Heh, tuli tuossa mieleen kun äijä porukassa istuimma iltaa ja totta kai oluttakin tuli otettua kun äijien kesken oltiin(emännät paari kierroksella) niin ne intti muistot ja varsinkin ne mokat ja gonahdukset mitä sielläkin sattui. Elikkä voitaisiin jakaa vähän niitä ikävämpiäkin muistoja sieltä intistä, vaikka ei niitä varmaan tältä palstalta paljon löydy, puntti miehet kuitenkin parhaita sotureita ovat.
Muistan sen kerran kun olin sbolle koulutuksessa ja oli leiri nakki edessä. NOH, mulla sitten lähtökiireissä jäi veksi väärinpäin niin siitä luti hermostui ja pisti vemppaamaan leirin vieressä olevaa järveä ympäri 10 kertaa täyspakki päällä. Silloin vitutti mutta nyt voi jo nauraa...sattuuhan sitä!
Millaisia kommelluksia muilla löytyy?
Muistan sen kerran kun olin sbolle koulutuksessa ja oli leiri nakki edessä. NOH, mulla sitten lähtökiireissä jäi veksi väärinpäin niin siitä luti hermostui ja pisti vemppaamaan leirin vieressä olevaa järveä ympäri 10 kertaa täyspakki päällä. Silloin vitutti mutta nyt voi jo nauraa...sattuuhan sitä!
Millaisia kommelluksia muilla löytyy?