Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tomi sanoi:Ja tässä vielä latseja viime joulu-tammikuun vaihteesta.
No nyt tuli kyllä vähän liioiteltua! :lol2: Ei ne nyt huonot ole, mutta tällä palstalla on sellaisia jannuja, joiden olkavarret ovat paksummat kuin mun reidet. Mä oon vasta aloitteleva kehonnakertaja.juhata sanoi:Ja palstan kovimmat hartiat ja kädet omaava kaveri
Joka tapauksessa sinun kannattaa alussa tehdä huomattavan pitkää sarjaa selälle, että saat latseihin parhaimman tuntuman ja opit liikuttamaan niitä.
Tomi sanoi:Kahvasta ote ja suorista kätesi siten, että kyynärpäät eivät ole lukossa (ts. käsi kokonaan suorana), vaan että kyynär- ja olkavarsi muodostaa loivan n. 10 asteen kulman.
No voi elämä. Niinpä tietenkin. Mutta hei, mähän oon vain bodari. Toivottavasti kaikki tajusivat tuon mokan...Wildemar sanoi:Olipa mukava herätä tämän artikkelin parista näin selkätreeninkin kolkutellessa päivän aikana!
Tuo astemäärä tosin pisti silmään. Olisikohan about 160-170 parempi lukema. ;)
Tomi sanoi:No voi elämä. Niinpä tietenkin. Mutta hei, mähän oon vain bodari. Toivottavasti kaikki tajusivat tuon mokan...
Tomi sanoi:No voi elämä. Niinpä tietenkin. Mutta hei, mähän oon vain bodari. Toivottavasti kaikki tajusivat tuon mokan...
moppe sanoi:Mitenkäs paljon porukka loppuen lopuks arvostaa tota tunnetta ja pumppia yläselän treenaamisessa? Mulla on selkä kyllä treenin jälkeisenä päivänä kipee, mutta en treenissä ihmeellistä tuntumaa saa. Kyllä latseissa vähän tuntuu, mutta kun kuuntelee täällä jannujen puheita selän pumpista, niin tulee aika orpo olo... Kuitenkin selkä kehittynyt/painoja saa lisätä/kasvanutkin.
Tomi sanoi:.."käsien ei tarvitse/tule suoristua kokonaan, eikä olkapäitä saa roikottaa". No miten perkeleessä sen kahvan saa vedettyä kohti napaa?
Nyt koitat liikuttaa sitä alataljan painopakkaa siten, että et muuta käsivarsiesi suoruusastetta mihinkään suuntaan, vaan pidätte ne sellaisena kuin ne olivat aloitusasennossa.