkejä pitää paapoa tunnista tuntiin ja se on koko elämä (jossain kylässäkin pitää antaa mustin nuolla naamaa puoli tuntia ja haistella kasseja, mmm) , tai b) niistä eläimistä ei kanneta paskaakaan vastuuta tosiaan.

Mä en tajua oikeesti. Miten vitussa se koiran kasvattaminen on nii vaikeeta? Jos joskus lenkille sattuu eksymään ni joku hemmetin pieni paskakasa hyppii kuin trampoliinista haukkuen perässä.

Pitäkää vaan ne koirat vapaana helvetti. Onhan noita muitakin tapauksia, joissa oikeesti koira on täysin vitutuksissaan jahdannu em. lasta. Kun nää helvetin eläintenpaapojat vois tajuta kerrankin sen, ettei ne eläimet oo mitään koneita. Ei ne käyttäydy aina sillä samalla tavalla kun samettityynyllä kotona silityksen alla, päässä niilläkin joskus vinksahtaa, jos ihmisilläkin, ja eläimet on sentäs eläimiä. :lol2:

Eläinaktivistit kommentoimaan, mut mitään vastaan mulla niitä eläimiä ei ole. Minkä ihmeen takia ne omistajat on vaan niin idiootteja?

Kouluttakaa niitä puudeleitanne, paskaako pakko räksyttää aamusta iltaan, vaikkei ketään näy missään, koiria näy missään, kuulu missään, tai mitään. Paskaako mua kiinnostaa "ei ne tarkota mitään sillä", vituttavia vaan kun öisinkin täytyy siihen herätä.

Mua kans ihmetyttää tää juttu, kun ihmiset hommaa noita rakkejaan johonkin ihan muihin tarkoituksiin mitä pitäis (miks ylipäätään pitää hommata? täh?). Hommataan, koska voidaan jutella joka vastaantulijan kanssa et "sooh, tää on vähä tämne, höhöh, utelias poika/neiti, meille vai teille?". Eli onko ihme et elukat ei osaa käyttäytyä jos omistajat hommaa niitä johonkin sosiaalisten puutteidensa korjaamiseen? Sitten toinen puoli pelleistä on niitä jotka juoksuttaa näitä piruja vapaana ja tulee juttelemaan tyyliin "SUOMI ON VAPAA MAA, MEIDÄN JESSEPESSETESSEMESSE-koira (tuo nimi sillä jo aiemmin tutuksi tulleella vauva-lässytyksellä) juoksee missä tykkää!"

Tässä sulle vastaus kaikkiin edellä esittämiisi kysymyksiin: http://www.koirakoulukompassi.com/ongelmakoiranvalmistusopas.html

En varmaan paljoakaan valehtele jos sanon, että 90% nykypäivän koiranomistajista käyttäytyy ihan oikeesti ja kirjaimellisesti noiden "kuinka pilaat koirasi" tyyppisten ohjeiden mukaan. :hyvä: Joku tätäkin lukeva voi tuntea piston sydämessään.

Tässä toinen hyvä linkki: http://www.koiraneuvola.fi/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=2

Vaikka kuinka itse oonkin "dog lover" niin tunnustan inhoavani niitä huonosti käyttäytyviä, joita on 100x enemmän kuin niitä hyvin kasvatettuja/koulutettuja. Vielä enemmän inhoan niiden omistajia, jotka laskevat koiransa irti ja aiheuttavat vaaraa muille. Sitten kun kritisoit toisen koiran käytöstä ja annat vaikka neuvoja niin saa päälle äidillisen raivoryöpyn kun rakasta "lasta" ja kasvatusmetodeja mentiin moittimaan. Ymmärrän siis myös niitä, jotka eivät eläimistä huonojen kokemusten takia vaikka pidäkään.

Siin sit vastaan tuli joku 5-10hlö:n porukka, joilla oli joku oletettavasti metsästyskoira. Sitten ne usutti sen jonkun rusakon perään ja hyi saatana se ääni, mikä siitä rusakosta lähti kun se koira repi sen. Se oli sairasta. Ihan vaan sairasta. Enkä sanois, että koiran vika varsinaisesti se.
Eikös toi nyt oo ihan kohtuu luonnollista puuhaa vaan? Tappaahan noi elukat tuolla toisiaan pitkin metsiä ilman että pitää edes usuttaa kimppuun.

Naapurin mustan sekarotusen kanssa kahesti kohdannut 2kk sisään. Ekalla kerralla vanhempi rouva sai koiran pidettyä aloillaan jalkojen välissä kun fillarilla heidän ohi menin. Törkeä haukkiminen ja agressiivista menoa, meinasin liukastua persiilleen pyörällä ku pelästyin.
Toisella kertaa perheen poika koiran kanssa ulkona, poika about saman painoinen kuin koira. Koirat mut nähdessää lähti juoksemaan kohti, pojalta hihna irti kädestä ja lemmikki valtoimenaan kuola valuen mua kohti lähti juoksemaan. Jäädyin paikalleni ja pidin kädet sivuilla ja sanoin pojalle rauhalliseen ääneen että vie tän koiran pois aika pirun nopeeta. Koira onneksi vain tuli viereen, haistoi kerran ja jäi viereen kuin olisi voittanut jotain. Siinä parin sekunnin aikana mietin vain mistä kohtaa päätä otan kiinni että saan koiran taltutettua vai vedänkö heti vastapalloon.
Itellä pienestä asti tosiaan jonkinsortin koira'kammo' johtuen muksuna parista koiranpuremasta. En muutenkaan ole ollut eläinten kanssa allergioideni takia, joten en niinkään pidä karvasäkeistä. Ei se vihaa ole eikä inhoa, en vain pidä eläimistä, ylipäätänsäkkään. Koirat ovat oikeastaan pahimpia lemmikeistä koska omistajat saattavat olla arvaamattomia kasvatuksiensa kanssa eikä kukaan tätä valvo. Koira kuitenkin eläin jolla terävät hampaat :rolleyes:

Ei vittu mistä näitä sikiää... Hommaudu hoitoon jos tuntuu että on pakko tehdä jotain tuollaista puolustuskyvyttömille eläimille. :curs: Ja vain yhden vitun hiekkakasan takia...
Eipä sillä itte hiekkakasalla niin väliä olekaan muuten, mutta kun nuo kolme mukulaa siinä möyrivät kesäaikaan melko jatkuvalla syötöllä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom