Lelut, joilla aikuisetkin tykkää leikkiä!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Örkki
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
RC-autot on siistejä. Sellainen polttomoottorilla toimiva kunnon rc-maasturi ois siisti! Toinen mukava lelu ois BMX-pyörä, jolla vois hyppiä ja keulia. Suzuki PV on kans yks lelu, mikä ois ihan kiva. Sais vetää talvella jalat maassa sivuluisusssa pitkin katuja:D

Mulla on Märklinin junarata, perus setin on isä aikoinaan saanut ja senkin juna vielä puksuttaa+muuntaja on myös alkuperäinen 50-luvulta. Mulle ostettiin sitten siihen uusi hieman prameampi juna+kaikkea lisä krääsää, rataa,vaunuja etc. Nyt leikitään 4 v. poikani kanssa sillä, saas nähdä tuoko pukki pojalle ensi jouluna "oman" veturin.

Taikahiekkaa oon ajatellut seuraavaksi ostaa, aika vänkää ainetta, siis sellaista millä voi rakentaa veteen vaikka mitä.

SEAGRAM sanoi:
Mulla on Märklinin junarata, perus setin on isä aikoinaan saanut ja senkin juna vielä puksuttaa+muuntaja on myös alkuperäinen 50-luvulta. Mulle ostettiin sitten siihen uusi hieman prameampi juna+kaikkea lisä krääsää, rataa,vaunuja etc. Nyt leikitään 4 v. poikani kanssa sillä, saas nähdä tuoko pukki pojalle ensi jouluna "oman" veturin.
.

Juuri tällaista tarkoitin.

Mä nukun pehmolelun kanssa ja oon antanu lempipehmoleluilleni typeriä pseudo-omituisia nimiä :hyper: :nolo: . Vaikka leluina sellaset onkin ihan tylsiä.

En jaksanut lukea kaikkea läpi, joten joku venefriikki on voinut jo tämmöisen tänne listata. Eli tämä on aika kiva peli:

http://users.tkk.fi/~llampen/Kotka_2.JPG
http://koti.mbnet.fi/usamr/2003/Vene2003_Hki_01.jpg

Noissa kuvissa Argo Cat 17 + 90hv moottori. Ilman mitään virityksiä saa jo noi paatit kulkemaan tavallisella 90hv koneella yli 65 solmua. Käytettynä saa veneen alle 10k€:lla ja siihen moottori päälle. Hauskempaa kesälelua ei voi olla! :D

"Pojalle" tuli viime kesänä ostettua minimoto... keulin sen sitten itse ympäri tuhoten uuden tuulipuvun. Kulkii 70km/h kuristettuna sitten poikakin pystyi ajamaan :)

Tekniikkalegoilla tulee myös edelleen leikittyä. Hyvä kun muksut on siinä iässä että voi ostaa niille haluamiaan leluja.

Mike sanoi:
Olis aika lesoa kun pistettäis pystyyn jotkut ajot jossain parkkiksella. Olisin messissä heti joko autolla tai prätkällä.

Menee muuten vähän saatanan lujaa jos 130kmh on nopeus noissa pyörissä.

130km/h on "suhteellinen" nopeus.

Tuo pyörä on kooltaan 42cm. Oikea noin 2m???
Todellinen nopeus tällöin 27km/h.

Jos olis tilaa ja aikaa askarralle niin voisi alkaa vääntämään sitä pienoisrautatietä mitä en koskaan pienenä saanut. Piti vaan katella vierestä kun naaapurin Mikko huristeli Märklinillään. Mulle ostettiin vaan leegoja.

Jos olis tilaa ja aikaa askarralle niin voisi alkaa vääntämään sitä pienoisrautatietä mitä en koskaan pienenä saanut. Piti vaan katella vierestä kun naaapurin Mikko huristeli Märklinillään. Mulle ostettiin vaan leegoja.

Aamen. Itselleni on muuton koittaessa rakentumassa 17-metrinen scalextric-autorata neljällä uralla ja maisemoinnilla. Autoradoilla leikkiminen pääsee oikeuksiinsa vasta aikuisena, kun on resursseja hankkia kahdeksikon sijaan kunnon rata, virtalähde ja kahvat. Esimerkiksi rallytorget superstage on aika päheä lelu. Samoin Vantaalla, ainakin toistaiseksi vm-karting centerissä sijaiseva keimolan edesmenneen moottoriradan pienoismalli on mitä messevin, tosin tilaa vievä lelu.

No ihmettelinkin vähän että mitä helvettiä.

Ei tosiaan taida nuo kyseiset pyörät kulkea tuota 130km/h, mutta olen nähnyt videon jossa radio-ohjattavalla autolla ajetaan lentokentällä 160km/h. Tosin auto oli pidempi kuin tuol 27cm, se oli noin 60cm, mutta kovaa meni. :D Itsellä on muutema radio-ohjattava ollut ja ihan kivoja pelejä, paitsi, että koko ajan paskana ja bensa maksaa vitusti.

radio-ohjattavat polttomoottoriautot kulkee kyllä sitten oikeesti jopa sen 160 km/h. En ees tajuu miks tossa on ilmotettu tollanen suhteellinen huippunopeus. Itellä oli joskus sellanen maastomallinen kyosho joka meni joku melkeen 60. Teharilla ois kuulemma kulkenu kympin lisää myyjän mukaan:D . Helvetti, tässähän tulee kuume ostaa uudestaan sellanen:) .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom