Lava ja paino

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sale
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Miten paljon tiukkaa massaa pitäisi olla 175cm pitkällä kehoilijalla, että edes voisi ajatella itseään kisoissa? Ajatus tuli mieleen, kun lihas kehitys on erittäin nopeaa ja treeni maistuu. Eikös näissä kuitenkin ole jotkut ikärajat, että ei joudu heti vanhojen konkareiden kanssa pullistelemaan:D Pelkkä ajatus siitä, että seisoo uikkarit jalassa keskellä esiintymislavaa naurattaa, mutta kysyimpä silti. Toivottavasti tulee asiallisia vastuksia ihmisiltä jotka tietää asiasta, eikä mitään mutu tietoa.

Originally posted by Sale
Miten paljon tiukkaa massaa pitäisi olla 175cm pitkällä kehoilijalla, että edes voisi ajatella itseään kisoissa? Ajatus tuli mieleen, kun lihas kehitys on erittäin nopeaa ja treeni maistuu. Eikös näissä kuitenkin ole jotkut ikärajat, että ei joudu heti vanhojen konkareiden kanssa pullistelemaan:D Pelkkä ajatus siitä, että seisoo uikkarit jalassa keskellä esiintymislavaa naurattaa, mutta kysyimpä silti. Toivottavasti tulee asiallisia vastuksia ihmisiltä jotka tietää asiasta, eikä mitään mutu tietoa.

Ovatkohan uimaritkin yhtä huvittavia kun käyttävät uikkareita... :D

Jos nuorten kisoihin (21v ikäraja) on tarkoitus suunnata niin varmaankin 90-100kg tiukkana vois olla harkittava kisailukunto? Tiukka=6-12% rasvoilla.

Nää urbaanilegendat viimevuoden junnujen 130kilon bulkkipainosta taitaa mennä romukoppaan...(?) :eek:

175-senttinen äijä nuorten kisoissa ja tiukassa kunnossa eli pihtirasvat korkeintaan 5 prosenttia... Sanoisin että 80-85 kg riittää mainiosti. Sitten noviiseihin 4-7 kg lisää lihaa, miehiin vielä tuon päälle 4-7 kg filepihviä.

Hulkin kanssa samoilla linjoilla ei moni kerkee hankkia alle 21 vuotiaisiin yli 90 kiloa tuohon pituuteen.. Mut se riippuu myös rakenteesta ja miltä lihas näyttää.

Re: Re: Lava ja paino

Originally posted by Rock^
Ovatkohan uimaritkin yhtä huvittavia kun käyttävät uikkareita... :D
Ei yleensä, vaikka homma on uinissakin mennyt vähän (kala) pelleilyksi. Bodauksessa pitää sheivata ja laittaa öljyt päälle, pumpata lihakset ja vielä poserata, joten se ei ole ihan jokamiehen homma. En kuitenkaan tarkoita että bodauksessa olisi mitään vikaa.

Mä en tiedä, mutta allekirjoittaneen mielestä tuo kisaaminen on naurettavan näköistä...

Kyllä, kyllä, siellä saunan takana on tilaa ja sinne mennään;)

Originally posted by I Drink Alone
Mä en tiedä, mutta allekirjoittaneen mielestä tuo kisaaminen on naurettavan näköistä...

Kyllä, kyllä, siellä saunan takana on tilaa ja sinne mennään;)

Samaa mieltä. Isot miehet, kehtaavatkin kekkuloida pikkuruisissa uikkareissaan ylirusketus päällä. Aikuiset miehet, hyi hävetkää.

Originally posted by Keisari
Samaa mieltä. Isot miehet, kehtaavatkin kekkuloida pikkuruisissa uikkareissaan ylirusketus päällä. Aikuiset miehet, hyi hävetkää.

Kaikki mitä sä teet on sitten ilmeisesti järkevää ja fiksua...

Naurettavaa on mun mielestä se, että isot miehet kehtaavatkin olla arvostelemassa muiden tekemisiä kun omat rahkeet ei muuhun riitä.

Originally posted by Omna
Kaikki mitä sä teet on sitten ilmeisesti järkevää ja fiksua...

Naurettavaa on mun mielestä se, että isot miehet kehtaavatkin olla arvostelemassa muiden tekemisiä kun omat rahkeet ei muuhun riitä.

Mielipiteeni voi olla hyvinkin naurettava, mutta onpahan omani. Omia tekemisiäni kuvaa aika huonosti sanat "järkevä" ja "fiksu". Treenaus ja itsestään huolehtiminen on mun mielestä hienoja juttuja, mutta toi lavalle nouseminen nostaa myötähäpeäpunan kasvoille. :jahas:

Jep, jokaisella olkoon oikeus mielipiteeseen, se on totta.

Ja onhan se niin, että ongelma on sinun, jos punastella pitää, ei lavalla olijoiden....

Itse tunnen suurta kunnioitusta niitä kohtaan, jotka sinne kiipeää, on siinä sellainen työmäärä takana...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Keisari
Noo... itse en ole ihan tuota mieltä... Se on extremeä, ihan omalla tavallaan... Isot miehet jotka ovat ihan yliyli narssisisteja. Tavallan kiehtovaa. Ovat sentään uhranneet aikaa, rahaa, terveyttä siihen melkoisia määriä.

Itse en kuitenkaan voisi olla mukana siinä touhussa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom