Leijonat Kauppatorille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DoDo
  • Aloitettu Aloitettu
Joo voi olla ettei pelaajiakaan hirveästi innostaisi Kauppatorille tulla; osalla NHL-miehistä kuitenkin pelit jatkuu jo tiistaina ja maanantaiaamuna joutuu jo lähtemään kohti Ameriikkaa...Toivottavasti siellä nyt väkeä olisi jonkun verran juhlallisuuksissa. Upea turnaus oli Leijonilta kuitenkin kaikenkaikkiaan ja pienestä se jäi kiinni.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mixu sanoi:
Leijonat pelasi helvetin hyvän turnauksen ja häviö loppuottelussa ei muuta sitä. Voiton menetys vituttaa, mutta jos muuttaa mielensä ja jättää menemättä tervetuliaisjuhliin koska kultaa ei tullut, niin on aika luuseri. Noita pelaajia vituttaa varmasti 100 x enemmän kuin jotain sohvaurheilijaa. Jätkät ansaitsee kannustuksen.

Aivan täysin samaa mieltä

Helvetin hyvä turnaus Suomelta, vain se ratkaiseva jäi puuttumaan. Mahtaa Selännettä tai Nummista vähän enemmän vituttaa kun viimeistä kertaa näissä merkeissä taistelee..

Ronn Moss sanoi:
Helvetin hyvä turnaus Suomelta, vain se ratkaiseva jäi puuttumaan. Mahtaa Selännettä tai Nummista vähän enemmän vituttaa kun viimeistä kertaa näissä merkeissä taistelee..

Numminen vääsi tippaa.
Hopee on häpee. Olen pahoillani, mutta kukaa ei halua olla kakkonen. Tärkeintä ei ole vastustajien voitaminen, vaan täydellinen nöyryyttäminen.
Olen pahoillani kommentistani, mutta elämä on.

Hyvä turnaus oli Suomelta. Kiekko olis voinu pomppia Suomelle paremminkin finaalissa. Eikä siihen paljoa olis tarvittu. Mut kyl se siitä vielä joskus tulee se kultakin :thumbs:

Näyttäisihän tuolla olevan ihan kivasti porukkaa.

Tervasaaren kesäteatterille pojot!
Ei ollutkaan mikään ihan poliittisesti korrekti näytelmä. :lol2:

Pitihän tässä valvoa ja telkusta katella millaisin mielin Jellonat kotiin tulee. Näytti siellä torilla ihan hauskaakin porukalla olevan, hyvä niin... :)

Jumalauta sielä oli kylmä. Jos ei olis ollu tuhannen päissään kello 15.00 lähtien, olis jääny odottelu väliin. "pikkusen" myöhästy aikataulusta ja se idols "tähtien" kuunteleminen ei kyllä lämmittäny.
Tulipa nähtyä sit ne pelaajatki ja taisivat siinä vaiheessa olla enemmän päissään ku minä :hyper:

Mun varpaat on ihan jäässä. Seisoin saatana melkein paikoillani puoli yhdestä kymmentä yli kolmeen asti. No, on sentään kurkku ainakin kipeä huutamisesta.

Edit. Se saatanan lakki otetaan pois päästä maamme laulun aikana vaikka olis -30'C.

Edit 2. Saatana.

Edit 3. Oli hauska se Tervasaaren poikien esitys. Nauratti.

Toivottavasti siellä kauppatorilla oli nyt paljon porukkaa vastaanottamassa leijonia, koska minusta sellainen toiminta on täysin naurettavaa, että jos joukkue on hävinnyt ei seisota leijonien tukena.

Häviön myötä minua vituttaa nämä asiat eniten:

1) Monen konkarin puolesta, mutta varsinkin nummisen puolesta, aivan täydellisen pelimiehen ura ei saannut ikinä komeata voittoa.
2) Taas se saatanan järe järe Ruotsi

Kahdentoista jälkeen tulee kooste siitä hopeajuhlasta. Ihan hyvin näytti porukkaa olevan ja ääntä lähti. Olli Jokinen oli päissään. :D

Ai siellä oli kaikki luuserit kerralla värjöttelemässä pakkasessa?

D.Yates sanoi:
Ai siellä oli kaikki luuserit kerralla värjöttelemässä pakkasessa?
You eat shit counter-clockwise, donkey bugger.

.
<3 sexy losers

Häviön myötä minua vituttaa nämä asiat eniten:

1) Monen konkarin puolesta, mutta varsinkin nummisen puolesta, aivan täydellisen pelimiehen ura ei saannut ikinä komeata voittoa.
2) Taas se saatanan järe järe Ruotsi

Sama täällä, kyllä leijonat ois sen kullan nyt vihdoin ja viimein ansainnu.. aina sama juttu et taistellaan kovasti mut kuitenki jää se suurin mitalli saavuttamatta (Mites kävikään World Cupissa..?)

Ei voi mitään elämä on laiffii, loistava turnaus leijonilta jokatapauksessa ja onhan se hopeaki suuri saavutus vaikkei se hyvältä eilen tuntunukkaan.. vitutus oli maksimaalista.

Eipähän ole krapula eikä tarvinnu lähtee yöllä pakkaseen. Ehkä se on hyvä niin... ehkä ei.

Taisi olla tuo juhla kauppatorilla kuitenkin aika hyvä veto, vaikka aluksi se aika laimealta idealta kuulostikin. Kyllä luulisi vitutuksen pelaajillakin tuon jälkeen lieventyneen huomattavasti.

Saatanan ruotsalaiset eivät juhlia edes järjestäneet, vaikka voittivat.

Ne on niin noobeja, ne ruotsalaiset.
Oli sielä näköjää vähä enemmä ku lokkeja paikalla ;)

Tosiaan :lol2:

SPORT-27s14-fopparaikk-102.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom