Legendaarisimmat inttimokailusi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratto
  • Aloitettu Aloitettu
Heh, tuli tuossa mieleen kun äijä porukassa istuimma iltaa ja totta kai oluttakin tuli otettua kun äijien kesken oltiin(emännät paari kierroksella) niin ne intti muistot ja varsinkin ne mokat ja gonahdukset mitä sielläkin sattui. Elikkä voitaisiin jakaa vähän niitä ikävämpiäkin muistoja sieltä intistä, vaikka ei niitä varmaan tältä palstalta paljon löydy, puntti miehet kuitenkin parhaita sotureita ovat. :rock:

Muistan sen kerran kun olin sbolle koulutuksessa ja oli leiri nakki edessä. NOH, mulla sitten lähtökiireissä jäi veksi väärinpäin niin siitä luti hermostui ja pisti vemppaamaan leirin vieressä olevaa järveä ympäri 10 kertaa täyspakki päällä. Silloin vitutti mutta nyt voi jo nauraa...sattuuhan sitä! :hyper:

Millaisia kommelluksia muilla löytyy?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luti pisti vemppaamaan? Luti pisti sinulle vmtl:llää leirin vieressä.

E: Kuka sen veksin kävi kääntämässä katollee :D LOL!

Viimeksi muokattu:
Muistan sen kerran kun olin sbolle koulutuksessa ja oli leiri nakki edessä. NOH, mulla sitten lähtökiireissä jäi veksi väärinpäin niin siitä luti hermostui ja pisti vemppaamaan leirin vieressä olevaa järveä ympäri 10 kertaa täyspakki päällä. Silloin vitutti mutta nyt voi jo nauraa...sattuuhan sitä! :hyper:

Millaisia kommelluksia muilla löytyy?

Hetkinen.. miten meni?

Kaminaan loraus hyvää tulta. Lopputulos: Saapas tulessa, mies tulessa, putkesta metrin lieskat. Aseveljet nukkuivat sikeästi. Hetken päästä luti tuli opettamaan kiehisten tekoa. Opin.

Leirillä tapahtunutta:

Tulin vartiovuorosta väsyneensä teltalle, liepeet ylös ja mies sisään telttaan. Koko teltta oli täynnä sellasta helvetin pahan hajuista savua, ei muuta ku jätkät ulos teltasta nopeasti ja sitten tutkimaan mikä palaa. Joku oli laittanut märän sammakkohanskan turhan lähelle kamiinaa ja se oli siinä alkanut hiillostumaan ja päästi oikein makeat savut ilmoille!

Pieni tuuletus ja ukot takaisin nukkumaan.

:jahas:Tämä on ehkä hurjin juttu ikinä. Mukava noita on aina ukkoporukalla naureskella.

Varuskunta sairaala

edit:

Pahimmat mokat?

Niitä on kyllä jonkin verran.

- unohtanut valkoset siviilisukat jalkaan ja sitten mentiinkin johkin missä maiharit piti riisua.
- Poltanut heinäkuussa leirillä kamiinaa teltassa ihan mansikkana ja metrin lieskat sylki piipusta.
- Unohdellu alokkaana rynkkyä vähän joka paikkaan, niinkuin kaikki muutkin.
- Puhutellu upseereita väärillä arvonimillä useasti prikaatin pääportilla. Mm. turvavyöt esti usein sen, että montako nappulaa siitä olasta nyt löytyykään.

Olin alikessujen mukaan 1.joukkueen pahin perseilijä... En tiä siitä, mutta kovin jätkä mä olin fyysisissä suoritteissa, aina kun halusin.

Jaa niin. Kerran leirillä majotuttiin johkin suoalueelle. Ei me siinä aateltu nukkua, ellei saa vähän havuja alle. Lähettiin sitten kaverin kans puikuttaan UAZ:lla mettään havuja hakeen ja tultiikin auto täynnä kuusenoksia. Äkkiä havut teltan pohjan alle ja maja pystyyn.
Sitten sen jälkeen kusipäisin luutnantti kattelee niitä autoja ja sanoo:

-Mitäs neulasia täällä on?
-Täällähän on kilometrien säteellä pelkkää luonnonsuojelualuetta.

Onhan noita... kun muistais ees osan.

edit2: ketjun aloittajalle sanoisin, että kaikkien ymmärtämisen vuoksi voitaisiin kayttää mahdollisimman vähän inttislangia. Asiat kun tarkoittavat nykyään ehkä vähän toista asiaa ja taas jotkin ovat saaneet uusia lyhenteitä.

Itse poltin lapinleirillä huopikkaistani pohjat ja makuupussinkin kärvensin. Vaikkei mitään kummallista niin kyllä se nauratti kun oli niin vittuuntunut jo valmiiksi :D

ei varsinaista mokailua, mutta kuitenkin. Lyötiin loppusodassa poikien kanssa näkkäriä kamiina täyteen kun sitä spadeilla jäi aivan vitusti. Sama homma teuva-75 keittimen kanssa, komeat lieskat löi piipusta. :D

mutta taistelutoverille sattui näin. Oli kipinässä 02.00-03.00 piti herättää aamupala porukka 03.00, noh ei tietenkään herättänyt. Tuloksena spadet herää kello 06.00 ja saa kuulla että aamupalaa ei ole ollut jaossa. :D Kaverin eka tokaisu: "Tietenkin tää kaikki paska kaatuu mun niskaan" :D

Kauanko alottajan mahdollisesta palveluksesta on aikaa ? Miehelle kolmaskotimainen aika pahassa ruosteessa. :D

Omista kämmeistä sen verran, että saatoin yllyttää muutamaa päivää ennen kotiutumista erästä kuljetusaliupseeria ajeluttamaan minua ja paria muuta Eemelillä ylös-alas edes-takaisin pitkin jyrkänteitä ja siinä riemussa Eemelin ei-niin-halpa-vaihteisto saattoi lakata toimimasta. Peli saatiin kuitenkin palautettua ongelmitta.

Meiän alikit tais polttaa koko teltan. ite kipinässä istuskelin lyhtylaatikon päällä ja siinä sit tais tulla uni ja kaatusin siitä selälleen suoraan vesilammikkoon :D

Sit Juhannuksena jouduttii olemaan kiinni ja meit oli yhteensä n.45 henkilöä. Saatiin sit joku ylimääräinen pikkumarssi about 16km ja veksilista näytti sinä aamuna hienolta oli noin 35 nimeä luti kävi kuumana et jos joku tulee takas palveluskelpoisena ni saa pekkaa , mut kukaan ei tullu.

Paras muisto kyl oli se ku 35km marssilta löytys metsästä 12 pack tais olla karhua :rock: matka suju vähän nopeammin:D

editoin omaan postiini edellissivulle saman suuntaisen kommentin.

Noita muistoja on vaikka kuinka ja paljon.

Kerran kun olin spollena viemässä ruokaa yhteen kaupungilla olevaan vartiointikohteeseen niin perillä huomattiin, että ruoka-annoksia onkin yksi ylimääräinen. Noh, ainahan pakkissoturille ruoka maittaa, joten jäin sinne valvomoon syömään ja katteleen telkkaa.

Sitten kun prikaatista tuli jotain postin viemisnakkia niin lähin ajeleen sinnepäin. Siinä ajaessa sitten tuli virvellä ilmotus, joka sai mut aika ilmeettömäks.

- Prikaatin esikunnan vartiomies täällä... missä mun ruoka viipyy?

Se oli just vaihtunut, ennen se kävi syömässä päävartiossa.
Loppu hyvin kaikki hyvin, mä menin tuuraan sitä sitten sinne ja pelaan pleikkaa, kun se kävi syömässä päävartiossa.

Pahin intti moka... heh :rock:

Se sattui kun vääbeli tuli juuri telttaan kun tämä se eräs Masi oli vetänyt lonkkaa ja sluibannut ihan koko päivän sairauden turvin niin siellä leukoja vedeltiin ja punnerrettiin... bodaus mielessä heh :david: ei paha nakki heilahti siitä, saatiin koko joukkueen täpö pakit niskaan ja leirin paikkaa vaihdettiin sen 100 metriä pohjoseen... aika monta reissua saatiin kantaa heh. Jätkiä vitutti kun piti kaivaa teltalle paikat uudestaan Masin takia :))

Loppusodassa (Salpa-06) oltiin siirtymässä uudelle alueelle. No teltat ynm. kamat masiin ja miehet kyytiin ja eikun kohti uutta paikkaa. Uudella ryhmittymisalueella joukkueenjohtaja antoi sitten käskyn, että miehet vaan samontein telttoja pystyttämään annetuille paikoille. Siinä annoin sitten käskyn eteenpäin jääkäreille ruveta pystyttämään telttoja, mutta sitten rupesin miettimään, että miten vitussa täällä on näin vähän jääkäreitä kun tuntui tuo telttojen pystyttäminen vievän ikuisuuden :D

Sitten välähti. Perkele 4 vartiomiestä oli jäänyt sinne edelliselle ryhmittymisalueelle vartioon :D Äkkiä soitto Moto-Au:lle (onneksi oli numero), että käy pojat kiireen vilkkaan tänne, ennen kuin kouluttaja huomaa. Onneksi ainoastaan joukkueenjohtaja huomasi asian, mutta tuon jälkeen kyllä tuli mieleen muukin kuin materiaalivastuu

En kyllä vieläkään ymmärrä miten sotilaspoliisi voi leirille lähdettäessä jättää varuskuntasairaalan väärinpäin?! Ehkä olen vain hidas, mutta ei aukea.

Omista inttimokailuista: RUK:n paluumarssilla aivan nakit silmillä jouduin suunnistamaan takaisin kasarmille. Marssi eteni 50min marssia 10 taukoa tyylillä. Eräässä kohtaa huomasimme olevan tauolla tasan samalla kohdalla kuin 2h aikaisemmin. :D ei jaksanut naurattaa... Tosiasia on, että 1:50000 kartalla ja ilman taskulappua keskellä sysimetsää ei kyllä voi puhua suunnistamisesta.

Se oli aika hassua ku sissileirillä jäin kiinni, alkoi vituttamaan ja vaan hengailin siellä mettissä. Sitten yliluti soittaa, että missäs haahuilen ku oli tullut irtaantumiskäsky ja porukka oli jossain tienhaarassa kasassa. Muisti skappari siitä muistuttaa myöhemminkin.

Kaminaan loraus hyvää tulta.

Tuttua.. :D Tosin luulin kaminan olevan kylmä, mutta oli vielä hieman lämmin. Lopputulos: höyrystynyt ht leimahtaa lähes koko teltan täydeltä. Otsasta palo hiukset ja oikean käden palovammoja hoideltiin noin 3vkoa.

Siitä en tiedä mitä aloittaja veksillä tarkoittaa...

Tuli vielä yksi muisto.

Olin päässyt kassulta läheiseen kylään hakeen mun silmälaseja mitä olin koittanut saada jonkin aikaa. Menin bussilla, hain lasit, jäin syömään kebab-mestaan ja sitten viä jälkiruokakaljalle.

Noh, sitten kun bussi olis menossa kassulle takas niin mä oon jo venaamassa hyvissä ajoin pysäkillä. Niitä oli kaks pysäkkiä peräkkäin, eikä kummassakaan mitään aikatauluja. Bussejakin tuli kaks samaan aikaan ja arpomalla vedin toiseen sisään ja kysyin meneeks se kassulle. Kuski vastaa:

- Ei tää mee, toi toinen meni

Ei siinä sitten mitään. Seuraava tulee kahden tunnin päästä. Takas baariin juomaan ja venaan. Siinä baarin vieressä meni sellanen käytävä mistä mentiin toiseen pubiin ja käytävältä näki sinne missä mä istuin. Siinä hörpin ölppöstä rauhassa ja vilkasin käytävälle.
Kolme meidän vartiopäällikköö kävelee totisena. Siitä viuhahdin salamana vessaan ja kurkin, että tuliko ne sinne samaan baariin...

Onneks ne käveli ohi sinne toiseen. Meitsi tulee vessasta ja jatkaa tuopin tuhoomista. Lähdin spolninja-tekniikalla seinien vierustuja kävellen, ettei ne vaan sit näkis mun poistumista.

Siihen seuraavaan bussiin mä sit ehdin. Ja portilla muistin vittuilla kavereille, että olin koko aamupäivän vaan juomassa bissee, kun ne hajoilee portille.

Ratto on porukan vahvin. Sanokaa mitä sanotte.... se kääntää vapaa-ajalla taloja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom