Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dino84 sanoi:mulla on tossa pari leffaa koneella ja osa niistä ei toimi.
kun avaan ne winampilla tai bsplayerilla niin näkyy vaan pelkkää vihreetä....ääni kyllä toimii...missäs vika?
Jansq- sanoi:onko sulla codecit kunnossa?
K-lite Megacodecpack, on todennäköisesti tuohon mixun suosittelemaan verrattavissa, löytyy jaosta aika helposti.
MomentuM sanoi:Koneen ainakin täysasennuksella aina sekoittavat Megapaketit kannattaa unohtaa kokonaan ja ottaa tuosta mun signauksesta mielummin kokonaan koodekkivapaa soitin VLC Media Player tai sitten koodekiksi tuo FFDSHOW kuten Mixu sanoikin jo.
Jansq- sanoi:Jos se olisi pistänyt koneeni jumiin, suosittelisinko sitä muille? Älä leimaa heti huonoksi jos tuotteen nimi tietää kertoa "Mega". Mutta eipä tästä tarvitse väitellä.
MomentuM sanoi:Koneen ainakin täysasennuksella aina sekoittavat Megapaketit kannattaa unohtaa kokonaan ja ottaa tuosta mun signauksesta mielummin kokonaan koodekkivapaa soitin VLC Media Player tai sitten koodekiksi tuo FFDSHOW kuten Mixu sanoikin jo.
Tästä saattaa olla apua: Jos avien poisto ja muokkaus ei onnistu, tee pikku muutos rekisteriin (suositeltavaa tehdä kaikkien XP:n käyttäjien):dfg sanoi:En viitsi aloittaa uutta topikkia, eli kerron ongelman tänne. Nyt viimeaikoina kun olen ottanu netistä videoita, niin kone ei jostain kumman syystä tykkää niistä. Kun menen kyseisen videon sisältävään kansioon, pukkaa windows laitonta toimintoa. Ongelma on ollut olemassa n. parin viikon ajan. Mitään mullistavia ohjelmia ei ole tuohon aikaan asennettu. Olisiko kyseessä jokin virus? Auttakaa? Nörtit? Joku? Kiitokset jo etukäteen
Art2 sanoi:MIten tuossa VLC Media Playerissä saa subit päälle vai sako ollenkaan
total13 sanoi:eli imuroin nyt tuon VLC playerin, ja hyvin tuntuu muuten toimivan jopa tällä mun paskalla koneella, mutta wmv-tiedostoihin ei tule kuvaa ollenkaan??? eli tiedosto aukeaa ja aika kuluu, mutta kuva ei näy ollenkaan. siihen ei edes tule oikean kokoista ruutua, ei mitään.
Johan sanoi:Kävin vuokraamassa DVD leffan ja asentelin VLC playerin mutta vain valikko vilahtaa näkyvissä ja muuta ei näy. G-spot ei myöskään auta asiaa. Onko näin että vuokra DVD:tä ei voi katsoo koneen kautta. No, yritetään vielä hetki.. Tai oikeestaan waretan koko leffan kohta netistä...