Lehdenjako työnä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arsi
  • Aloitettu Aloitettu
Miust tää oli ainaki iha hauskaa. Olin auton kans kesähessun joskus lukio iässä ajelee jotai lande/kerrostalo huudei. Palkka nyt tietty aika perseest mut hyvää just tollane yksintehtävä nollaustyö ja voi skabailla omaa rundi enkkaansa vastaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä kanssa ihan siedettävä duuni, silloin kun juuri ajokortin saaneena lehtiä jakelin. Aluksi tein pientä piiriä polkupyörällä, mikä vitutti aika paljon, mutta sitten sain ison piirin jaettavakseni, suurimman osan lehdistä pystyi jakamaan auton ikkunasta, ja alueen kerrostaloihin ei mennyt paljoa lehtiä. Paikallislehden peittojakelupäivinä tosin teki mieli itkeä, kun sitä paskaa sai roudata joka rappuun joka oveen. Talvella aika vittumaista hommaa joskus, kun oli paljon lunta. Kaikista parasta oli, kun sai puuhastella yksinään, kun olen tällainen epäsosiaalinen yksilö. Toinen siisti juttu oli, kun valitin liiton luottamusmiehelle siitä, että piirin jakamiseen oli arvioitu 4 tuntia, niin se mittautettiin uudestaan, luottamusmies oli mukana, ja se kielsi kaiken juoksemisen. Tuloksena 1.5 tuntia lisää piiriin, ja se maksettiin koko vuodelta takautuvasti.

En tosin varmaan saa enää tätä duunia uudelleen, kun luovana nuorena miehenä vaihdoin piirin jakojärjestyksen tehokkaamaksi ja tein uuden jakeluvihkon sen mukaiseksi. Heitin vanhan pois. Tuli sanomista, kun tämä kävi ilmi irtisanouduttuani, mutta siinä vaiheessa minua ei hirveästi enää häirinnyt mokoma.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom